TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אפריקה ישראל מגורים מדווחת על תוצאותיה לרבעון השלישי לשנת 2017


אפריקה
הרווח הנקי ברבעון צמח ברבעון בכ- 75% לעומת אשתקד לכ- 73 מיליון ₪

הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ- 110 מיליון ₪ לעומת כ- 75 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. היקף המאזן עלה לסך של 3.5 מיליארד ₪ . צמיחה בהון העצמי לשיא של כ- 955 מיליון ₪


במהלך הרבעון מכרה החברה 109 יחידות דיור לעומת 61 יחידות דיור רבעון הקודם. כאשר במהלך שלושת השבועות האחרונים חתמה החברה, במסגרת מבצע מכירות ארצי, על 59 בקשות רכישה בהיקף כספי כולל של כ-143 מיליון ₪. מתוכם חתמה כבר על 4 חוזים.


החברה ממשיכה להציג תנופת עשייה בלמעלה מ-20 אתרים: מתוך 2,040 יח"ד הנמצאות בשלבי שיווק וביצוע, מכרה החברה 1,029 יח"ד בשווי של כ- 1.6 מיליארד ₪ (חלק החברה)
במהלך הרבעון החלה החברה לשווק קרוב ל- 500 יח"ד נוספות במספר פרויקטים עיקריים: גבעת שמואל שלב ב' (130 יח"ד) קריית ביאליק (114 יח"ד ), נתניה פינוי בינוי (144 יח"ד) וחריש (84 יח"ד).


אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "החברה מציגה רבעון חזק בסימן של גידול במכירות בהשוואה לרבעון הקודם. אנו עדים לתנועה גוברת של רוכשים פוטנציאלים במשרדי המכירות השונים, הבאה לידי ביטוי בנתוני המכירות ברבעון. בשבועות האחרונים השקנו קמפיין פרסום ארצי שתרם להתעניינות גוברת בקרב הרוכשים הפוטנציאליים. וכחלק מכך, חתמנו על מספר משמעותי של בקשות רכישה בפרק זמן קצר יחסית. אנו מצויים בהליך של שיווק וביצוע של למעלה מ-2,000 יח"ד במגוון אתרים באזורי ביקוש ברחבי הארץ.

נתונים אלה אינם כוללים את הפרויקטים בתחום מחיר למשתכן, אשר יהוו תוספת משמעותית להיקפי הפעילות שלנו בשנים הקרובות. ברבעון החולף זכינו בפרויקט במסגרת מחיר למשתכן בעיר שוהם להקמת 197 יח"ד, שחלקן ישווקו במסגרת השוק החופשי. במהלך הרבעון השלמנו את רכישת הזכויות של השותף בפרויקט גבעת שמואל ופתחנו לשיווק בניין נוסף ובכך, מצטרף הפרויקט למשפחת שכונות הסביונים שברחבי הארץ. אנו מציגים ברבעון רווח גבוה אשר תרם להגדלת ההון העצמי לשיא של למעלה מ-950 מיליון ₪. האיתנות הפיננסית הגבוהה מאפשרת לנו להמשיך ולצמוח, תוך שמירה על קצב פתיחת פרויקטים חדשים יציב. כדוגמת הפרויקטים "סביוני גבעת שמואל" ו"מגדלי סביון סיטי" בנתניה. אנו מאמינים מאד ביכולתנו להמשיך במגמה חיובית זו בפעילות."

אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת אפריקה ישראל, מדווחת היום (יום חמישי, 16 בנובמבר 2017) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של שנת 2017.
החברה יישמה ברבעון הקודם באימוץ מוקדם את תקן דיווח כספי בינלאומי IFRS 15 "הכנסות בגין חוזים עם לקוחות". בהתאם לתקן זה, החברה מכירה בהכנסה ממכירת דירות מגורים ושטחי מסחר בישראל לאורך זמן בהתאם לשיעור ההשלמה של הדירות ושטחי המסחר לעומת הכרה בהכנסה בעת מסירת הדירה או שטח המסחר ללקוח בהתאם להוראות התקינה הקיימות כיום.


לאור השינוי בתקן החשבונאי מספרי ההשוואה מומלץ לפנות לביאור 2 ו' בדוחות הכספיים עבור פירוט מלא של השוני בין שיטות הדיווח וההשפעה על כל הסעיפים במאזן ודוח רווח והפסד. לשם הנוחיות מובאים בהמשך עיקרי הסעיפים בדוח רווח והפסד באם החברה לא היתה מיישמת את התקן החדש.

במהלך הרבעון מכרה החברה (חוזים חתומים כולל חלקם של שותפיה) 109 יחידות דיור בהיקף כספי של כ- 208 מיליון ₪ (חלק החברה כ- 200 מיליון ₪) לעומת 61 יחידות דיור ברבעון הקודם בהיקף כספי של כ- 144 מיליון ₪ (חלק החברה כ- 133 מיליון ₪). יצוין כי במהלך שלושת השבועות האחרונים שיווקה החברה, במסגרת מבצע מכירות, באתרים שונים של פרויקטים של החברה (לרבות פרויקטים משותפים ביחד עם צדדים שלישיים), 59 דירות בהיקף כספי כולל של כ-143 מיליון ש"ח (כולל מע"מ). למועד הדוח, הושלמו הליכי ההתקשרות בהסכמי מכר ביחס לכ-4 דירות מתוך המספר המצוין לעיל


דיור להשכרה (סביוני גליל ים) – החברה ממשיכה בפעילות ההשכרה ונכון ליום 30 בספטמבר 2017 עלה מספר חוזי השכירות החתומים ל- 256 חוזי שכירות מתוך 273 יח"ד אשר בפרויקט. הכנסות החברה מפעילות זו הסתכמו בכ- 1.8 מיליון ₪ ברבעון ובכ- 5 מיליון ₪ בתשעת החודשים הראשונים של השנה.
צבר פרויקטים - נכון ל- 30 בספטמבר 2017, מצויות 2,040 יחידות דיור בביצוע ובשיווק טרם ביצוע בלמעלה מ- 20 אתרים מתוכן נמכרו 1,029 יח"ד כאשר השווי החוזי של המכירות הינו כ- 1.6 מיליארד ₪ (חלק החברה). מכירות של יח"ד בביצוע באו לידי ביטוי בדוחות הכספיים בהתאם לשיעור ההשלמה. מכירות של יח"ד בשיווק טרם באו לידי ביטוי בדוחות הכספיים ויוכרו עם התקדמות העבודות.
בסה"כ לחברה (כולל שותפים) זכויות לכ-7,050 יח"ד, מתוכן כ-5,350 יח"ד עם תב"ע מאושרת.
ההון העצמי ביום 30 בספטמבר 2017 עלה לכ- 955 מיליון ₪ לעומת כ- 826 מיליון ₪ ליום 31 בדצמבר 2016. הגידול בהון קוזז בחלקו מחלוקת דיבידנד בסך של כ- 80 מיליון ₪.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il