TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

עיריית ת"א אישרה את פרויקט היוקרה נוגה 1 ביפו של יוסי אברהמי


הדמיית פרויקט נוגה 1 של חברת יוסי אברהמי. קרדיט: 3ddesign
פרויקט היוקרה החדש יכלול 64 יח"ד מעל קומת מסחר. בניין היוקרה ייבנה על השטח שבו שכן הסניף הראשון של בנק אנגלו-פלשתינה
עיריית תל אביב אישרה את פרויקט "נוגה 1" של חברת יוסי אברהמי בתל אביב. וועדת התכנון המקומית דנה לאחרונה באישור התכנית להקמת מבנה חדש במקום סניף בנק לאומי המיתולוגי ביפו. העירייה אישרה את בניית בניין המגורים החדש בן 10 קומות עם מסחר בקומת הקרקע.

על פי התכנית, חברת יוסי אברהמי תבנה בניין יוקרה במקום הסניף הראשון של בנק אנגלו-פלשתינה שנבנה בשנת 1903 ונהרס לפני כשנתיים. בניין המגורים היוקרתי כולל 64 יח"ד מעל קומת מסחר ומרתף תת-קרקעי עם כ-30 מקומות חנייה שיופעל על ידי מתקן אוטומטי. הפרויקט מתוכנן על ידי האדריכל גידי בר אוריין.

יזם הפרויקט יוסי אברהמי מסר כי "אנחנו מקדמים את פרויקט נוגה 1 מאז רכשנו את הקרקע בשנת 2014. לפני 24 חודשים הרסנו כבר את המבנה הישן ומאז אנו פועלים לקבל את היתרי הבנייה. אני שמח שהצלחנו לעבור את המשוכה הזו ובתקווה כי כבר בחודשים הקרובים, לאחר קבלת היתרי הבנייה, אנו נתחיל בבניית בניין יוקרה ואיכותי, כפי שבנינו באזורים נוספים בארץ".

ב-2014 מכר בנק לאומי את הסניף המיתולוגי ליזמי הנדל"ן ענב החץ ובהמשך חברת יוסי אברהמי נכנסה לשותפות להקמת מיזם יוקרה במקום הסניף הוותיק. לאחר מכן, יוסי אברהמי רכש את חלקם של ענב החץ וכעת מחזיק במלוא הזכויות בפרויקט.

הדירות שייבנו בפרויקט צפויות להיות דירות יוקרה אשר ייהנו מנוף לים. הרוכשים בפרויקט ייהנו ממתחם ספא ובריאות, טרקלין עסקים, חדר כושר מאובזר, מועדון דיירים הכולל חדר קולנוע. כמו כן, גג המבנה יעוטר בגינה פנורמית ויציע פינות ישיבה הצופות אל מרחבי הים.

רקע על המבנה הקודם:
ב-26 ביולי 1903 נפתח בשדרות ירושלים ביפו הסניף הראשון של בנק אנגלו-פלשתינה. הבנק, שהוחזק על ידי ההסתדרות הציונית, סיפק שירותים בנקאיים ברמה אירופאית לאיכרי המושבות ולסוחרי יפו, יהודים וערבים כאחד. ההסתדרות הציונית לא התערבה בניהול השוטף של הבנק והקשר שלה איתו התקיים באמצעות המועצה של 'אוצר התיישבות היהודים'.

מנהל הבנק זלמן דוד לבונטין קבע כי השפה המדוברת והכתובה בבנק תהיה עברית. הבנק פעל ממניעים ציוניים: מימן ורכש קרקעות, מימן בניית בתים ביישובים עירוניים וכפריים וסיפק הון חוזר לתעשייה. לאחר קום המדינה חתמה הממשלה הזמנית הסכם עם בנק אנגלו-פלשתינה שבעקבותיו שימש הבנק כבנק המרכזי של המדינה. במסגרת תפקידו כבנק מרכזי, דאג הבנק להדפסת השטרות הראשונים ששימשו את מדינת ישראל וגם ניהל את הלוואות המדינה. בשנת 1950 הוקם "בנק לאומי לישראל", וב-1 במאי 1951 קיבל על עצמו בנק לאומי את כל הנכסים וההתחייבויות של בנק אנגלו-פלשתינה.

להורדת ההדמיה:
https://www.dropbox.com/s/m5dys9kprzb5ktl/Noga-night01.jpg?dl=0


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il