TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

DSM Sinochem Pharmaceuticals משיקה בהצלחה פורמולציית מינון מוגמר של רוזובסטטין במערב אירופה


DSM Sinochem Pharmaceuticals
ההשקה המוצלחת תורחב למדינות נוספות לפני סוף ינואר, והולנד ביניהן

אחרי הפקיעה של פטנטים בסוף דצמבר 2017, DSM Sinochem Pharmaceutical (DSP) השיקה בהצלחה את מוצר הרוזובסטטין הגנרי המשולב לאחור במלואו שלה במדינות מערב אירופיות רבות. ההשקה המוצלחת תורחב למדינות נוספות לפני סוף ינואר, והולנד ביניהן.


אחרי שהייתה מהחברות הראשונות שקיבלו CEP בתחילת 2016 עבור רכיבים פרמצבטיים פעילים (API) של רוזובסטטין, DSP היא שוב מובילה בהיותה אחת מהראשונות שהשיקה מוצרים של התרופה רוזובסטטין במערב אירופה באמצעות ה-API שהיא מפיקה באופן פנימי.


סטטינים הם כיום סוג התרופות שרושמים אותו הכי הרבה בכל העולם לטיפול בכולסטרול גבוה ומחלות לב וכלי דם. רוזובסטטין משמש להורדת כולסטרול גבוה ומניעת מחלות לב וכלי דם - גורם המוות מספר אחת ברחבי העולם.


איכות, אמינות וקיימות
בהתאם לאיכות, האמינות והקיימות שמבטיח המותג שלה, הרוזובסטטין של DSP מציע ללקוחות ביצועים טובים יותר בכל שלושת התחומים. בפורמולציות המינונים המוגמרים שלה, DSP משתמשת ב-API שהיא מייצרת בעצמה בחברה. התהליך הקנייני המשולב לאחור הזה, שמוגן על ידי עשר משפחות של פטנטים, כולל שלב של צימוד אנזימים מאוד יעיל, ומציע ללקוחות עצמאות מספקי ביניים צד שלישי. יתרונות נוספים של ה-API שלה הם איכות מוצר ללא מתחרים עם תבחין של >99% וגודל אצוות של 200 ק"ג. התוצאה היא הפחתה משמעותית בעלויות של אבטחת איכות ובדיקות, היעדר כימיקלים שיוריים מסוכנים והפחתה של 35% בטביעת הפחמן שקשורה לייצור.


תיק מתרחב
עם ההשקה המוצלחת של פורמולציית המינון המוגמר של הרוזובסטטין, בנוסף להשקה המוצלחת הקודמת של מוצרי תרופות לקטמי בטא של DSP, וההשקה הקרובה של אטורבסטטין באירופה עד קיץ 2018, החברה מרחיבה במהירות את תיק מוצרי התרופות שלה. מה שמבדיל בין DSP למתחרים הם השילוב לאחור והשליטה המלאה שלה בשרשרת האספקה.


המנכ"ל, קרל רותייר: "אני גאה שהחברה שלנו, יחד עם השותפים שלנו, היא מהראשונים בעולם שמשיקים פורמולציית מינון מוגמר גנרית של רוזובסטטין במערב אירופה אחרי פקיעת פטנטים, אחרי שהיינו מהראשונים שהציעו את ה-API של רוזובסטטין במסגרת CEP. זה מראה את המחויבות שלנו למצוינות והשאיפה שלנו להמשיך להיות מובילים בתעשייה".


מנהל היחידה העסקית מוצרי תרופות, לוקאס וויארדה: "כמו לגבי כל אחד מהמוצרים שלנו, רוזובסטטין מספק ביצועים טובים יותר באיכות, אמינות וקיימות בהשוואה לממוצע בתעשייה. זה בעיקר בגלל השליטה המלאה של DSP בתהליך הייצור שלו מההתחלה עד הסוף. על בסיס המעמד החזק שלנו בלקטמי בטא, רוזובסטטין הוא תוספת מצוינת לתיק מוצרי התרופות שלנו שאנחנו מציעים בגאווה ללקוחותינו".
כיום DSP מחזיקה בתיק eCTD עבור פורמולציות מינון מוגמר של רוזובסטטין (5,10,20 & 40mg FCT) המכילות נתוני יציבות Zone II & IV וחיי מדף של 36 חודשים.


אודות DSM Sinochem Pharmaceuticals
DSM Sinochem Pharmaceuticals (DSP)היא המובילה הגלובלית באנטיביוטיקה בת קיימא, סטטינים מהדור הבא ונוגדי פטריות. DSP מפתחת, מייצרת ומוכרת תוצרי ביניים, רכיבים פרמצבטיים פעילים ומוצרי תרופות. העובדים שלנו ברחבי העולם עובדים ביחד כדי לספק פתרונות גנריקה בחזית הקידמה שעוזרים ללקוחות להשיג את המתחרים.
לקבוצה, שהמטה שלה בסינגפור, יש אתרי ייצור ומשרדי מכירות בסין, הודו, מצרים, הולנד, ספרד, ארה"ב ומכסיקו. DSP היא מיזם משותף 50/50 של Royal DSM, חברה מבוססת מדע גלובלית שפעילה בבריאות, תזונה וחומרים, ו-Sinochem Group, חברת Fortune 500.
למידע נוסף, בקרו באתר www.dsm-sinochem.com או התקשרו עם התקשורת התאגידית של DSM Sinochem Pharmaceuticals, ארין ואן ווינגאארדן, מנהלת יחסי ציבור ותקשורת תאגידית. דואל: communications@dsm-sinochem.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il