TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

AllTrade השלימה פרויקטים מוצלחים ב- AllJobs, בהיקף של מאות אלפי ₪


AllTrade
בוני גרוסמן, סמנכ"ל טכנולוגיות ב AllJobs: "הביצועים שלנו השתפרו בעשרות מונים"

AllTrade, קבוצת הטכנולוגיה המובילה את עולם המחשוב הארגוני בישראל, השלימה שני פרויקטי אינטגרציה ב- AllJobs – הטמעה של מערכת אחסון והטמעה של מערכת אבטחת מידע – זאת באמצעות חברת הבת ELK Information Technologies. היקף הפרויקטים נאמד במאות אלפי ₪.


עם הגידול במספר הלקוחות והגידול הכולל בפעילות החברה, התעורר הצורך בהטמעה של מערכות חדשות. על רקע זה ביצעה AllTrade שדרוג של מערך אבטחת המידע של AllJobs והטמיעה מערכת של Fortinet. בד בבד, הבינו בחברה כי מערכת האחסון הישנה אינה עומדת עוד ברמת הביצועים הנדרשת והחליטו לבצע שדרוג משמעותי לכל מערך האחסון. AllTrade הטמיעה מערכת אחסון של NetApp, לרבות התקנה, הגדרה, ליווי ומיגרציה של כל הנתונים, מן המערכת הישנה לזו החדשה. התהליך כולו הושלם תוך חודש ימים והמערכת עלתה לאוויר בחודש האחרון.


היישום כלל את כל שלל יכולות המוצר, לרבות Network Security, Application, Web ו- Mail Security, בתצורה של שרידות מלאה של Active Passive. מערכת האחסון החדשה מיועדת לשרת את 200 עובדי המטה והתהליך כולו התבצע יחד עם מומחי הסיסטם של AllJobs, בעבודת צוות מתואמת.


"מערכת אחסון מרכזית, כפי שהטמענו ב- AllJobs, המציעה נפח של כ- 40 TB, מאפשרת הרחבת פעילות לשנים הקרובות, כולל יכולת להוסיף מידע, לגבות מידע ולהגן עליו בצורה מיטבית" אמר אולג קובלב, מנכ"ל IT ELK, מקבוצת AllTrade. "AllJobs בחרה ב- AllTrade כדי לצמצם את הפער שנוצר בין הצרכים של הלקוחות לתשתיות ה- IT, כאשר מערכת האחסון שהטמענו מקנה זמינות גבוהה מאד של המידע ברמה של כל קובץ וקובץ. המערכת מאופיינת בשרידות גבוהה ביותר ומציעה גמישות בעת ביצוע הרחבות עתידיות, מבלי לפגוע במשתמשים ובמינימום זמן השבתה במקרה חירום."


"אנחנו עובדים עם AllTrade מ- 2011 והיא ספקית החומרה הראשית שלנו, כולל שרתים, עמדות מחשב מחודשות ועוד" אומר בוני גרוסמן, סמנכ"ל טכנולוגיות, AllJobs. "מאחר ובשנה האחרונה הצטרפה ל- AllTrade חברת IT ELK, מובילת שוק בתחום האינטגרציה, אז החלטנו לבקש ממנה הצעה גם בנושא זה. אני חייב לציין כי AllTrade נתנה לנו את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר, מבחינת המחיר, שעות העבודה ומספר שנות האחריות, זאת בנוסף לשלב הפריסייל והמו"מ אשר עברו בצורה חלקה ועניינית."


"בנוסף לכל אלה, במבחן התוצאה, החברה עמדה בלוחות הזמנים בדיוק שוויצרי, התהליך כולו התקדם בהתאם לאבני הדרך שנקבעו, וארך חודש ימים. העלייה לאוויר התבצעה במהלך סוף השבוע, תוך 24 שעות, בלי שמי מהמשתמשים, הרגיש משהו והביצועים שלנו, אגב, השתפרו בעשרות מונים."

AllJobs הנמצאת בבעלות עיקרית של קבוצת ידיעות אחרונות, היא אתר האינטרנט הוותיק והגדול בארץ והיא משרתת למעלה מ- 43,000 מעסיקים בשנה, עם יותר מ - 2 מיליון ביקורים של מחפשי עבודה בחודש. "בתקופה בה 'הקרב על הטלנט' מחריף וחברות מתחילות להשקיע בתהליכים של 'מיתוג מעסיק', לדאוג לרווחת העובד ולהתייחס לחוויית העבודה שלו בארגון (Employee Experience), חשובה לא פחות מאשר לחוויית הלקוח. הצורך בפלטפורמה כמו שלנו מתחדד, ומזמן את המפגש בין העובד והמשרה, המתאימים ביותר זה לזו. אין ספק כי על מנת לנהל פלטפורמה כזאת בהצלחה יש צורך בתשתיות IT חזקות ויעילות, ולשם אנו חותרים להגיע כל הזמן" מסכם גרוסמן.

אודות AllTrade
קבוצת AllTrade מאיצה את תהליכי הצמיחה של לקוחותיה, באמצעות ליווי והובלה של תהליכי המיחשוב הפנים-ארגוני והתאמת הפתרון המתאים ביותר לצורכי הלקוח. החברה מספקת שירותים ופתרונות מקצה לקצה, לרבות אפיון צרכים, פתרונות חומרה, תוכנה, פרויקטי הטמעה ואינטגרציה מורכבים, אחסון, גיבוי, שחזור ואבטחת מידע, ועד שימוש חוזר בחומרה של הלקוח, פינוי וטיפול בפסולת אלקטרונית לשימוש חוזר בתעשייה, ותרומה לעולם נקי יותר.
קבוצת AllTrade אשר הוקמה בשנת 2002, מונה היום כ- 170 עובדים, ומספקת פתרונות מחשוב לגופי SMB ואנטרפרייז, מכל המגזרים, ביניהם המגזר הממשלתי, פיננסים, הייטק, תעשייה ועוד, בארץ ובעולם. בין לקוחותיה: All Jobs, סלקום, דיסקונט, מתף, ח. מר תעשיות ועוד. לקבוצה שורה של שותפויות טכנולוגיות עם הספקים המובילים בשוק, ביניהם: Dell - EMC, HPE, McAfee , F5,Juniper , VMware, Fortinet, NetApp ועוד. למידע נוסף אודות הקבוצה: www.alltrade.co.il
אודות IT ELK
חברת ELK Information Technologies LTD הינה חברת אינטגרציה ופתרונות IT, המתמחה בגיבוי, אחסון ושיחזור נתונים, DR, וירטואליזציה ותשתיות מחשוב. היא ניצבת בחזית הטכנולוגיה ומיישמת עבור מאות לקוחותיה את הפתרונות החדשניים והמורכבים ביותר.
חברת ELK נוסדה בשנת 2004 ע"י מומחים טכנולוגיים, בעלי ניסיון רב בתחום ה-IT, במטרה לתת מענה מקיף לתחום התשתיות. חברת ELK הינה בעלת ניסיון עשיר ויכולות מוכחות בניהול פרויקטים בסביבות הטרוגניות. בין לקוחותיה של החברה נמנים גופים ממשלתיים ופיננסיים, חברות מובילות בתעשייה המקומית והבינלאומית, חברות הייטק גדולות וקטנות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il