TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מניית דריו הלת' זינקה בכ- 54% :השלימה בהצלחה הנפקה פרטית בהיקף של כ- 28.6 מיליון דולר


בגיוס השתתפו גופים אמריקאים וישראלים מובילים
ניו יורק, 31 ביולי, 2020 – דריו הלת' (DarioHealth) (נסד"ק: DRIO), חברה גלובלית מובילה בתחומה המפתחת פתרונות דיגיטליים לניהול מחלות כרוניות, הודיעה היום כי השלימה הנפקה פרטית עם משקיעים כשירים, לרבות קרנות ומשקיעים מוסדיים מארה"ב וישראל. סך התקבולים מההנפקה הינו כ-28.6 מיליון דולר, לפני ניכוי שכר טרחה והוצאות הנפקה.

ההון מהגיוס הנוכחי, בשילוב עם יתרת המזומנים במאזן החברה מציב את החברה בעמדה פיננסית, הטובה ביותר מאז הקמת החברה. החברה צפויה להשתמש במשאבים אלה למימון תכנית התפעול האסטרטגית ארוכת הטווח, במסגרתה תרחיב את התמקדותה מערוץ המכירה הישירה לצרכנים למודל B2B2C אשר לדעתה הנו גדול ורווחי יותר. מודל עסקי זה מתאפיין בעלויות נמוכות יותר של רכש לקוחות, שולי רווח גדולים יותר והכנסות חוזרות. בהקשר זה, השימוש העיקרי בתקבולי ההנפקה יהיה להמשך מימון הקמת התשתית המסחרית של החברה ולסיוע בהשגת חוזים עם מבטחים בתחום הבריאות ומעסיקים וספקים המבטחים את עצמם במטרה לחדור לאוכלוסיות רחבות של עמיתים, עובדים ומטופלים.

לבעלת המניות הגדולה ביותר של החברה כיום, Nantahala Capital Management LLC, הצטרפו משקיעים חדשים, בהם קרנות המנוהלות על-ידי Manchester Management Company LLC, Soleum Capital Management L.P וכן משקיעים מוסדיים ישראליים מובילים כגון הפניקס חברה לביטוח, מור בית השקעות, בית ההשקעות הגדול בישראל – פסגות ומיטב ד"ש בית השקעות .

החברה מכרה 2,969,266 מניות רגילות ואופציות לרכישת 824,869 מניות רגילות במחיר מימוש של 0.0001 דולר למניה. נכון ל-28 ביולי, 2020, מחיר הרכישה למניה היה שווה ל-7.47 דולר, או "מחיר המינימום" על פי חוק מס' 5365(d) של נסד"ק. מחיר הרכישה של כל אחת מהאופציות הממומנות מראש היה 7.4699 דולר. החברה מכרה גם 31,486 מניות רגילות במחיר למניה השווה ל-7.94 דולר או "מחיר המינימום", בכפוף לכלל 5365(d) של נסד"ק נכון ל-30 ביולי, 2020. העסקה נסגרה ב-31 ביולי 2020.

"אנו שמחים על הבעת האמון מצד בעלת המניות הגדולה ביותר שלנו ושל משקיעים חדשיםף מוסדיים ומשקיעים מובילים מתחום הבריאות, בתכניות ההתרחבות המסחריות שלנו לניהול חוזים קיימים וחדשים עם מבטחי בריאות," אמר ארז רפאל, מנכ"ל דריו. "קצב האימוץ של הרפואה הדיגיטלית הואץ לאחרונה בעקבות המגפה הכלל עולמית. הפתרון היעיל והחסכוני של דריו נמצא בעמדה מצוינת להתחרות בשוק זה בארה"ב, שוק אשר רחוק עדיין ממיצוי."

Stern Aegis Ventures שימשו כבנק המוביל הבלעדי בהנפקה.
רוסריו קפיטל שימשה כיועצת הפיננסית בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il