TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בכיר בUBS על הירידות בשווקים


UBS Wealth Management
להלן התייחסות של מארק האפלה, מנהל משרד ההשקעות הראשי של UBS Wealth Management לירידות בשווקים

זרזי הSell-Off

שוקי ההון נפלו ביום רביעי, מדד S&P 500 ירד ב3.1%, מה שהוביל להמשך ירידת המדד לסה"כ והפסד של 9.4% ומחיקת הצבירה במחירו בשנה האחרונה.

מאז תחילת הSell-Off לפני מספר שבועות, משקיעים חוששים מהפוטנציאל השלילי של אחוזי ריבית גבוהים יותר, סימנים של היחלשות בצמיחה הגלובלית ושיבוש אפשרי ממיסים.


בניגוד לדוחות רווח במחצית הראשונה של השנה, חברות אמריקאיות מתמודדות עם רגישויות בכלכלה העולמית, במיוחד בשווקי הרכב באירופה וסין ובכמה שווקים תעשייתיים במחזורים קצרים יותר.

למרות זאת, אינדיקטורים מובילים לכלכלה האמריקאית נותרים חיוביים ואיננו מאמינים שארה"ב בסכנה של כניסה למיתון כלכלי בתקופה הקרובה. אנו צופים המשך צמיחה, אומנם איטית יותר, בצמיחת חברות ב- 2019.

בנוסף, ירידה של כ-10% בחודש האחרון במניות האמריקאיות מצטיירת כמוגזמת ביחס לסיכונים לעיל. והערכות למניות הון אמריקאיות וגלובאליות צנחו לרמה שלא נראתה מאז פברואר 2016.
כתוצאה מכך, הסיכון/רווח ממניות נעשה מושך יותר.

לגבי הקצאת נכסים- אנו ממשיכים בהמלצת משקל יתר קל למניות גלובליות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il