TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אלביט מערכות השלימה את רכישת Universal Avionics Systems Corporation עבור כ- 420 מיליון ₪


אלביט מערכות
רכישה זו מחזקת באופן משמעותי את מיצובה של אלביט מערכות בשוק התעופה האזרחי
אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ: ESLT ו-TASE: ESLT), ("אלביט מערכות" או "החברה"), הודיעה היום כי היא השלימה את רכישת הנכסים והפעילויות של החברה האמריקנית הפרטית Universal Avionics Systems Corporation ((“Universal Avionics” תמורת כ-120 מיליון דולר.

חברת Avionics Universal הפועלת במספר אתרים ברחבי ארה"ב, עם מטה הממוקם בטוסון, אריזונה, מפתחת ומייצרת מערכות אוויוניקה אזרחיות עבור מגוון רחב של מטוסים ומסוקים, חדשים ומושבחים. הפתרונות של Avionics Universal כוללים מערכות ניהול טיסה, מערכות תצוגה, מערכות תקשורת, פתרונות קוקפיט שלמים ומערכות מתקדמות נוספות בתחום האוויוניקה האזרחית, המשלימות למערכות האוויוניקה האזרחית, למערכות לראייה מוגברת בטיסה (Enhanced Flight Vision Systems) כמו גם לקו מוצרי התצוגה העילית (Head-Up Display) של אלביט מערכות, הזוכים להצלחה בינלאומית בתחום התעופה האזרחית.

רכישה זו תאפשר לאלביט מערכות להציע פורטפוליו רחב ומתקדם של פתרונות קוקפיט מקצה-לקצה הן ליצרניות מטוסים אזרחיים והן ללקוחות שבבעלותם מטוסים כאלה.

הפעילות העסקית של Universal Avionics תמשיך לפעול לאחר הרכישה עם אותה הנהלה וצוות עובדים, ותחת אותו השם, כחברה בת אמריקנית בבעלות מלאה של אלביט מערכות.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, אמר: "אנו מספקים בשנים אחרונות מערכות ייחודיות לראייה מוגברת בטיסה ולתצוגה עילית עבור פלטפורמות לתעופה אזרחית, ורואים בקו עסקי זה מנוע צמיחה מרכזי. אלביט מערכות ו- Universal Avionicsחולקות DNA דומה של חדשנות ומובילות טכנולוגית והפורטפוליו המשולב שלנו יוצר סינרגיה שתחזק את המיצוב התחרותי שלנו. אני מקדם בברכה את צירופם לאלביט מערכות של ההנהלה ועובדי Universal Avionics ומאמין שניסיונם וכישוריהם יתרמו רבות לפעילות שלנו בתחום התעופה האזרחית".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il