TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קבוצת לוזון רוכשת את חברת נץ מלונות הציבורית כפלטפורמה להרחבת פעילותה הנדל״נית בתחום היזום למגורים


קבוצת לוזון
קופת המזומנים של החברה ליום השלמת העסקה תסתכם בכ-80 מיליון שקל

קבוצת לוזון חתמה על הסכם מותנה לרכישת 50.06% (עם אופציה לרכישה של עד 57%) ממניות החברה הבורסאית "נץ מלונות" וזאת בתמורה לחלק החברה בקופת המזומנים שצפויים להיות בקופת החברה, לאחר ובכפוף למכירת הפעילות העסקית הקיימת בנץ מלונות לצד ג׳ (להלן : ״קופת המזומנים״), ובתוספת פרמיה בסך של 4.5 מיליון ש״ח ובתוספת מע”מ.


חלק החברה בקופת המזומנים יקבע לפי שווי של מכפלת החלק היחסי הנרכש בחברה ביחס לסך קופת המזומנים ובכל מקרה לא יפחת מסך של 70 מיליון ש"ח.


בשלב ראשון תהפוך קבוצת לוזון לבעלת השליטה בנץ מלונות עם אחזקה של לפחות 50.06% בהון מניות החברה אשר לה קופת מזומנים בלבד. למוכרים תינתן אופציה לחייב את קבוצת לוזון לרכוש במועד השלמת העסקה, עד כ- 11.2 מיליון מניות של נץ מלונות המהוות עד כ-7% מהון נץ מלונות וזאת בתוספת לתמורה שתחושב כחלקן היחסי של האופציות שמומשו מסך מניות נץ במכפלת קופת המזומנים וללא תוספת פרמיה נוספת. ככל שהאופציה תמומש במלואה תגדיל קבוצת לוזון את שיעור האחזקה בנץ מלונות לכ- 57%.
בשלב שני, בדעתה של לוזון לפעול באמצעות רכישת "נץ מלונות" כפלטפורמה לניצול הזדמנויות עסקיות, לרבות להאצת הפעילות בתחום היזום למגורים, בעיקר בישראל, ולנצל את הידע והמוניטין שלה ואת המזומנים שבקופת נץ מלונות לטובת פיתוח עסקיה לרבות בתחום זה.


ארז תיק מנכ"ל קבוצת לוזון ציין: "לקבוצת לוזון ולבעל השליטה בה ניסיון רב ויכולות מוכחות ביזום פרוייקטים ובביצוע עסקאות נדל"ן , ואנו סבורים כי רכישת פלטפורמה נזילה בעלת מזומנים וללא חוב או מינוף תאפשר לנו להתחרות ולהיות גורם משמעותי בעסקאות רבות וגדולות יותר , וכמו כן תאפשר את ריבוי זרימת העסקאות לחברה ואת היכולת שלה לבצע עסקאות ופרויקטים נוספים ורבים יותר ולנצל הזדמנויות עסקיות שונות המצריכות נזילות והון עצמי."

קבוצת לוזון שבבעלות עמוס לוזון פועלת ב-4 מגזרים עיקריים:
אנרגיה - החזקה בעקיפין ב 9.4% מההון המונפק של תחנת הכח דוראד.
יזמות בישראל של פרויקטים למגורים.
יזמות למגורים בפולין - החזקה ב-66% מההון של חברת רונסון, הרשומה למסחר בפולין (ההון העצמי של רונסון ליום 30 ביוני 2017 הינו בסך של כ-335 מיליון זלוטי)
עבודות גמר וקבלנות - באמצעות רום גבס (100%), דורי בניה (100%) ואינובייט (50.1% בשרשור)
ההון העצמי של החברה ליום 30 ביוני 2017 הינו בסך של כ- 319 מיליון ₪.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il