TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אוסילוסקופ העתיד כבר כאן


קיסייט
אמינות אותות וביצועים: קיסייט משיקה סדרת אוסילוסקופים חדשה

הסדרה החדשה תומכת ברוחב סרט של עד GHz110 ברזולוציה של 10bit; מתאימה לדרישות פיתוח טכנולוגיות בקשת רחבה של תחומים, כולל: 5G, RF, תקשורת לוויינים, מוצרים צבאיים, תקשורת אופטית ועוד; כמו כן, מאפשרים האוסילוסקופים החדשים להאיץ את זמני ההגעה לשוק של מוצרים וטכנולוגיות חדשות וצמצום עלויות

קיסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies) הכריזה על סדרה חדשה של אוסילוסקופים Infiniium UXR, עם דגמים הנעים מ-13 ועד 110 גיגהרץ (GHz) של רוחב פס אנלוגי אמיתי, המביאים יכולות גבוהות של מהימנות אות (signal integrity), ותאימות לדרישות הפיתוח של טכנולוגיות העתיד.


סדרת Infiniium UXR החדשה מאפשרת למהנדסים ומפתחים העוסקים בפיתוח טכנולוגיות הדורשות מהירויות גבוהות להעברת מידע מסוג serial או optical, ליצור במהירות דגמים חדשים, ובדרך זו להפחית את זמני ההגעה לשוק (time to market) של פיתוחים חדשים. עוד מציעה סדרת האוסילוסקופים את דרגת הביצועים הגבוהה ביותר בתעשייה כיום, בשילוב עם מבחר רחב של אפשרויות רוחב פס, הנדרש למהנדסים ומעצבים העובדים על מגוון דורות של פתרונות DDR, USB, PCIe או טכנולוגיות סייריאליות (serial) אחרות, כמו גם PAM4, 5G, ראדאר, תקשורת לוויינים, וטכנולוגיות מבוססות אופטיקה אחרות.


"מערכות האלקטרוניקה והתקשורת של היום נעשו יותר מורכבות ומצריכות דור חדש של פתרונות בדיקה ומדידה", אמר ג'סי קאוואזוס, מנהל תחום תעשיות בדיקה ומדידה, בחברת הייעוץ Frost & Sullivan. "המורשת הארוכה של קיסייט וההתמחות הרחבה שלה בתחומי בדיקות ומדידות בפירוש באה לידי ביטוי בסדרה החדשה UXR של האוסילוסקופים. הסדרה החדשה מביאה את הדור הבא של פיתוחים בעולמות המדידה הדרושים על מנת לתת מענה לצרכים המתפתחים בעולמות של העברה מהירה של מידע, בקצבים גבוהים, ובאמצעים אופטיים – בדגש על טכנולוגיות 5G, RF, ופתרונות המיועדים לתחומי החלל, תעופה וצבא."


סדרת Infiniium UXR החדשה של קיסייט מביאה רצפת רעש (noise floor) נמוכה בשילוב עם רזולוציה ורטיקאלית גבוהה (high vertical resolution) המיועדות להבטיח שהבדיקות אינן מושפעות על ידי רעשים שמקורם באוסילוסקופ עצמו, ושהאותות מוצגים בצורה מדויקת. כתוצאה מכך, דיאגרמות העין (eye diagram) הן באופן משמעותי פתוחות יותר, וניתן לקבוע מרווחים וביצועים אמיתיים.


סדרת Keysight Infiniium UXR מאפשרת למפתחים להאיץ את זמני ההגעה לשוק של הפיתוחים שלהם באמצעות: רזולוציה ורטיקאלית של 10bit ורמות גבוהות חדשות של מהימנות אותות; רמות דגימה של GSa/s 256 לכל ערוץ בדגמים של 40 עד GHz110 ו- GSa/s 128 לכל ערוץ בדגמי ה-13 עד GHz 33, שבדרך זו מייצרים יכולת שחזור מדוייקת לאותות בעלי מהירות גבוהה; עד ארבעה ערוצי רוחב פס מלאים עם פחות מ- fs 35 (rms) של ריצוד (Jitter) פנימי, דבר המספק תזמון מדויק ויכולת מדידה של סטיות; אופציה למודול כיול עצמאי (factory calibration level), המאפשר מדידה מדויקת לאורך זמן מבלי להזדקק להוצאת היחידה לטיפול; חומרה המבוססת עלKeysight Indium Phosphide (InP) process המאפשרת רוחב פס רחב במיוחד ורצפת רעש נמוכה.


כמו כן הכריזה קיסייט על שני פתרונות נוספים, שבשילוב עם סדרת האוסילוסקופים החדשה, מציעים פתרון שלם מקצה – לקצה עבור PAM4 400G), ו-600G), כמו גם מוצרים אופטיים. פתרונות אלה כוללים את: N4391B Optical Modulation Analyzer (OMA) – מכשיר קומפקטי, מבוסס זמן אמת, שתוכנן ספציפית עבור העברות מידע אופטיות מורכבות ובדיקות Terabit מאתגרות; M8194A 120 GSa/s arbitrary waveform generator (AWG) – ה-AWG המהיר ביותר של קיסייט המביא יכולות ביצועים גבוהות לפורמטים חדשים ומאתגרים דוגמת 64 GBaud, וסכימות רחבות פס אחרות.


"טכנולוגיות סייריאליות או אופטיות להעברת מידע במהירות ממשיכות להתקדם ודוחפות קדימה את גבולות המהירות והביצועים ככול שמתפתחות טכנולוגיות ה-Terabit והדור החמישי של טכנולוגיות סריאליות", אמר דייב סיפריאני, סגן נשיא בקיסייט, מרכז המצויינות לדיגיטל ופוטוניקה (Digital and Photonics Center of Excellence). "סדרת האוסילוסקופים החדשה והמורחבת, בנוסף לאוסילוסקופים מבוססי OMA ו-AWG, במשותף מציעים למפתחי מוצרים מבוססי מהירויות גבוהות פתרון מקצה לקצה, שלא היה דוגמתו בעבר, המאפשר להם לקדם במהירות את פיתוח הטכנולוגיה שלהם היום, ולהבטיח את ההשקעה שלהם בהמשך הדרך."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il