TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מישורים ממשיכה בהרחבת פעילותה המניבה


מישורים
רוכשת מקרן הריט האמריקאית קימקו את המרכז המסחרי "Oakcreek Village" בארה"ב תמורת כ-48 מיליון שקל

עם השלמת עיסקה זו יגדל היקף נכסי החברה בארה"ב לכ-360 מיליון שקל

שיעור התפוסה בנכס הנרכש כ-83% והוא מניב NOI שנתי של כ-4.1 מיליון שקל – המשקף תשואת NOI של כ-8.5%

דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים: "אנו שמחים לדווח על עסקה נוספת לרכישת נכס מניב איכותי, אשר גם בו אנו מזהים פוטנציאל להשבחה עתידית, וזאת בהתאם לאסטרטגיה העסקית של החברה להגדלת מרכיב הנדל"ן המניב בפורטפוליו הנכסים של החברה.


הנכס, שנרכש מקרן הריט האמריקאית קימקו, ממוקם במיקום אסטרטגי על צירי תנועה ראשיים, בסמיכות לאזורי מגורים מתפתחים. המרכז קרוב יחסית לשני מרכזים מסחריים נוספים שרכשה החברה במהלך השנה האחרונה, דבר שיאפשר יתרונות ניהולים ותפעוליים.


כ – 40% מהמרכז הנרכש מושכר ל- 2 שוכרי עוגן (רשת TJ Maxx ורשת – Jo Ann). מדובר בשתי רשתות Discount”" בתחום ההלבשה ובתחום המוצרים לבית ומוצרי יצירה, אשר חידשו לאחרונה את חוזי השכירות שלהם במרכז לתקופה ארוכה.


במועד הרכישה הנכס נמצא בתפוסה של כ-83% ונרכש בתשואה של כ-8.5%. מימוש פוטנציאל ההשבחה של הנכס, עשוי בטווח הבינוני עד הארוך להביא לשיפור התשואה על ההשקעה. אנו מאמינים כי הרכישה תייצר ערך לבעלי המניות בחברה ותביא להמשך מגמת הצמיחה, ביכולת ייצור הרווח והתזרים ע"י החברה".

חברת מישורים - העוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות בנדל"ן מניב בישראל, בארה"ב ובקנדה – מדווחת על עסקת רכישה שביעית מתחילת שנת 2017. החברה, יחד עם השותף המקומי שלה בארה"ב, חתמו מול קרן הריט האמריקאית קימקו על הסכם לרכישת מלוא זכויות הבעלות במרכז המסחרי "Oakcreek Village", הממוקם בסמוך לעיר דורהם שבמדינת צפון קרוליינה, ארה"ב, תמורת כ-48 מיליון שקל (כ-13.5 מיליון דולר). השלמת העיסקה צפויה להתבצע במהלך ינואר 2018, בכפוף להתקיימות תנאים מתלים. החזקות החברה בנכס צפוי לעמוד על 60%, כאמור בהסכם העקרונות בין החברה לשותף המקומי בארה"ב. בכוונת החברה לבחון קבלת מימון חיצוני לרכישת הנכס.

הנכס הנרכש בנוי על מגרש בשטח כולל של כ-53,419 מ"ר הכוללים כ-10,794 מ"ר שטחים להשכרה. נכון למועד חתימת ההסכם, עומד שיעור התפוסה בנכס על כ-83%, ובנכס קיימים שני שוכרי עוגן–TJ Maxx ו-Jo-Ann Fabrics – השוכרים יחד כ-41% מהשטח, ואשר לאחרונה גם חידשו את חוזי השכירות שלהם לתקופה ארוכה (עד לשנים 2027 ו-2025, בהתאמה). על בסיס שיעור התפוסה הנוכחי, צפויים דמי השכירות בשנה הראשונה לעמוד על כ-4.5 מיליון שקל (כ-1.2 מיליון דולר), וה-NOI הנגזר מכך צפוי להסתכם בכ-4.1 מיליון שקל (כ-1.1 מיליון דולר)– המבטא תשואת NOI ראשונית של כ-8.5% על עלות הנכס.

עם השלמת עיסקה זו יהיו לחברה נכסים מניבים בארה"ב ובישראל (ללא סקייליין) בהיקף כולל של כ-700 מיליון שקל וקצב ה NOI השנתי שמייצרים הנכסים יעמוד על כ-51 מליון שקל, וזאת למול כ-30 מליון שקל NOI בפועל בשנת 2016.

בשבוע שעבר דיווחה החברה על עסקה לרכישת לרכישת מלוא זכויות הבעלות במרכז המסחרי "Battle Bridge", הממוקם בעיר ראלי שבמדינת צפון קרוליינה, ארה"ב, תמורת כ-8.2 מיליון דולר (כ-28.8 מיליון שקל). על בסיס שיעור התפוסה הנוכחי(88%), צפויים דמי השכירות בשנה הראשונה לעמוד על כ-733 אלף דולר, וה-NOI הנגזר מכך צפוי להסתכם בכ-660 אלף דולר (כ-2.3 מיליון שקל)– המבטא תשואת NOI של למעלה מ-8% על עלות הנכס.

חברת מישורים השקעות נדל"ן בע"מ עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות בנדל"ן מניב בישראל ובארה"ב בשטח כולל של כ-254 אלף מ"ר (יחד עם שותפיה). החברה נסחרת בבורסה בתל אביב (סימול: מישר) לפי שווי שוק של כ-241 מיליון שקל, והונה העצמי (המיוחס לבעלי המניות), נכון ל-30.6.17, הסתכם בכ-376 מיליון שקל. חברת מישורים הינה גם בעלת השליטה (51%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים ופיתוח קרקעות בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ-500 מיליון שקל. הונה העצמי (המיוחס לבעלי המניות) של סקייליין, נכון ל-30.6.17, הסתכם בכ-659 מיליון שקל. אלכס שניידר וגיל בלוטרייך הינם בעלי השליטה בחברת מישורים. מנכ"ל החברה הינו מר דניאל לבנטל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il