TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הותמ"ל אישרה תכניות לתוספת של כ-8,600 יח"ד באשקלון


משרד האוצר
רפי אלמליח, מנהל אגף בכיר לתכנון ופרויקטים ברמ"י בירך על החלטת ההפקדה של התכנית וציין כי היא נותנת ביטוי למאמצי רמ"י להגדיל את היצע התכניות למגורים לכלל המגזרים ובפרט למגזר המיעוטים לאור מצוקת הדיור הקיימת במגזר זה
הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור (הותמ"ל) שבמנהל התכנון, החליטה היום (ד') על אישור של כ-8,600 יח"ד בשתי תכניות לשכונות מגורים באשקלון. קידום התוכנית על ידי מנהל התכנון החל לפני כתשעה חודשים וכעת היא מאושרת סופית לאחר הדיון בהתנגדויות. בנוסף, הוועדה אישרה הפקדת תוכנית למגורים הכוללת כ-900 יח"ד באיכסאל.

מתכננת הוועדה, דקלה פרסיקו: "התכנית שאושרה היום באשקלון נותנות מענה למדיניות הממשלה למתיחת אזורי הביקוש ומאפשרות את המשך פיתוחה של אשקלון כעיר מרכזית במרחב תוך מתן דגש על בינוי עירוני אינטנסיבי, פיתוח שטחי ציבור איכותיים, עידוד השימוש בתחבורה ציבורית על ידי חיבור השכונות לתחנת רכבת חדשה ועוד. התכנית באיכסאל נותנת מענה לצורך של תושבי הישוב וסביבתו במגורים איכותיים על גבי קרקע מדינה, תוך שמירה על ערכי הטבע והנוף ברכס הרי נצרת וחיבורם לאיכסאל".

רפי אלמליח, מנהל אגף בכיר לתכנון ופרויקטים ברמ"י בירך על החלטת ההפקדה של התכנית וציין כי היא נותנת ביטוי למאמצי רמ"י להגדיל את היצע התכניות למגורים לכלל המגזרים ובפרט למגזר המיעוטים לאור מצוקת הדיור הקיימת במגזר זה. התכנית מאפשרת תמהיל בינוי המתאים לצביון הישוב הקיים ומקצה את המערך הנדרש מבחינת תשתיות, שטחי ציבור ופארקים ומבני ציבור תוך הקפדה על איכות חיים גבוהה ומותאמת לצרכי המקום. התכנית קודמה בשיתוף פעולה מלא עם כלל הגופים ובראשם הרשות המקומית ובתמיכה מלאה שלה.

תכניות המגורים באשקלון כוללות כ- 8,600 יח"ד בתמהיל בינוי מגוון אשר כולל בניה מרקמית, בגובה של 7-14 קומות ובצפיפות של 15 יח"ד לדונם. התכניות קודמו והוגשו על ידי רשות מקרקעי ישראל, בתיאום עם עיריית אשקלון ותוכננו באמצעות אדריכל אלי ארמון. תכניות אלה מצטרפות ליתר התכניות אשר קודמו באמצעות הותמ"ל במסגרת הסכם הגג באשקלון, ויחד מוסיפות כ- 25,000 יח"ד לעיר.

תכנית אבן עזרא מ7 מצויה בצפון מזרח העיר בין שכונות קיימות ואזור תעסוקה. התכנית כוללת תוספת של כ-4,000 יחידות דיור במגוון טיפוסי מגורים, חלקם עם שימושים מסחריים, כ-32,500 שטחי תעסוקה, שטחים ציבוריים פתוחים, כיכר עירונית ומבני ציבור הנותנים מענה לתושבי השכונה החדשה. תכנית מ6 ממוקמת בפאתיה הצפוניים של העיר, בסמיכות לקו הרכבת ממזרח. התכנית כוללת תוספת של 4,600 יחידות דיור, מבני ציבור, כ-124,000 מ"ר לתעסוקה, כ-101,000 מ"ר לתעשייה, שטחי מסחר, ושטחים ציבוריים פתוחים. כמו כן התכנית מסדירה מסילה ותחנת רכבת מתוכננת לצפון העיר, ומציעה הרחבה של מתקן טיהור השפכים של העיר אשקלון, כדי שיוכל להכיל את צורכי העיר הצפויים לאור פיתוח יחידות הדיור.

תכנית המגורים באיכסאל הותמ"ל החליטה היום על הפקדתה של תכנית רמ"י בישוב איכסאל הכוללת תוספת של 900 יח"ד, מהן גם דירות קטנות אשר עשויות להתאים לאוכלוסיות שונות וביניהם קשישים וזוגות צעירים. בנוסף, התוכנית כוללת שטחים לצורכי ציבור, שטחים פתוחים אשר נותנים מענה לתוספת יחידות הדיור ופארק בסמוך לנחל כיסלות החוצה את התכנית.

התוכנית אף כוללת 6000 מ"ר שטחי מסחר ו-42,000 מ"ר שטחי תעסוקה ותעשיה וביניהם ההרחבה של אזור התעשייה הקיים של איכסאל אשר יהיה משותף למועצה האזורית עמק יזרעאל. שטחים אלה יהוו מקורות הכנסה משמעותיים מארנונה שאינה למגורים ובכך יסייעו בחיזוק מעמדו הכלכלי של הישוב. על פי התוכנית שהופקדה , החלק הצפוני של התכנית מיועד בעיקרו למגורים ושטחי ציבור והוא מאופיין בטופוגרפיה יותר משמעותית שכן הוא ממוקם במדרונות שבין העמק להרי נצרת. החלק הדרומי, מיועד ברובו לאזור תעשייה ועל כן מתוכננת הרחבתו של אזור התעשייה הקיים של איכסאל. בין המתחם הצפוני למתחם הדרומי עובר נחל כסלות אשר צפוי לעבור הסדרה במסגרת התוכנית ולשמש כפארק שכונתי ולאורכו תוכננו שבילי הולכי רגל ופינות משחק.

התוכנית אף כוללת הקצאה של שטחים פתוחים (פארק שכונתי וגינות ציבוריות) הפרוסים בתוכנית תוך התחשבות במרחקי הליכה נוחים לתושבים. בחלק הדרומי מתוכננים מבני מגורים משותפים של 4-12 יח"ד בבניינים של עד 6 קומות. הבינוי תוכנן כך שיתאים לאופי הבינוי שהתפתח לאורך השנים בישוב מחד, ויספק תוספת משמעותית של יח"ד בצפיפות מתאימה לישוב מאידך.

באזורים בהם הטופוגרפיה מתונה, מוצע בינוי הדומה לזה הקיים בישוב, בעוד באזורים בהם הטופוגרפיה משמעותית יותר, מוצע בינוי מדורג. התוכנית שואפת לייצר מרחב ציבורי איכותי ולכן שמה דגש על מדרכות רחבות, נטיעות ברחוב ובחזית המגרש, ניהול נכון של מערך הכניסות לחניות וצמצום מופעי קירות לאורך הרחוב. מרבית שטחי התוכנית הינם שטחים בבעלות המדינה לכן גדלים סיכויי המימוש של יחידות הדיור בתוכנית, דבר אשר יקל על מצוקת הדיור בישוב. התוכנית כוללת שטחי מסחר, תעשייה ותעסוקה אשר יסייעו להגדיל את אחוז המועסקים בישוב ולחזק את הבסיס הכלכלי שלו.

התוכנית כוללת אפשרות למעבר תחבורה ציבורית ומגרש ייעודי למסוף קצה על מנת לשרת את האוכלוסייה בצורה המיטבית. התכנית אף כוללת הקצאת שטח למעונות יום, גני ילדים, מרכז קהילתי ובית ספר יסודי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il