TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אפי אירופה מקבוצת אפריקה נכסים הניחה את אבן הפינה להקמת קניון "אפי בראשוב"


אפריקה
היקף הפרויקט למעלה מ-500 מיליון ש"ח
פרויקט "אפי בראשוב", הממוקם במיקום מרכזי בעיר בראשוב (רומניה) כולל קניון ומשרדים בשטח של כ-60 אלף מ"ר להשכרה.

היקף הפרויקט מוערך בלמעלה מ-500 מיליון ₪.

אפי אירופה, מקבוצת אפריקה ישראל נכסים, הניחה ביום שלישי 12 בספטמבר 2017, את אבן הפינה להקמת פרויקט אפי בראשוב, קניון ומשרדים, במרכז העיר בראשוב שברומניה.

פרויקט "אפי בראשוב" יכלול קניון מודרני בשטח של כ-45 אלף מ"ר כאשר, מעליו יתנשאו בניני משרדים. בין המותגים הבינלאומיים המובילים שחתמו על הסכמי שכירות ניתן לציין את: היפרמרקט קרפור, טומי הילפיגר, ספורה, סברובסקי, לי קופר, אינטרספורט ומותגי אינדיטקס כגון זארה, ברשקה, פול אנד בר, סטרדיווריוס, אויישו, וזארה הום. בנוסף, יכלול הקניון בתי קולנוע ושטחי בידור ופנאי.

נכון להיום כ-80% משטחי הקניון מיועדים לשוכרים עימם ניהלה החברה מו"מ. כמו כן, מנהלת החברה מספר מו"מ עם מספר גורמים להשכרת בניין המשרדים הראשון, המשתרע על שטח של כ - 15,000 מ"ר.

פתיחת הקניון צפויה במחצית הראשונה של 2019.

הקניון שתוכנן ע"י משרד האדריכלים משה צור מצטרף לשני הקניונים של החברה שכבר פעילים כיום ברומניה והם: אפי קוטרוצ'ן, הקניון המוביל בבוקרשט וברומניה ואפי פלוישט.

בטקס הנחת אבן הפינה נכחו ראש עירית בראשוב, מר ג'ורג' סקריפארו, אברהם נובוגרוצקי, מנכ"ל אפריקה ישראל, אבי ברזילי, מנכ"ל אפי אירופה ומשנה למנכ"ל אפריקה ישראל נכסים, דוד חי, מנהל פעילות החברה ברומניה, אנשי עסקים, גורמים מובילים בענף הקמעונאות ברומניה ועוד.

אבי ברזילי, מנכ"ל אפי אירופה מסר: "פרויקט אפי בראשוב מהווה נדבך נוסף בפעילותה העסקית של החברה ברומניה. כבר היום היקף ההכנסות השנתי של החברה מנכסיה ברומניה עולה על 50 מיליוני אירו. הפרויקט בבראשוב כמו גם פרויקט משרדים נוסף (אפי טק) אותו מפתחת החברה בימים אלה בבוקרשט ייתן תנופה נוספת לפעילות זו ויתרום את תרומתו המשמעותית להגדלת הכנסות החברה. היענות הרבה של השוכרים המובילים ברומניה בתחום המסחרי מבוססת במידה רבה על הפרויקטים הקיימים והמצליחים של החברה בבוקרשט ובפלוישט ועל כך גאוותנו".

אודות אפי אירופה
אפי אירופה מקבוצת אפריקה ישראל נכסים פעילה במדינות צ'כיה, סרביה, רומניה, בולגריה, גרמניה, לטביה ופולין בהן היא יוזמת ומפתחת פרויקטים המשלבים מגורים ומסחר וביניהם: מבנים מסחריים, קניונים, פארקים לוגיסטיים ועסקיים ומבני מגורים.

החברה פעילה ברומניה החל משנת 2006 עת החלה בהקמת קניון אפי קוטרוצ'ן. הקניון ששטחו הוא למעלה מ-90 אלף מ"ר הוא הקניון המוביל בבוקרשט והיקף המכירות השנתי בו מתקרב לרבע מיליארד אירו. בקניון מבקרים בממוצע למעלה מ-50 אלף איש ביום.

בנוסף הקימה החברה בבוקרשט את פארק העסקים "אפי פארק" ובו כ-70 אלף מ"ר משרדים (הפארק מאוכלס במלואו), את קניון אפי פלוישט בעיר פלוישט והיא מקימה בימים אלה את פארק העסקים החדש אפי טק. בקרוב תתחיל החברה בהקמת פרויקט המגורים הראשון שלה בבוקרשט.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il