TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

רייל ויז'ן משיגה יכולות זמן אמת במערכת הבטיחות שלה לרכבות


פורסייט
רייל ויז'ן הציגה את יכולות המערכת בזמן אמת, תוך שילוב האלגוריתם הייחודי שהחברה מפתחת

חברת פורסייט, העוסקת בפיתוח מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים, שמניותיה נסחרות בבורסת ת"א ובנאסד"ק (סימול: FRSX) , מודיעה היום כי חברת רייל ויז'ן (אשר פורסייט מחזיקה ב-32% מהון מניותיה) השיגה אבן דרך משמעותית בתהליך פיתוח מוצריה לבטיחות וניהול כלים בתעשיית הרכבות.
רייל ויז'ן הציגה את יכולות המערכת בזמן אמת, תוך שילוב האלגוריתם הייחודי שהחברה מפתחת. הדגמת האבטיפוס הוכיחה את יכולותיה של המערכת לאתר מכשולים על פסי הרכבת, לסווגם בצורה נכונה ולהתריע בזמן אמת בפני נהג הקטר וחדר הבקרה.


"זמן אמת", בהקשר של הפתרון של רייל ויז'ן, מוגדר כיכולת לקבל תמונת וידיאו ממספר חיישנים, לעבד את הצילומים ברמה מספקת ותוך עיכוב מינימאלי ולספק לנהג הקטר תצוגת וידיאו והתרעות בזמן. הטכנולוגיה משלבת אלגוריתמים פורצי-דרך בתחומי עיבוד התמונה והלמידה העמוקה, אשר הוטמעו בתוכנה ובחומרה מתקדמות, הכוללות חיישנים לראיית יום ולילה. מדובר בצעד משמעותי ואסטרטגי בדרך לפתרון אופרטיבי מלא לאיתור מכשולים ליישומי בטיחות בעולם הרכבות.


אודות רייל ויז'ן
רייל ויז'ן שנוסדה בשנת 2015, היא חברה שמתמקדת בפיתוח מערכת ראיה קוגנטיבית ייחודית וחדשנית, המבוססת על טכנולוגיית עיבוד תמונה. המערכת של רייל ויז'ן נועדה להתריע מבעוד מועד בפני נהג קטר אודות מכשולים על פסי הרכבת, בכל תנאי מזג אוויר ותאורה, על ידי שימוש במצלמות ייעודיות לזיהוי אובייקטים.
מאחר ומרחק העצירה הממוצע של רכבת הנעה במהירות גבוהה הוא כ-800-1,200 מטר, זיהוי מכשול מבעוד מועד הינו המפתח לבטיחות בתחום הרכבות.
המצלמות בעלות הרזולוציה הגבוהה של רייל ויז'ן משתמשות באלגוריתם עיבוד תמונה מתקדם המאפשר למערכת לאתר מכשולים ממרחק של למעלה מ-1,500 מטר, ולכן באפשרותה של המערכת לצמצם התנגשויות, נפגעים ונזקים לקטר ולהפחית פגיעה בסביבה.
פורסייט מחזיקה ב-32% מהון המניות המונפק והנפרע של רייל ויז'ן, ו-48% בדילול מלא.


אודות פורסייט
פורסייט (סימול בבורסת ת"א ונאסד"ק: FRSX), שנוסדה בשנת 2015, היא חברה טכנולוגית בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות עזר לנהיגה (ADAS) המבוססות על מצלמות תלת מימד מתקדמות. החברה, באמצעות החברה הבת, מפתחת מערכות למניעת תאונות דרכים, אשר נועדו לספק מידע מהיר ובזמן אמת על סביבת הרכב בעת הנסיעה. המערכות, המבוססות על טכנולוגיות תלת מימד, אלגוריתמים מתקדמים ובינה מלאכותית, מאפשרות זיהוי מדויק ואמין ביותר, תוך שיעור מזערי של התרעות שווא, והן ישנו את עולם מערכות העזר לנהיגה הודות לעלויות הנמוכות והרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן מציעות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il