TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רשת קניבר בורגר פותחת סניף בחוצות המפרץ - בהשקעה של 1.2 מיליון ש"ח


צילום: אלכס דרוד
למרות משבר הקורונה מתחם חוצות המפרץ אאוטלט מתרחב.
חוצות המפרץ אאוטלט, הנמצא בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים, ומהווה את מתחם הקניות הגדול והמרכזי של תושבי חיפה, הקריות והסביבה, מתרחב למרות משבר הקורונה ופותח בימים אלה סניף של רשת ההמבורגרים: קניבר בורגר, בהשקעה של 1.2 מיליון ₪.

קניבר בורגר, מסעדת קונספט עם עיצוב ייחודי בסגנון דיינר בורגר, יפתח את הסניף השלישי של הרשת בחוצות המפרץ, על שטח המשתרע על 200 מ"ר ומציע כ 80 מקומות ישיבה, מחציתם בחוץ.

הסניף החדש בחוצות המפרץ יציע תפריט עשיר ומגוון לארוחות צהרים וערב, לדוגמא: המבורגר אנטריקוט - בעלות של 51 ₪, 3 קרניבורים קטנים בעלות של 65 ₪, כנפיים במרינדת ברביקיו בגריל בעלות של 43 ₪, שיפודי אנטריקוט וסלט בעלות של 79 ₪, סלופי ג'ו במחיר של 51 ₪ ועוד.

במסגרת הגדלת תמהיל המזון וההסעדה בחוצות המפרץ מצטרף קניבר לשורה ארוכה של מסעדות ובתי קפה, כגון: ווינו – מסעדה איטלקית, אווזי – גריל בשרים, מקדונלדס, דלי-חוצות ובתי קפה ביגה, גרג, ארומה, ועוד.

קניבר בורגר הוקמה בשנת 2001. לרשת 2 מסעדות נוספות בקונספט מעוצב בסגנון דיינר בורגר ייחודי. הבורגר של קניבר עשוי בקפידה, והבשר ממנו עשוי הבורגר הינו 100% בשר בקר טרי ואיכותי.

מתחם חוצות המפרץ מאחד כ 150 חנויות אאוטלט בתחומי אופנה, קוסמטיקה, אופטיקה, ילדים, עיצוב הבית, ספורט, חשמל. בין החנויות: הודיס, אורבניקה, אפרודיטה, ביג שופ, בילבונג, גולברי, גולף, דלתא, לי קופר, מניה ג'ינס, מנגו אאוטלט, סטודיו פאשה, טו גו, שובל, טופטן, אלדו, אופטיקה אלפרין, ללין, סופר פארם, סקארה, טויז אר אז, מישמיש, פוקס, שילב, אייס, פוקס הום, אופיס דיפו, אמריקה קומפורט, ביתילי, גוד נייט, צומת ספרים. בנוסף, במתחם מגוון מסעדות ומזון מהיר, בניהם נאמן, ביגה, ארומה, אווזי, מקדונלד'ס, קפה גרג, טיב טעם, יוחננוף.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il