TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ביקושי יתר בהנפקת האג"ח של הכשרת הישוב - למעלה ממיליארד שקל ביקושים - פי 4 מסכום הגיוס המקורי


הכשרת הישוב
החברה גייסה במסגרת השלב המוסדי כ-285 מיליון שקל
המכרז המוסדי של סדרת אג"ח חדשה (סדרה 21) ננעל בריבית של 1.8% - בהשוואה לריבית מקסימלית בשיעור של כ-2.7% שהציעה החברה למשקיעים

תומר כץ, סמנכ"ל השקעות ופיתוח עסקי של הכשרת הישוב: "הביקושים הגבוהים במכרז המוסדי, ביניהם הגופים המוסדיים המובילים בישראל, לצד שיעור הריבית הנמוכה שנקבעה, משקפים את הבעת האמון של המשקיעים בהכשרת הישוב ובהנהלתה, ואנו מודים על כך. הגיוס הנוכחי יביא לחסכון משמעותי בהוצאות המימון של החברה ומצטרף לשורה של מהלכים שביצענו בשנים האחרונות, להקטנת הוצאות המימון, להגדלת הגמישות הפיננסית ולחיזוק מבנה ההון של החברה. אני מאמין כי המשך יישום האסטרטגיה הפיננסית לצד פיתוח מנועי הצמיחה המשמעותיים של החברה בשנים הקרובות ימשיכו להביא ערך משמעותי לבעלי החוב ובעלי ההון של החברה".

חברת הכשרת הישוב השלימה בהצלחה רבה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב של סדרה חדשה (סדרה 21) עם ביקושי יתר של פי 4 מסכום הגיוס המקורי. בתכניתה המקורית, ביקשה החברה לגייס סכום של כ-280 מיליון שקל בשלב המוסדי של ההנפקה, בעוד שבפועל נרשמו בהנפקה ביקושים גבוהים בהרבה, שהסתכמו ביותר ממיליארד שקל. החברה בחרה לגייס בשלב המוסדי כ-285 מיליון שקל, כאשר השלב הציבורי מתוכנן להתקיים בימים הקרובים.

בנוסף, בעקבות ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו, נקבע שיעור הריבית בשלב המוסדי על רמה של כ-1.8%, בהשוואה לריבית מקסימלית בשיעור שנתי של כ-2.7%, שהוצעה למשקיעים.

אגרות החוב מסדרה 21 צמודות למדד המחירים לצרכן, מובטחות בשעבוד שני על קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, ומדורגות על ידי מעלות S&P בדירוג של 'ilA-' עם אופק יציב. מח"מ הסדרה הינו כ-8 שנים.
יצוין, כי קניון שבעת הכוכבים עבר בשנים האחרונות תהליכי השבחה משמעותיים, שווי הקניון עומד כיום על כ-1.05 מיליארד שקל. הקניון מניב NOI שנתי בסך של כ-74 מיליון שקל. התמורה שתגויס בהנפקה הנוכחית תשמש בעיקרה להחלפת חוב קיים בסך של כ-247 מיליון שקל.

את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים בראשות פועלים אי.בי.אי. – חיתום והנפקות בע"מ, רוסאריו שירותי חיתום (א.ש.) בע"מ, איפקס הנפקות בע"מ, ברק קפיטל חיתום בע"מ, מנורה מבטחים חיתום וניהול בע"מ, ענבר הנפקות ופיננסים בע"מ, אגוז הנפקות ופיננסים בע"מ ויוניק הפצה ופיננסים בע"מ. יועץ ההנפקה הינו יוחי קורמן.

קבוצת הכשרת הישוב הינה חברת הפועלת במספר תחומים: השכרת נכסים מניבים בישראל ובחו"ל – קניונים ופארקים לוגיסטיים; ייזום פרויקטים במקרקעין בישראל ובחו"ל – דירות למגורים, משרדים, התחדשות עירונית ובתי חולים סיעודיים; ניהול ותפעול של בתי מלון בישראל תחת המותג "רימונים". מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il