TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ממשיכה עם המומנטום בצפון אמריקה


סינריון
סינריון חתמה על עסקאות למכירת מערכות נוכחות לעובדים לאוניברסיטאות, בתי מלון ומפעלים – בהיקף מיליוני דולרים

סינריון מערכות, המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון, ממשיכה להעמיק את פעילותה בצפון אמריקה, באמצעות חברת הבת שלה Synerion NA. החברה חתמה באחרונה על מספר עסקאות בקנדה ובארה"ב, למכירת מערכות נוכחות שישרתו עשרות אלפי עובדים במגזרי שוק שונים. שווי העסקאות הכולל מוערך במיליוני דולרים. חברת הבת של סינריון, המתמחה בשוק הצפון אמריקני, הוקמה בשנת 2000 ומאז מבססת את מעמדה כחברת תוכנה בינלאומית המתמחה בפתרונות ניהול משאבי אנוש (WFM). כך לדוגמה, בקנדה, נחשבת כיום החברה לספק הגדול ביותר בתחום זה.


לרשימת המוסדות האקדמיים בצפון אמריקה, העושות שימוש בפתרונות של סינריון לניהול נוכחות עובדיהן, דוגמת University of Toronto , University of Victoria, Roosevelt University הצטרפו שתי אוניברסיטאות נוספות, University of Regina בקנדה ו- Benedictine University בארה"ב.
בענף המלונאות והאירוח, כמו גם בענף בתי האבות ודיור מוגן, שם יש לחברה פתרונות ייעודיים לצרכי מגזרים אלה, נחתמו מספר עסקאות, בין השאר עם Halifax Convention Centre, מלון Chateau Laurier, ATK care, ו- Craigwiel Gardens.


בתחומי הייצור, התשתיות ואיכות הסביבה, נחתמו מספר עסקאות עם חברות המונות אלפי עובדים, ביניהן, COCO paving (סלילת דרכים), GFL (פינוי פסולת), Orkin (הדברה), ו- Legatt and Platt (חלקי רכב).
""אנו ממשיכים לבסס את מעמדנו כחברה בינלאומית מהשורה הראשונה״, אומר אבנר מימון, סמנכ"ל פעילות ישראל EMEA בסינריון מערכות. ״לפתרונות שלנו יש יתרון תחרותי גם בשווקים הבינלאומיים בהם אנו ממוקדים כגון ארה"ב, קנדה ודרום אפריקה. הצוות המנוסה שלנו, המכיר היטב את צרכי השוק המקומי בצפון אמריקה מסייע לנו להגיע ביתר קלות לארגונים גדולים ובעלי צרכים מורכבים".

אודות סינריון
סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 30 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים, בקרת כניסה, ניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון וגיוס עובדים. מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות Talent Management.
למידע נוסף : www.synerion.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il