TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת Salesforce ממנה את קית' בלוק למנכ"ל שותף לצד מארק בניוף


קית' בלוק, הנכנס כמנכ"ל שותף
מארק בניוף, מייסד, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון Salesforce אמר: " קית' שימש לי כחבר אמת לאורך כל הדרך מאז הצטרף ל Salesforceלפני כחמש שנים, אני מאושר מאד לצרפו כמנכ"ל שותף"

חברת הענן והCRM- המובילה Salesforce, הודיעה היום על החלטת הדירקטוריון למנות את קית' בלוק כמנכ"ל שותף, במקביל למושבו בחבר המנהלים. מאז הצטרף ל ,Salesforceהספיק בלוק לכהן במספר עמדות מפתח ביניהן: סגן יושב ראש החברה, נשיא ומנהל התפעול הראשי עד 2016.


מארק בניוף, מייסד, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון Salesforce אמר: " קית' שימש לי כחבר אמת לאורך כל הדרך מאז הצטרף ל Salesforceלפני כחמש שנים, אני מאושר מאד לצרפו כמנכ"ל שותף". עוד הוסיף בניוף: " קית' מביא עמו ממוחיות יוצאת מן הכלל בתחומי התפעול ויכולת מנהיגות מרשימה, אני שמח ביותר על קידומו ועל כך שהשותפות ביננו מתקדמת לשלב הבא."


קית' בלוק, הנכנס כמנכ"ל שותף, אמר: "חברת Salesforce חייבת את הצלחתה לחזון ולמנהיגות של מארק, אשר באמצעותם הצליח ליצור מערכת אמון שאין כמותה, פיתוח חדשנות, שוויון וכמובן מדיניות בלתי מתפשרת למען הצלחת לקוחותינו". עוד הוסיף בלוק, " לכבוד הוא לי לכהן כמנכ"ל שותף לצד מארק ולמנף יחדיו את היכולות החזקות של שנינו, כך שנוכל להצעיד את עובדינו, לקוחותינו ושותפינו אל עבר העתיד".
מארק בניוף ימשיך לשרת כיו"ר הדירקטוריון ויהיה אחרי על מימוש החזון בתחומי החדשנות, הטכנולוגיה, השיווק והתקשרות מול בעלי המניות. בלוק, יהיה אמון על התווית אסטרטגיות ההתרחבות, הביצועים ותפעול החברה. חברת Salesforce הינה החברת הצומחת במהירות הגבוהה ביותר מבין חמשת חברות התכנה הבינלאומיות הגדולות. שיטת הניהול המשותפות תאפשר לחברה להמשיך במסלול הצמיחה חסר התקדים שלה, אל עבר מחזור מכירות של 24 מיליארד דולר עד 2022 ולאחר מכן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il