TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

יריד תעסוקה לבני נוער יפתח בצל הקורונה בשיתוף עיריית פ"ת ועופר סריקין


צילום: דובר פ"ת
בעיר פתח תקוה כ 20,000 בני נוער בגילאים 15-18
קניון עופר סירקין בפ"ת, מקבוצת קניוני עופר, יוצא במיזם למען הקהילה, במסגרתו יתקיים יריד תעסוקה שיסייע לקהילת העסקים בעיר בגיוס עובדים זמניים לחודשי הקיץ ולחגי תשרי וכן יעזור לבני הנוער לתרום לפרנסת ולכלכלת משפחתם בתקופת הקורונה.

היריד יתקיים ביום חמישי הקרוב ה 6.8.20 בין השעות 16.00-19.00, בשיתוף אגף חברה, נוער וצעירים של עיריית פתח תקוה, האמון על פעילות החינוך הבלתי פורמאלי של בני הנוער בעיר ופועל כדי לאפשר מגוון הזדמנויות למימוש עצמי.

במסגרת היריד יפגשו בני הנוער עם המעסיקים המחפשים עובדים זמניים. הם יוכלו להירשם במקום ולהתחיל מיד בתהליכי מיון וקליטה מולם. היריד יציע מגוון רחב של עבודות זמניות לבני הנוער בעיר, בין היתר: מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנויות, מלקטים, שליחויות, נציגי מכירות, קופאים, עבודות מחסן, עבודות ניקיון ועוד.

במסגרת היריד יעמידו חברי מועצת הנוער העירונית עמדת הסברה עבור הנוער במטרה להבטיח את זכויותיהם של בני נוער עובדים, זאת לצד זכותם להתפרנס בכבוד. החוק שם במרכזו את בני הנוער וקובע הוראות ברורות לגבי שעות עבודתם ושעות המנוחה שלהם.

רמי גרינברג ראש העיר פתח תקוה: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם קניון עופר סירקין ליצירת יריד תעסוקה התורם לבני הנוער מחד ולעסקים בעיר מאידך. יריד התעסוקה יאפשר לנוער להיחשף לעשרות בעלי עסקים בעיר ולמשרות השונות תוך לקיחת אחריות אישית ויכולת להתפרנס באופן עצמאי במהלך הקיץ. אין ספק כי קיץ 2020 הינו קיץ מאתגר לאור הגבלות משרד הבריאות והתפשטות נגיף הקורונה, אך אני סמוך ובטוח כי גם לאור מגבלות אלה בני הנוער יבלו, יהנו ואף ימצאו עבודה לחודשי הקיץ בהתאם להנחיות התו הסגול. אני מפציר בכולם להמשיך ולהישמע להנחיות ולעטות מסכה בכל יציאה מהבית".

היריד יערך בשיתוף מועצת התלמידים ומרכז "החממה" הפועלים תחת אגף חברה נוער וצעירים. מרכז החממה הוקם במטרה להעמיק את תחושת השייכות של הצעירים לעיר פתח תקוה ולספק מענה לצעירים תושבי העיר בתחומים כגון תעסוקה, השכלה, מעורבות חברתית ועוד.

אילנית גריוביץ-ברגר, מנכ"לית קניון סירקין: "כקניון הפועל בעיר פתח תקווה מעל 20 שנה והמהווה מקום מפגש, מסחר ובילוי לתושבי העיר, החלטנו לסייע בחיבור עסקים בעיר לבני נוער במתכונת עובדים זמניים ובכך לשרת את קהילת העסקים המשוועת לעובדים ולבני הנוער המחפשים לסייע בכל דרך למשפחותיהם שנפגעו בתקופת הקורונה. הפעילות מתקיימת בזכות ההיענות הזריזה של אורטל שוקרון, מנהלת אגף החברה הנוער והצעירים של עיריית פתח תקווה. אני תקווה שהיוזמה תייצר כמה שיותר חיבורים מוצלחים שכאלה".

המשנה לרה"ע וראש האגף רפי דהן: "הנוער בפתח תקוה הוא מהאיכותיים שיש והרצון לעבוד, להיות עצמאיים ואף לסייע בכלכלת המשפחה הוליד את שיתוף הפעולה עם קניון עופר סירקין. אני מאחל לבני הנוער ולעסקים בעיר, יריד תעסוקה פורה ומוצלח".

היריד פתוח לקהל הרחב, ביום חמישי 6.8.20 בין השעות 16:00-19:00 בקומה הראשונה בקניון עופר סירקין פ"ת.

בעלי עסקים המעוניינים לקחת חלק בפעילות מוזמנים לפנות לשרון בטל: 052-3423179.




 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il