TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בוגי יעלון צלם ניב קנטור


פנגו
תאפשר רישום ותשלום לכביש החדש 6 חוצה צפון באמצעות האפליקציה

הכביש החדש 6 חוצה צפון פותח שער חדש לצפון ומקצר את זמן הנסיעה
רישום ותשלום באמצעות פנגו על נסיעות בכביש מסייע לריכוז הוצאות הרכב תחת חשבונית אחת המאפשרת מעקב


שירות כבישי האגרה של פנגו מתרחב וכולל כעת יחד עם הנתיב המהיר לתל אביב 2 כבישים
רישום חינמי כמנוי בכביש ללא עלויות נלוות – נהגים שלא ייסעו לא ישלמו


על נהגים המנויים לכביש 6 לבצע רישום נפרד לכביש 6 חוצה צפון (מדובר בשני כבישים בבעלות נפרדת)
פנגו, אפליקציה לשירותי חניה רכב ודרך ממשיכה להתרחב בעולמות שירותי הדרך לנהג: פנגו תאפשר רישום ותשלום לנסיעות בכביש החדש 6 חוצה צפון שייפתח בימים הקרובים באמצעות האפליקציה שלה. נהגים שיהיו מעוניינים להירשם ולעשות מנוי ללא עלות לכביש 6 חוצה צפון יוכלו לעשות זאת בלחיצת כפתור באמצעות אפליקציית פנגו, או דרך המוקד הטלפוני של פנגו בטלפון 4500*. התשלום באפליקציית פנגו על השירות מתבצע רק בתום הנסיעות בפועל שנרשמות על פי מצלמות זיהוי מספר הרכב, כך שנהגים שלא ביצעו נסיעות לא ישלמו כלל. כמו כן, כל המנויים שירשמו לכביש באמצעות אפליקציית פנגו ישלמו מחיר זהה לחלוטין למנויים אחרים, כשהמנויים של פנגו יוכלו לקבל פירוט של כל החיובים על כל הרכישות באמצעות האפליקציה שלה.

פנגו מדגישה כי כביש 6 חוצה צפון מצריך רישום מכל ציבור הנהגים בישראל, נהגים המנויים לכביש 6 הקיים חייבים גם הם להירשם כמנויים באופן נפרד לכביש 6 חוצה צפון. במהלך השנה הקרובה צפויים להירשם לשירות מאות אלפי נהגים באמצעות אפליקציית פנגו.

עלות הנסיעה לרכב פרטי במקטע הראשון שיפתח (יוקנעם) יעלה 2.38 שקלים בשעות רגילות ו- 4.16 שקלים בשעות העומס. תשלום ורישום באמצעות פנגו לנסיעה בכביש 6 חוצה צפון חוסך לנהגים את עמלת הגבייה בסך 1.18 שקלים לכל נסיעה ובעלות הסופית שישלמו נהגים שאינם מנויים על הכביש – בכ-25%-50%.

החלטות נסיעה ספונטניות של מנויים שאינם רשומים לכביש 6 צפון, יעלו לנהגים יותר ואילו הרישום באמצעות אפליקציית פנגו הוא חינמי ולא כרוך בעמלה כלשהי. מעבר לחיסכון הכספי שירות כבישי האגרה של פנגו חוסך את תהליך הרישום באתרי כבישי האגרה, בנוסף האפליקציה מרכזת את הנסיעות והחיובים של כבישי האגרה במקום אחד, מעקב פשוט ונוח. יחד עם זאת, החשבוניות מתקבלות באופן מידי בסיום כל נסיעה, למייל שהוזן בפנגו.

הכביש החדש פותח שער חדש לצפון ומתפרס על פני 22 קילומטר וכולל שלוש מנהרות באורך 5 קילומטר. המקטע הראשון בכביש הוא מקטע יוקנעם, בין מחלף יוקנעם למחלף תל קשיש, עוקף את "מסדרון יוקנעם" וצומת התישבי הפקוק ויוצר ציר תנועה ראשי ומהיר המחבר בין מרכז לצפון הארץ. המקטע השני שיפתח בהמשך מחבר בין מחלף העמקים למחלף סומך. מקטע זה יהווה אלטרנטיבה מהירה וקצרה למחלף יגור לנוסעים מאזור צפון מזרח (עכו, נהריה והקריות) לכיוון מרכז הארץ וכמובן גם לנוסעים ממרכז הארץ לכיוון צפון.

6 חוצה צפון הוא כביש האגרה השני בישראל שבו ניתן לשלם באמצעות פנגו ומתווסף לנתיב המהיר לתל אביב. הרישום לנתיב המהיר באמצעות פנגו זכה להצלחה גדולה ולשירות הצטרפו כ-150 אלף נהגים עד היום.

הכניסה של פנגו לתשלום בכביש 6 חוצה צפון הינה המשך ישיר להעמקת סל השירותים הדיגיטליים של פנגו לנהגים גם בעולמות הרכב והדרך, אחרי שכבר הפכה לפלטפורמת התשלום על חניה המובילה בישראל מבחינת הורדות ושימושים. לפנגו מעל ל-1.9 מיליון משתמשים פעילים ומשלמים שעושים שימוש במגוון השירותים שמציעה האפליקציה כמו צייד החניה, פנצ'ר, חילוץ, שטיפת רכב ותשלום על חניה בכחול לבן וכ-200 חניונים ברחבי הארץ.

רועי אלבז, מנכ"ל פנגו: "כביש 6 חוצה צפון מחבר את תושבי הצפון בדרך מהירה שתקצר מאוד את זמני הנסיעה ותחסוך בפקקים. אנחנו שמחים להנגיש למנויים הנתיב באמצעות פנגו ולאפשר להם לחסוך הוצאות מיותרות. חשוב להדגיש שנהגים הרשומים כמנויים בכביש 6 חייבים ברישום לכביש החדש. בשנים הקרובות ייפתחו כבישי אגרה נוספים בישראל ואנחנו נשמש כאפליקציית התשלום המובילה בישראל לאותם הכבישים. בנוסף לחיסכון בעלויות הנסיעה, הרישום באמצעות יסייע גם לריכוז וניהול של כלל הוצאות הנסיעה בכבישי האגרה באמצעות האפליקציה".

הראל חנין, מנכ"ל דרך נוף מפעיל הכביש: "כביש 6 חוצה צפון הינו הכביש המתקדם ביותר בארץ שייתן חוויית נהיגה ברמה הגבוהה ביותר ויסייע בפתיחת הצירים העמוסים בצפון. אנו שמחים לצרף את פנגו לסל פתרונות התשלום הנוחים והמהירים של הכביש, ובטוחים שהדבר יגביר את נוחות השימוש בכביש. הלקוחות שיירשמו ייהנו מתעריף נמוך יותר מלקוחות מזדמנים, ואין צורך בהתקן מיוחד או בביקור במרכז השירות. נרשמים בקליק וחוסכים כסף".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il