TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חטיבת פעילות פרוטרום בקבוצת IFF מדווחת על השלמת רכישת 60% מ-Mighty התאילנדית


פרוטרום
Mighty שנוסדה בשנת 1989, עוסקת בפיתוח, בייצור ובשיווק של טעמים, עם התמחות מיוחדת בפתרונות טעמי Savory (תחום הטעמים הלא מתוקים)

International Flavors & Fragrances Inc. (נאסד"ק: FF; יורונקסט פריז ובורסת ת"א: IFF) מדווחת כי חטיבת פעילות פרוטרום השלימה רכישת 60% מחברת Mighty CO. LTD. (“Mighty”), ספקית מובילה של פתרונות savory בתאילנד, ובכך ממשיכה את אסטרטגיית הצמיחה שלה בדרום מזרח אסיה.


עמוס ענתות, נשיא חטיבת פרוטרום בקבוצת IFF אמר: "השלמת העסקה עם Mighty מדגישה את העובדה כי חטיבת פרוטרום תמשיך באסטרטגיית הצמיחה שלה תוך המשך איתור אחר חברות אטרקטיביות לרכישה אשר יןבילו ליצירת הזדמנויות עסקית חדשות או להרחבת יכולות קיימות." מר ענתות המשיך: "במקרה זה, רכישת Mighty מסייעת להרחבת יכולותינו בתחום פתרונות ה- savory– תחום שהיה מהחוזקות של פרוטרום והיום של IFF.


Mighty שנוסדה בשנת 1989, עוסקת בפיתוח, בייצור ובשיווק של טעמים, עם התמחות מיוחדת בפתרונות טעמי Savory (תחום הטעמים הלא מתוקים). היצע המוצרים של החברה כולל טעמים, תערובות תבלינים ומרינדות וכן חומרי גלם פונקציונאליים ייחודיים לתעשיית המזון והמשקאות.

אודות IFF
International Flavors & Fragrances Inc. (נאסד"ק: FF; יורונקסט פריז ובורסת ת"א: IFF) הינה מובילה בתחום החדשנות בטעמים, בריח ובתזונה עם למעלה מ-110 מפעלי ייצור, 100 מרכזי פיתוח ו-33 אלף לקוחות בעולם. בבסיס פעילותנו, אנו מונעים על ידי תחושה של פיתוח ותמיד שואלים "מה אם?".


תשוקה זו לגילוי מדרבנת אותנו ליצירת מוצרים חדשניים שלקוחותינו נחשפים אליהם במסגרת יותר מ-150 אלף מוצרים ייחודיים הנמכרים מדי שנה. צוות העובדים, המונה כ-13 אלף איש בעולם, עושה שימוש בתובנות של לקוחותינו בתחום המחקר והפיתוח והיצירתיות, כמו גם בקרבה ללקוחות, על מנת לפתח מוצרים ייחודיים. לפרטים נוספים אנא ראו www.iff.com, Twitter, Facebook, Instagram ו-LinkedIn.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il