TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סטיבן טפר על טבע


איביאי
המנכ"ל החדש ב-קור רוח חותך בבשר החי
המנכ"ל החדש קור (ולא קאר כמו האיות) שולץ נכנס לתפקיד לפני מספר שבועות וכבר נכנס למהלך פיטורין דרמתי. על פי הפרסומים בתקשורת החברה מתכננת לפטר כ- 20% מהעובדים ברחבי העולם כולל 1,300 ל- 1,700 עובדים בישראל. גם סמנכ"ל המו"פ האינובטיבי מייקל היידן הולך הביתה. מה שרומז גם על קיצוצים משמעותיים במו"פ האינובטיבי של החברה.

עם כל הצער, במצב הקשה שבו נמצאת החברה גם אקמול כבר לא יעזור, צריך ל"כרות רגל" בשביל להציל את כל הגוף. אם רוצים להציל את טבע כחברה בכלל וכחברה ישראלית בפרט, אין שום ברירה אחרת.

לא מדובר בהפתעה גדולה, שכן ברור שהחברה לא יכולה להמשיך במצבה הנוכחי. ללא תוכנית התייעלות משמעותית שכוללת גם קיצוץ דרמטי בכוח האדם החברה תתקשה להתאושש. החוב הענק שרובץ על החברה מאיים למוטט אותה. החברה חייבת לעבור רה-ארגון משמעותי והתייעלות בכדי לשפר את תזרים המזומנים שלה. מדובר רק בצעד ראשון מתוך מספר מהלכים שהחברה צריכה לנקוט בכדי לשפר את תזרים המזומנים ולהקטין את היקף החוב.

המנכ"ל החדש עשה קיצוצים כואבים בחברה הקודמת שלו לונדבק, והיה די ברור שתוכנית קיצוצים תהיה חלק מהצעדים שהוא מביא לטבע.

בשורה התחתונה:

למרות שאין פה הפתעה מדובר כמובן בבשורה רעה לעובדים שיפוטרו, אך בראיה רחבה יותר מדובר במהלך הכרחי להצלת החברה שהייתה פאר התעשייה הישראלית.

לבעלי המניות מדובר בצד חיובי, אך זו רק ההתחלה ודרושים מהלכים משמעותיים נוספים להבראת החברה.

להערכתנו, החברה לא תוכל להתחמק מגיוס הון מניות משמעותי בשביל להקטין את היקף החוב, ועל כן המנכ"ל החדש התחיל תהליך של קיצוצים כנדוניה למשקיעים לקראת גיוס הון מניות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il