TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פיליפס משיקה שני מסכים חדשים מסדרת ה- Momentum המיועדת לקונסולות

MMD, מומחית התצוגה המובילה ושותפת רישיון המותג למסכי המחשב של פיליפס, משיקה שני מסכים חדשים מסדרת ה- Momentum המיועדת לקונסולות

 


פיליפס עושה את הצעד הבא בעולם הקונסולות


ומשיקה שני מסכים חדשים: 558M1RY ו- 278M1R


 


MMD, מומחית התצוגה המובילה ושותפת רישיון המותג למסכי המחשב של פיליפס, משיקה שני מסכים חדשים מסדרת ה- Momentum המיועדת לקונסולות, כאשר באחד הדגמים משולב סאונד בר של ענקית האודיו הבריטית Bowers & Wilkins. הדגם הראשון הינו ה- 558M1RY בגודל 55", המסך הגדול ביותר המיועד עבור קונסולות שקיים כיום בשוק. המסך השני הינו ה- 278M1R בגודל 27", מסך מצוין שבנוי במיוחד לעולמות ה- esport. ה- 558M1RY מתהדר בתצוגת 4K UHD, קצב ריענון של עד 120Hz, רמקול שעוצב במיוחד על ידי Bowers & Wilkins, ו- Ambiglow אשר יוצר תאורה המשתרעת סביב גבולות המסך. ה- 278M1R הינו המסך הראשון של חברת פיליפס אשר עוצב באופן ייחודי עבור שחקני esport, גם מבחינת גודלו, טכנולוגית  HDR ready וזמן התגובה המהיר של 1ms.


דגם ה- 55" יהיה זמין לרכישה בהזמנה מוקדמת החל מאוגוסט ודגם ה- 27" יהיה זמין החל מספטמבר.


המסך האימרסיבי ביותר כיום בשוק


דגם ה- 558M1RY הוא ללא ספק מסך המהווה את החבילה המושלמת עבור חובבי גיימינג ופנאי המחפשים חוויה מקיפה ככל שניתן. למשתמשים במסך זה צפויה חוויה שתגרום להם לשקוע בתוך המשחק, עם צג 55" וטכנולוגיית Ambiglow זוהרת סביב שלושה מצידי הפאנל. איכות התמונה של המסך לא פחות ממהפנטת, עם רזולוציית UltraClear 4K UHD, 3840 x 2160 פיקסלים ו- DisplayHDR 1000. למשתמשים ניתנת האפשרות לבחור את ה- HDR לפי התוכן המועדף עליהם: HDR Game, HDR Photo, HDR Movie, HDR personal mode או פשוט לכבות את ה- HDR לחלוטין.


עם יחס ניגודיות של 4000:1 יציג המסך משחקים, סדרות וסרטים באופן מרשים עם צבע שחור מוחלט וספקטרום צבעים עשיר. עם Low input lag גיימרים צפויים לקבל פידבק ויזואלי עם מינימום שיהוי, כמו גם תמונה ללא "קריעות" והפחתת טשטושי תנועה הודות לקצב ריענון של HZ60-120 (תלוי ב- port בו משתמשים) ו- AMD FreeSync.


 


 




מסך ה- 55" מגיע עם רמקול מובנה שתוכנן על ידי Bowers & Wilkins, חברת סאונד בריטית הידועה בכל העולם בזכות עיצוב חדשני והנדסת שמע מתקדמת. הסאונד בר מובנה במסך, מה שאומר שמשתמשים יכולים להתחבר לחשמל- ולהתחיל לשחק מיד. הרמקול מגיע בעצמה של 40W, מערכת  של 2.1 ערוצי סאונד, סאונד DTS ותגובת תדר של 50hz עד 20KHz. בנוסף, קיימים מצבי אודיו שונים שעוצבו עבור מגוון סוגי גיימינג- Sport & Racing, RPG & Adventure, Action או Movie, Music ואף Personal mode.


אפקט ה- Ambiglow עושה שימוש בטכנולוגיה על מנת להגדיל את הצג ולסייע למשתמשים לקבל חוויה מקיפה יותר וכך לשקוע במשחק. הטכנולוגיה מעבדת את התוכן המוצג ומקרינה תאורה תואמת סביב המסך, מה שיוצר אפקט של הילה צבעונית בתלת מימד. בדגם ה-558M1RY  מתבטאת הטכנולוגיה סביב שלושת צידי הפאנל לחוויה מקיפה ומהנה יותר מאי-פעם.


 


מסך מחשב משודרג לקונסולות שעוצב עבור גיימינג תחרותי


ה- 278M1R הינו המסך הראשון של פיליפס אשר עבר מיטוב במיוחד עבור שחקני esport תחרותיים, לרבות ז'אנרים כמו FPS, Action או Racing. המסך, בגודל 27", הינו הקטן בסדרה ומגיע עם סטנד של 130 מ"מ, אפשרות הטייה °20/5- וסיבוב (+-33°) , מה שאומר שניתן לכוון אותו בקלות לנוחות צפייה מירבית. ה- Ambiglow , סימן ההיכר של פיליפס, נוכח גם במסך זה בארבעת צידי הפאנל, מה שיהפוך כל עמדת גיימינג לאלגנטית, מיוחדת ומסוגננת.    


עם רזולוציית 4K, קצב ריענון של 60Hz וזמן תגובה שעומד על 1ms (מתאים ל- 4ms GIG) ו- low input lag, ניתן בהחלט להגיד כי ה- 278M1R עוצב במיוחד עבור גיימרים תחרותיים. זמן התגובה מרגע הפעולה ועד שהיא נראית על המסך הינו מינימלי, מה שיוצר חוויית משחק זורמת ונקיה ותגובתיות מהירה שמעניקה למשתמשים יתרון על פני היריב.


שתי כניסות 2.0 HDMI ב- 278M1R מאפשרות טעינה מהירה וחיבור של מספר מקורות. את הסאונד ניתן לשמוע דרך רמקולי DTS Sound (5W x 2).


מפרט המסכים החדשים מהווה התאמה אידיאלית עבור דגמי הקונסולות שקיימים כיום בשוק, אך שניהם מותאמים גם עבור הדור הבא שעומד לצאת בקרוב לחנויות. ה-558M1RY  יהיה זמין לרכישה בישראל בהזמנה מוקדמת החל מחודש אוגוסט הקרוב במחיר מומלץ לצרכן של 7,999 ₪, וה- 278M1R החל ספטמבר במחיר מומלץ לצרכן שיעמוד על 2,999 ₪.


 


 


אודות MMD


MMD היא חברה בבעלות מלאה של TPVאשר נוסדה ב- 2009 במסגרת הסכם רישיון מותג עם חברת פיליפסMMD מחזיקה בזכויות בלעדיות לשיווק ומכירה של צגי LCD הממותגים תחת השם פיליפסבכל העולםשילוב המותג של פיליפס יחד עם המומחיות בתחומי הייצור של TPVמאפשרים לMMD  לפעול בגישה ממוקדת ומהירה על מנת להביא לשוק מוצרים חדשנייםMMDמשרתת את השוק המערב-אירופי ממטה החברה באמסטרדםמזרח אירופה ומדינות ברית המועצות לשעבר מקבלים שירות ממשרדים בפראגרשת של משרדי מכירות מקומיים פועלת בעזרת מפיצים ומשווקים בכל השווקים המרכזיים האחריםמרכז התכנון והפיתוח של החברה פועל בטייוואן. www.mmd-p.com


 


לפרטים נוספים:


הילה גבאיגיתם פורטר נובלייח"צ  MMD


052-5862900 hilaga@gitam.co.il


דניאל כהןגיתם פורטר נובלייח"צ  MMD


danielleco@gitam.co.il 052-8029938


 


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il