TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הבעת אמון משמעותית בבריינסוויי


בריינסוויי
גופי השקעה מהמובילים בישראל השקיעו 30 מיליון שקל בבריינסוויי; קבוצת הפניקס הפכה לבעלת עניין בחברה
נרשמו ביקושי יתר משמעותיים . הגיוס מחזק את בסיס ההון של בריינסוויי ויתמוך בהמשך מהלכי הצמיחה של החברה

הבעת אמון מרשימה בבריינסוויי: חברת בריינסוויי, חברה מובילה המפתחת טכנולוגיה פורצת דרך לטיפול בהפרעות מוחיות, גאה לדווח כי בתי השקעות מובילים בישראל השקיעו סך כולל של 30 מיליון שקל בחברה בדרך של הקצאת מניות פרטית. במסגרת ההנפקה, אשר זכתה לביקושי יתר משמעותיים מצד משקיעים מוסדיים, הפכה קבוצת הפניקס לבעלת עניין בבריינסוויי (7.26%) כנגד השקעה של כ-19 מיליון שקל בחברה.

עוד השקיעו בבריינסוויי במסגרת הגיוס קרן נוקד קפיטל כ- 4 מיליון שקל, קרן טריו כ- 2.2 מיליון שקל וצחי סולטן כ- 2.2 מיליון שקל. בנוסף, גם קבוצת אי בי אי, בעלת עניין נוכחית בחברה, הצטרפה להשקעה בהיקף של כ- 2.6 מיליון שקל. השקעה זו מהווה הבעת אמון של הפניקס וקבוצת המשקיעים בפעילות החברה, בתוצאותיה וביעדיה הקליניים והעסקיים.

ההקצאה הפרטית התבצעה במחיר של 15.55 שקל למניה, דיסקאונט מינימאלי של 4.4% בהשוואה לשער הסגירה האחרון של המניה ב- 10.12. המניות שתוקצנה תהוונה בסך הכל כ- 11.5% מהון המניות המונפק והנפרע של בריינסוויי. המניות שיוקצו לפניקס ולקבוצת המשקיעים יהיו חסומות כמקובל בהקצאות פרטיות.

לבריינסוויי היו 5.8 מיליון דולר במזומן נכון לסוף הרבעון השלישי של 2017 ובנוסף עומד לרשותה קו אשראי של 6 מיליון דולר נוספים מבנק מזרחי.

מטרת הגיוס היא לחזק את בסיס ההון של החברה ולאפשר האצה של הגידול בהיקפי הפעילות בתחום השכרת מערכות ה-DeepTMS בשוק הטיפול בדיכאון המז'ורי בארה"ב ובשווקים נוספים, הערכות להשקת המוצר לטיפול ב- OCD בארה"ב (בכפוף ולאחר קבלת אישור ה- FDA) ובשווקים נוספים וכן האצה של הניסויים הקליניים הקיימים, ייזום ניסויים נוספים בתחום הנוירולוגיה וההתמכרויות ופיתוח מתקדם של מערכות החברה.

בריינסוויי הצליחה ברבעונים האחרונים להגדיל באופן מהותי את צבר ההזמנות שלה ולצמוח בהכנסות, תוך שהיא מציגה הכנסות שיא של כ- 3 מיליון דולר ברבעון השלישי (גידול של 27% ביחס לרבעון הקודם).

יעקב מיכלין, מנכ"ל בריינסוויי, אמר היום כי "אנו גאים על כניסתם של גופי השקעה מהמובילים בישראל להשקעה בבריינסוויי ועל הפיכת קבוצת הפניקס למעמד של בעלת עניין בחברה. שורה של גופים מוערכים בשוק ההון הישראלי הביעו אמון באסטרטגיית הצמיחה שלנו ובמודל העסקי העדכני של בריינסוויי. הגיוס מרחיב ומגוון את בסיס המשקיעים בחברה, ואנו מקווים כי באמצעות כספי הגיוס נוכל להמשיך את תנופת המכירות, לקדם את תוכניות הפיתוח החשובות שלנו להבאת מוצרים נוספים לשוק ולשמור על המובילות העולמית שלנו כחברה החדשנית ביותר בעולם בתחום ה- TMS".

אודות בריינסוויי:
בריינסוויי עוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מערכת רפואית לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח. המערכת הרפואית אותה מפתחת ומייצרת החברה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך הנקראת Deep TMS, באמצעותה ניתן להגיע לעומק המוח ולייצר גירוי או דיכוי עצבי. מערכות החברה נמכרות ברחבי העולם ולהן אישורי FDA לטיפול בדכאון ((MDD ושיפוי רפואי בקרב יותר מ-90% מאוכלוסיית ארה"ב ובנוסף אישורי שיווק באירופה ומדינות נוספות למגוון נרחב של מחלות והפרעות מוחיות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il