TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אודיוקודס מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2018


אודיוקודס
שיעור הרווח הגולמי הרבעוני על בסיס GAAP הסתכם ב- 64%; שיעור הרווח הגולמי הרבעוני על בסיס Non-GAAP הסתכם ב- 64.5%

דגשים לתוצאות הרבעון הראשון לשנת 2018:
ההכנסות הרבעוניות הסתכמו ב-42.4 מיליון דולר, גידול של 13.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
ההכנסות הרבעוניות משירותים הסתכמו ב-13.7 מיליון דולר, גידול של 20.2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
הכנסות מעסקי UC-SIP צמחו ביותר מ-30% בהשוואה לרבעון הראשון של 2017.
שיעור הרווח הגולמי הרבעוני על בסיס GAAP הסתכם ב- 64%; שיעור הרווח הגולמי הרבעוני על בסיס Non-GAAP הסתכם ב- 64.5%.
שיעור הרווח התפעולי הרבעוני על בסיס GAAP הסתכם ב-7%; שיעור הרווח התפעולי הרבעוני על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-9.1%.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בכ- 8.3 מיליון דולר ברבעון הראשון.
הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ברבעון ב-2.4 מיליון דולר או 8 סנט למניה בדילול מלא.
הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ברבעון ב-3.9 מיליון דולר או 13 סנט למניה בדילול מלא.
במהלך הרבעון הראשון של 2018 רכשה אודיוקודס 1 מיליון ממניותיה הרגילות בעלות מצטברת של 7.2 מיליון דולר.

אודיוקודס (נאסד"ק: AUDC), ספקית מובילה של פתרונות מדיה ותקשורת קולית עבור סביבת עבודה דיגיטלית, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון אשר הסתיים ביום 31 במרץ 2018.
ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2018 הסתכמו ב-42.4 מיליון דולר, לעומת 41.4 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2017 ו- 37.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2017.


הרווח הנקי הסתכם ברבעון הראשון של שנת 2018 ב-2.4 מיליון דולר או 8 סנט למניה בדילול מלא, לעומת רווח נקי של 1.3 מיליון דולר או 4 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של שנת 2017.
הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ברבעון הראשון של שנת 2018 ב-3.9 מיליון דולר, או 13 סנט למניה בדילול מלא, לעומת רווח נקי של 2.5 מיליון דולר או 7 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של שנת 2017.


הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP אינו כולל: הוצאות בגין תשלום מבוסס מניות; הפחתת נכסים בלתי מוחשיים; הוצאות המתייחסות לתשלומים דחויים בגין הרכישה של Active Communications Europe; והוצאות או הכנסות מס שלא במזומן בגין עדכון מיסים נדחים. התאמה בין הרווח הנקי GAAP ו-Non-GAAP מופיעה בטבלאות דוח רווח והפסד של הדוחות המאוחדים המצורפות להודעה זו לעיתונות.


החברה ייצרה ברבעון הראשון של שנת 2018 תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת בסך 8.3 מיליון דולר. נכון ליום 31 במרץ 2018, היו בידי החברה מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות בנקאיים לטווח ארוך וקצר, ובטוחות סחירות לטווח ארוך וקצר בהיקף של 60.1 מיליון דולר, לעומת 58.7 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2017. העלייה בהיקף המזומנים ושווי המזומנים, פיקדונות בנקאיים ובטוחות סחירות נבעה מתזרים חיובי מפעילות שוטפת אשר קוזז באופן חלקי מהמשך רכישת מניותיה של החברה במסגרת תכנית רכישת המניות שלה.


"אנו שמחים לדווח על תוצאות פיננסיות חזקות לרבעון הראשון של 2018", אמר שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס. "ברבעון הראשון של 2018 המשכנו לפעול במסגרת פעילות ה- Enterprise Voice וביססנו את מעמדנו כמובילים בתחום זה. אנו ממשיכים במגמה החזקה שהחלה ברבעון הרביעי לשנת 2017, קבענו שיאים חדשים בתוצאות הפיננסיות שהתבטאו בהכנסות, הרווח הנקי ובשיעור הרווח הגולמי. כמו כן השגנו רווח תפעולי גבוה יותר בפעילות ה- Enterprise Voice שלנו. במהלך הרבעון היו לנו ביצועים טובים בתחום השירותים עם צמיחה של למעלה מ- 20% בהכנסות השוואה לתקופה המקבילה אשתקד. במבט לעתיד, אנו צופים כי מגמת הצמיחה תמשיך בשנת 2018, כמו כן אנו צופים להמשיך ביצירת תזרים מזומנים משמעותי מפעילות השוטפת ולהשקיע בפעילויות העתידיות..


ראוי לציין את הביצועים של פעילות ה-UC-SIP , אשר ההכנסה בגין פעילות זו הגיעה בקירוב ל 50% מסך ההכנסות. המשכנו ביישום התכנית האסטרטגית שלנו, והגדלנו את מכירות ה- UC-SIP בלמעלה מ- 30% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הביצועים שלנו ממשיכים להתבסס על שיתופי הפעולה עם השותפים שלנו מתחום האפליקציות והאינטגרציה ברחבי העולם, כמו גם בזכייה בפרוייקטים בתחום ה enterprise voice והסבת רשתות אצל מפעילי תקשורת על בסיס גלובלי. בנוסף לכך, ראינו הזדמנויות חדשות מתפתחות בתחום ה- Voice.Al שלנו", סיכם מר אדלרסברג.

תכנית רכישה עצמית של מניות
נכון ליום 31 במרץ 2018, רכשה אודיוקודס סך מצטבר של 16.7 מיליון מניות ממניותיה הרגילות, החל מאוגוסט 2014, בסכום כולל של כ-87 מיליון דולר. במהלך הרבעון אשר הסתיים ביום 31 במרץ 2018, רכשה אודיוקודס 1 מיליון מניות ממניותיה הרגילות במסגרת תכנית הרכישה העצמית בסכום כולל של כ-7.2 מיליון דולר.


בנובמבר 2017 חברת אודיוקודס קיבלה את אישור בית המשפט בישראל לרכישה עצמית נוספת של מניות החברה בסכום כולל של עד 20 מיליון דולר, זאת בהתאם לתכנית הרכישה העצמית. נכון ל-31 במרץ 2018, נותרה לחברה האפשרות לרכישה של מניות בהיקף של 9.5 מיליון דולר במסגרת האישור שהתקבל מבית המשפט. תוקפו של האישור שניתן מבית המשפט יפוג ב-27 למאי 2018.

אודות אודיוקודס:
אודיוקודס (ת"א: אודק, נאסד"ק: AUDC) עוסקת בתכנון, פיתוח ומכירת מוצרים של טכנולוגית קול על פרוטוקול אינטרנט (VoIP), מוצרים לרשתות טלפוניה ונתונים ואפליקציות לשירותים מתקדמים לספקי תקשורת ולארגונים.


אודיוקודס הינה מובילת שוק בתחום ציוד קול על פרוטוקול אינטרנט ורשתות משולבות של קול ונתונים, ומוצריה פרוסים ברחבי העולם בשימושי תקשורת פס-רחב, סלולר, כבלים, רשתות ארגוניות ובתים פרטיים.
החברה מספקת מגוון מוצרים חדשניים בעלי יחס עלות תועלת תחרותי, הכולל שערי מדיה (Media Gateways), נתבים עסקיים מרובי שירותים (Multi-Service Business Routers), בקרי גבול לשיחות (Session Border Controllers), שערי גישה לשוק הביתי (Residential Gateways), טלפוני IP, שרתי מדיה (Media Servers) ואפליקציות לשירותים מתקדמים לרשתות ושירותים מקצועיים.
ארכיטקטורת ה-VoIPerfectHD™ שפיתחה אודיוקודס, מבוססת על מובילותה בטכנולוגיות ה-DSP, קידוד ועיבוד קולי. טכנולוגיות ומוצרי ה- High Definition של אודיוקודס מגבירים את המובנות התקשורתית ומשפרים את חוויית המשתמש בתקשורת קולית. למידע נוסף- http://www.audiocodes.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il