TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קאנומד חתמה עם טבע אדיר על הסכם למכירת תוצרת גידול בכ-6 מיליון שקל


קאנומד, חברת צמיחה בתחום הקנאביס הרפואי מדווחת היום כי היא וחברת הגידול אלפיס פלורה חתמו על הסכם למכירת מלוא תוצרת הגידול של קנאביס רפואי בחוות משואה לטבע אדיר.
קאנומד, חברת צמיחה בתחום הקנאביס הרפואי המספקת מוצרים ושירותים מתקדמים לאורך שרשרת הערך ובעלת טכנולוגיית גידול Indoor באיכות גבוהה, מדווחת היום כי היא וחברת הגידול אלפיס פלורה חתמו על הסכם למכירת מלוא תוצרת הגידול של קנאביס רפואי בחוות משואה לטבע אדיר.

אלפיס פלורה תגדל עבור טבע אדיר גידולים קנאביס מזן "מייפל ליף" בשטח של 3.6 דונם בחוות הגידול של קאנומד, והתוצרת תועמד לרשות טבע אדיר במצב של תפרחת יבשה על פי תקני היק"ר. על פי אומדן התוצרת הצפויה, היקף ההכנסות צפויה לעמוד על כ-6 מיליון שקל.

הצדדים התקשרו בהסכם לתקופה של 3 מחזורי גידול, הראשון מצוי בשלבי קציר מתקדמים וצפוי להסתיים בחודש הקרוב, ו-2 מחזורי גידול נוספים הצפויים להסתיים תוך 12 חודשים.

במקביל, כפי שדווח בימים האחרונים, קאנומד ממשיכה במשא ומתן מתקדם להתקשרות בהסכם הפצה אסטרטגי עם בית מסחר מהגדולים בארץ, במטרה שיפיץ בלעדית של מוצרי הקנאביס הרפואי של קאנומד, וזאת לתקופה של 3 שנים.

כמו כן, מצויה החברה במשא ומתן מתקדם להתקשרות במזכר הבנות מחייב עם חברה מקומית לשיתוף פעולה בייצוא של עד 1 טון תמציות ושמנים על בסיס קנאביס לאירופה, כאשר כל צד יהיה זכאי ל-50% מסך ההכנסות, וכן משאים ומתנים עם אותה חברה להתקשרות בשני הסכמי ייצור על פי התקן האירופי והישראלי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il