TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Dell EMC ו- IBM יציעו פתרונות VMware על גבי הענן של IBM


IBM
Dell תמכור פתרונות VMware הפועלים בענן של IBM לבסיס לקוחותיה בעולם העסקים בקנה מידה בינוני

IBM ו- Dell EMC ישתפו פעולה באספקת גישה לפתרונות VMware באמצעות הענן של IBM. במסגרת שיתוף הפעולה, מוסיפה IBM מוצרי תשתיות של Dell EMC לסביבת הענן שלה, ומרחיבה את סביבת VMware. כתוצאה, יכולים לקוחות להעביר עומסי עבודה אל סביבת הענן של IBM על מנת למנף את היתרונות אותם מציעות תשתיות Dell EMC ופלטפורמת VMware. במסגרת ההסכם, תמכור Dell עצמה פתרונות VMware הפועלים בענן של IBM לבסיס הלקוחות הרחב שלה בעולם העסקים הבינוניים.


שיתוף הפעולה הנוכחי מרחיב ומעמיק את הקשר ארוך השנים בין IBM ובין VMware, המאפשר לארגונים להרחיב ולהעביר עומסי עבודה קיימים אל הענן בתהליך הדורש שעות ספורות בלבד – לעומת שבועות או חודשים הנדרשים לכך בסביבות אחרות. שיתוף הפעולה זוכה לאימוץ מהיר בקרב יותר מ- 1,400 לקוחות שכבר עושים שימוש בפתרונות ענן של IBM לסביבת VMware, הזמינים ברשת הכלל-עולמית של כמעט 60 מרכזי ענן אותם מפעילה IBM ב- 19 מדינות. בין לקוחות אלה, נמצאות יצרנית פתרונות התוכנה למערכות זמן אמת Honeywell, וספקית התקשורת והשירותים המקוונים Vodafone.


פתרונות הענן של IBM לסביבת VMware מתמקדים בלקוחות בעולם העסקי המחפשים אחר דרכים לשפר את רמת האבטחה. לקוחות יכולים להריץ פתרונות VMware על גבי שרתים ייעודיים, להצפין את הנתונים המאוחסנים במערכות אחסון הקשורות לשרתים האלה, ולקשר את סביבת המחשוב הפנים-ארגונית אל הרשת העולמית של מרכזי הענן של IBM.


Dell EMC מאפשרת ללקוחותיה לבחור בין סביבות VMware שונות – באתר הארגוני או בענן של IBM, באופן המסייע למחלקת טכנולוגיות המידע לעמוד בעלית ביקושים לשירותים, כמו גם לגשת לשירותי הענן של IBM עצמה, לרבות מחשוב קוגניטיבי וניתוח אנליטי.
Dell EMC תחל למכור פתרונות VMware על גבי הענן של IBM ללקוחות מסחריים החל מהרבעון האחרון של השנה.


במהלך כנס בינ"ל של VMware המתקיים השבוע בברצלונה, חשפה IBM כלים חדשים לבקרה ושליטה ברשת, המפותחים על ידי F5 Networks ו- Fortinet ופועלים בסביבת הענן שלה, ומאפשרים הרחבת סביבות VMware אל הענן הציבורי ללא צורך בשינוי כל שהוא ביישומים עצמם.


IBM הפכה השבוע גם לאחד השותפים הראשונים המאמצים את טכנולוגיות VMware HCX המאפשרות ניוד והגדלת עומסי עבודה בין סביבת הענן של IBM ובין כל ענן המבוסס על VMware. החל מהרבעון האחרון של השנה, תציע IBM באמצעות הענן שלה גם את סביבת שולחן העבודה הווירטואלי החדשה VMware Horizon Cloud, שתסופק כשירות ענן מנוהל מלא או במתכונת היברידית של שולחן עבודה כשירות (DaaS). במקביל, הודיעה IBM על זמינות תשתיות ענן ציבורי בסביבת VMware ליישומי SAP HANA, במתכונת שרתים פיזיים (Bare Metal).


שי כהן, מנהל יחידת הענן ב- IBM Israel מסר: "השוק הישראלי למד להעריך את פתרונות VMware ולמנף אותם, בייחוד ארגונים בקנה מידה בינוני. האפשרות להרחיב את הפתרונות באופן גמיש אל הענן של IBM וליהנות מיכולות הניהול, הכלים הקוגניטיביים והאנליטיים הייחודים המוצעים בענן שלנו – פותחת אופציה אטרקטיבית במיוחד לארגונים הנערכים לדור הבא בעולם המחשוב".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il