TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מה עושים בחורף, חוץ מלהיכנס לדיכאון?


בואו ננסח את זה מחדש: מי בכלל נכנס לדיכאון בחורף? הרי זאת התקופה הכי קסומה שיש! בחוץ מתערבלים פתיתי שלג רכים (סליחה, אנחנו בארץ. נשנה את זה לגשם דליל עם הרבה אבק) ובבית חם ונעים, אפשר להתלבש כמו בחו"ל מבלי להיראות כמו גיגית זיעה מהלכת על שתיים, אפשר לצעוד את כל הרחוב ולהצליח להישאר בחיים, ואפשר לצאת החוצה בלי להסתנוור. אז מה עוד כיף לעשות בחורף? כמה רעיונות שבטוח חשבתם עליהם בעצמכם, אבל תעשו את עצמכם שאתם שומעים אותם בפעם הראשונה כדי לשמח אותנו:
חופשת סקי
פעם חופשת סקי הייתה שמורה לעשירים בלבד. הילד המיליונר היחיד בכיתה היה חוזר מסוף שבוע ארוך או מחופשת חנוכה כשכולו שזוף, ובזמן שהילדים האחרים סיפרו על חוויות ממסעדה בעכו או מקסימום מהפסטיגל, אותו ילד היה מהפנט את כולם בסיפורים על מדרונות סקי מושלגים, בקתות סקי ושוקו חם עם קצפת בניחוח שוויצרי. כיום השמיים פתוחים, הטיסות זולות משמעותית, ואם אתם לא מוגבלים בגלל בית הספר (בחופשות הרשמיות של בית הספר החבילות פשוט יותר קרות) אתם יכולים לארגן לעצמכם חופשת סקי מהממת, במיקום שווה במיוחד– במחיר מעולה. כיום יש חבילות של חופשות סקי, מסוף שבוע ועד לשבוע ויותר, והן כוללות הכל– אפילו שיעורי סקי מי שרוצה.

טיולי חורף
הארץ היפה שלנו מלאה מסלולי טיול מדליקים וצבעוניים, שהכי כיף לטייל בהם בתקופת הסתיו והחורף. חפשו מסלולים של פריחת חורף, טיולי אגמים וכדומה. בנתניה יש פארק מקסים בשם פארק השלולית, שבכל חורף מתמלא במי גשם שהופכים להיות אגם מהמם, מלא ביצורי מים, עופות וכו', שמגיעים להעביר בו את תקופת החורף. בלי קשר מדובר בפארק עם הרבה מתקנים, מאד כייפי לילדים, ומטר ממנו תמצאו את הפלנטריום, שהוא גם שווה להפליא ואפשר להעביר בו יום נפלא.

סדנאות בישול
הלהיט הנוכחי משלב את חדוות הלימוד עם חדוות הבישול. החורף הוא זמן מעולה ללמוד איך להכין סושי, איך ליצור ספגטי מקמח וקצת מים וגם איך להכין עוגה כמו בקונדיטוריות. בסך הכל לא קשה ללמוד לבשל כמו שף, לפחות מבחינת איך שהמאכל נראה, ובסך הכל זו דרך די מקסימה להעביר את שעות אחר הצהריים והערב. למה דווקא בחורף? כי בקיץ אתם בים, זה למה.

שופינג באירופה
חורף זאת העונה הכי רומנטית לטוס לאירופה, לטייל יד ביד על המדרכה הנוצצת מרטיבות, שבסתיו ובתחילת החורף מכוסה בעלים אדומיםשנופלים מהעצים. בכלל בחו"ל חורף הוא חוויה מהממת חושים. השלג בכל מקום והאווירה החגיגית שהוא מביא אתו, אורות החנויות המנצנצים בכל מקום, הפאבים שכיף לשבת בהם כשכל כך קר בחוץ (וגם כשלא). העובדה שאין הרבה תיירים, ואין כמעט תורים בשום מקום. המחירים הנוחים של חבילות הנופש, והעובדה שקשה יותר ליפול למלכודות תיירים. להחזיק ידיים ולהתנשק מתחת למטרייה זה שיא הרומנטיקה. אבל מה שיותר רומנטי אלה הסיילים המטורפים של החורף באירופה ובארצות הברית. למה הם רומנטיים? כי הקולקציות של הרשתות, גם אלה שמוכרות בארץ, הן אחרות לגמרי, מרגשות ומדיפות ריח של חו"ל, כי המחירים נוחים להפליא, וכי כל דבר שמכניס אותך לריגוש ולהיי זה רומנטי. גם אם את מגלה שאיבדת את בן זוגך כנראה כבר לפני כמה שעות, שש חנויות ואולי גם במדינה אחרת.

להתכרבל בבית עם טריינינג נוח, חטיפים ובינג' איכותי
עם כל הכבוד לרוח ההרפתקנית שפקדה אותנו, בואו נודה באמת: אם אנחנו לא חייבים לצאת מהבית, אנחנו הרי לא נצא. בימים של גשם ורוחות הכי הכי כיף לחמם את הבית, ללבוש משהו נוח ונעים (טוב, פיג'מה), להתכרבל על הספה, להכין בצד מעט (סתם, הרבה) חטיפים ומאכלים אהובים, איזה כוס משקה כיפית,ולהזמין סדרות, סרטים וכל מה שבא לכם, כולל הסדרות שכל הזמן שמעתם עליהם, ולא היה לכם זמן עד כה לצפות בהן. ולמה עכשיו? כי אתם יכולים. כי בעזרת STING TV הטלוויזיה שלכם הופכת לטלוויזיה חכמה, שיכולה לשדר לכם מה שבא לכם, ובגלל שמדובר בסטרימר שלא דורש הכנות מוקדמות, ידע טכנולוגי, רישום או מנוי כלשהו. רוצים – מתחברים, ממצים – מתנתקים. תוכן איכותי (גם לילדים) ומחיר זול. אם יש לכם רעיון יותר טוב להעביר יום חורפי גשום, כנראה שאתם משוגעים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il