TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בניגוד למגמה הצפויה בענף הביטוח, ליברה מדווחת על מעבר לרווחיות ומשאירה את אפקט הקורונה מאחור


אלי אלישקוב, מנכלית ומייסדת ליברה
סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם רווח כולל לאחר מס שהסתכם ב 1.2 מיליון שקל ו -1.8 מיליון שקל בענף ביטוח כללי.
סך הפרמיות ברוטו של החברה הסתכמו בכ - 46.4 מיליון שקל, לעומת 22.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד– גידול של 105% * הפרמיות שהורווחו ברוטו הסתכמו ברבעון הראשון של 2020 בכ-26.1 מיליון שקל, לעומת 7.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-261% *

אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית ליברה:
"הבטחנו וקיימנו – תוך פחות משנתיים מאז השקת החברה, והרבה לפני תכניות העבודה שלנו, עברה ליברה, לרווחיות. מבחינת החברה משבר הקורונה היווה הזדמנות וליברה צלחה אותו ואף יצאה ממנו מחוזקת. המשכנו לגייס לקוחות ועובדים בתקופה זו בזכות החוזקות של החברה, שהוכחו כקרדינליות, במיוחד לאחרונה בתקופת הקורונה - היותה של החברה דיגיטלית בעלת טכנולוגיות מתקדמות, מודל התמחור בהתאם לנסועה, והתנהלות שמרנית בניהול ההשקעות של החברה. אני מעריכה שמגמה זו תימשך ועל אף משבר הקורונה גם ברבעונים הבאים נציג רווחיות נאה לצד בשורות וחידושים נוספים שיושקו בקרוב וצפויים להמשיך לנער את הענף ."

חברת הביטוח הדיגיטלית "ליברה", שקיבלה רישיון מבטח לפני כשנתיים והשיקה את פעילותה בחודש אוקטובר 2018, מפרסמת את תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של 2020:

הפרמיות ברוטו הסתכמו ברבעון הראשון של שנת 2020 בכ-46.4 מיליון שקל, לעומת 22.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-105%.



הפרמיות שהורווחו ברוטו הסתכמו ברבעון הראשון של שנת 2020 בכ -26.1 מיליון שקל לעומת 7.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-261%.

הרווח הכולל לאחר מס הסתכם ברבעון הראשון של 2020 בכ – 1.2 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ – 235 אלף שקל בתקופה המקבילה אשתקד. המעבר מהפסד לרווח, נובע מגידול מואץ בהיקפי הפעילות של החברה אשר תרמו לכיסוי ההוצאות הקבועות וההוצאות המשתנות של החברה.

ההוצאות הקבועות של החברה כוללות הוצאות הנהלה וכלליות, הוצאות שיווק והוצאות שכר, שהסתכמו ברבעון הראשון של שנת 2020 בכ-9.8 מיליון שקל.

הפרמיות ברוטו בביטוח רכב רכוש הסתכמו ברבעון הראשון של שנת 2020 בכ-28.4 מיליון שקל, לעומת 14.0 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-102%. הרווח לפני מס והרווח הכולל לפני מס הסתכמו לסך של כ- 1,978 אלפי ש"ח לעומת הפסד לפני מס והפסד כולל לפני מס בסך של כ-266 אלפי ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. המעבר מהפסד לרווח בתקופת הדוח לעומת התקופה המקבילה אשתקד, נובע בעיקר מגידול בהיקפי הפעילות של החברה בענף, אשר תרם לכיסוי ההוצאות הקבועות וההוצאות המשתנות של החברה.

הפרמיות ברוטו בביטוח רכב חובה הסתכמו ברבעון הראשון של שנת 2020 ב-17.6 מיליון שקל, לעומת 8.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד– גידול של כ-104%. תוצאות הענף הסתכמו בתקופת הדוח בהפסד כולל לפני מס של כ-103 אלפי ש"ח לעומת הפסד לפני מס והפסד הכולל לפני מס בסך של כ- 928 אלפי ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון בהפסד בתקופת הדוח לעומת התקופה המקבילה אשתקד, נובע בעיקר מגידול בהיקפי הפעילות של החברה בענף, אשר תרם לכיסוי ההוצאות הקבועות וההוצאות המשתנות של החברה.
כמו כן, בהתאם לנוהג המיטבי, החברה מהוונת את ההתחייבויות בכל הענפים בריבית ריאלית חסרת סיכון. העלייה בעקום הריבית חסרת הסיכון בתקופת הדוח הובילה להפחתה בעתודות הביטוחיות בענף זה. מנגד, חלה הרעה בתוצאות החברה בענף רכב חובה, בשל עדכון אחוז ההשתתפות הסופי של החברה בתוצאות "הפול" לשנת 2019 בסך של 318 אלפי ₪ בשייר.




הפרמיות ברוטו בביטוחי דירה הסתכמו ברבעון הראשון של שנת 2020 ב – 458 אלף שקל, לעומת כ - 10 אלף שקל בתקופה המקבילה אשתקד. תוצאות הענף הסתכמו בתקופת הדוח בהפסד כולל לפני מס של כ-29 אלפי ש"ח לעומת סך של כ-0 אלפי ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. החברה החלה בשיווק ביטוחי דירה לקהל הרחב במהלך הרבעון השלישי של 2019, והיא מציעה ביטוחי מבנה וביטוחי תכולה (ביחד או בנפרד) וכן ביטוח מבנה למשכנתא.

ההון העצמי של החברה, נכון ליום תאריך הדוח 31.3.2020, הסתכם בכ-33.5 מיליון שקל. הגידול בהון העצמי נובע מהקצאת מניות שבוצעה בתקופת הדוח בסך של כ – 10.4 מיליון שקל (ליברה חתמה על מספר הסכמי השקעה וביניהם שני משקיעים חדשים, אלטשולר שחם בע"מ ויאיר לוינשטיין החזקות בע"מ, לפיו כל אחד מהמשקיעים יחזיק בשיעור של 2.5% ממניות החברה סך התמורה מהגיוס האמור היתה 10.4 מיליון שקל). ובנוסף מגידול בעודפים בזכות רווח נקי לאחר מס בסך של כ – 1.2 מיליון שקל.

מהקמתה ועד למועד עריכת הדוח ליברה שיווקה למעלה מ-100 אלף פוליסות, ומספר לקוחותיה עומד על כ-50,000. מאז תחילת פעילותה של ליברה ועד כה, חילקה ליברה לציבור לקוחותיה כ-5.5 מיליון ליברות, מתוכן כ-1.1 מיליון ליברות כבר הומרו לשקלים ומומשו על ידי לקוחות החברה, ככסף לכל דבר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il