TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פסגות ומלם תים חתמו על הסכם לתפעול קופות הגמל וההשתלמות של פסגות, המנהלות 57 מיליארד שקל


פסגות
ברק סורני מנכ"ל פסגות בית השקעות: "הסכם ההתקשרות יאפשר לפסגות לייצר פתרונות אופטימליים וחדשניים הן במערכות תפעול העמיתים שלנו והן במערכות ההשקעות

ברק סורני מנכ"ל פסגות בית השקעות: "הסכם ההתקשרות יאפשר לפסגות לייצר פתרונות אופטימליים וחדשניים הן במערכות תפעול העמיתים שלנו והן במערכות ההשקעות. ההמשכיות בעבודה עם המערכות הקיימות בשילוב תוספת הכח הגדולה של יכולות ה- IT של מלם תים יאפשרו פיתוחים טכנולוגיים ודיגיטליים משמעותיים ויסייעו להביא ערך ללקוחותינו"

אילן טוקר, מנכ"ל משותף במלם תים: "ההסכם עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו להפוך לחברה החוץ-בנקאית הגדולה ביותר בתחום תפעול קופות הגמל וקרנות ההשתלמות. התקנת המערכת שרכשנו מבנק הפועלים מתקדמת מהר מהצפוי, מה שמאפשר לנו להציע אותה כעת לכלל הגופים בענף הגמל וההשתלמות. ענף הגמל נמצא ערב מהפכה טכנולוגית, בעידוד הרגולטור, ומלם תים בעמדת מוכנות מצוינת לספק לגופים המוסדיים שירותים ומערכות טכנולוגיות נוספים"

פסגות, בית ההשקעות הגדול בישראל ומלם תים, קבוצת שירותי ה-IT המובילה בישראל, חתמו על הסכם לתפעול קופות הגמל וקרנות ההשתלמות של בית ההשקעות, המנהלות 57 מיליארד שקל.
בכך, מרחיבה מלם תים משמעותית את פעילותה בתחום תפעול קופות הגמל וקרנות ההשתלמות. מלם תים מספקת כבר כיום שירותי תפעול לקופת גמל, קרנות השתלמות ותפעול פוליסות חיסכון לבתי השקעות וחברות ביטוח. כחלק מהרחבת פעילותה בתחום זה, רכשה מלם תים לפני כשנה מבנק הפועלים את הרשיון לשימוש במערכות הטכנולוגיות המשמשות אותו לתפעול קופות גמל וקרנות השתלמות (מערכת "מסילה" לניהול זכויות עמיתים, מערכת "מגן" לניהול נכסים ומערכות נלוות נוספות). מערכות אלה שימשו את בנק הפועלים לתפעול קופות הגמל וקרנות ההשתלמות של פסגות ושל גופים נוספים. עבור פסגות, המשמעות היא שקופות הגמל וקרנות ההשתלמות של עמיתי החברה ימשיכו להיות מתופעלות באמצעות אותן מערכות טכנולוגיות, אלא שכעת התפעול ייעשה על-ידי חברה המתמחה בשירותי IT.

ברק סורני, מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, אמר: "כבית ההשקעות הגדול והמוביל בישראל אנו מחויבים לחדשנות ולהובלה טכנולוגית גם במערכות התפעול שלנו. הסכם ההתקשרות עם בית תוכנה, מהגדולים והמובילים בישראל, יאפשר לנו לייצר פתרונות אופטימליים וחדשניים הן במערכות תפעול העמיתים שלנו והן במערכות ההשקעות. ההמשכיות בעבודה עם אותן המערכות הקיימות עם תוספת הכוח הגדולה של יכולות ה- IT של מלם תים יאפשרו פיתוחים טכנולוגיים ודיגיטליים משמעותיים ויסייעו לנו מול לקוחותינו".

אילן טוקר, מנכ"ל משותף במלם תים, אמר: "אני שמח שבית ההשקעות הגדול בישראל בחר במלם תים לספק שירותי תפעול לקופות הגמל וקרנות ההשתלמות שבניהולו ורואה בכך הבעת אמון ביכולות הקבוצה בתחום זה. ההסכם עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו להפוך לחברה החוץ-בנקאית הגדולה ביותר בתחום תפעול הגמל וההשתלמות. ההתקנה של מערכת 'מסילה' שרכשנו מבנק הפועלים מתקדמת מהר מהצפוי, מה שמאפשר לנו להציע אותה כבר כעת לכלל הגופים בענף הגמל וההשתלמות.


ענף הגמל והפנסיה נמצא ערב מהפכה טכנולוגית של הרחבת השירותים הניתנים באמצעים דיגיטליים, מהלך המתבצע בעידוד הרגולטור. מלם תים ממוצבת בעמדה מצוינת לספק לגופים המוסדיים את הידע והשירותים של חברת ה-IT הגדולה בישראל – לא רק תפעול גמל והשתלמות אלא גם תפעול קרנות פנסיה ושירותים טכנולוגיים נוספים שלהם יזדקקו בשנים הקרובות".

אודות מלם תים:
מלם תים היא קבוצת שירותי ה-IT הגדולה והמובילה בישראל, המספקת מגוון פתרונות מיחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. לקבוצה ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע, והיא מעסיקה למעלה מ- 3,200 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. כמו כן, למלם תים חברות בת המתמחות בטכנולוגיות ובפתרונות ייחודיים המשלימים את תחומי עיסוקה המרכזיים של הקבוצה.

אודות פסגות
פסגות הינו בית ההשקעות הגדול בישראל. מנהל נכסים עבור כ- 1.3 מיליון לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים בהיקף של כ- 188 מיליארד ₪. בית ההשקעות מציע ללקוחותיו מגוון רחב של אפיקי ומכשירי השקעה המתאימים למשקיעים בעלי אופי שונה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il