TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הלמן-אלדובי סקירה שבועית 23-7-17


הלמן אלדובי לוגו
נתוני תעסוקה טובים בארה"ב ונתונים כלכליים חיובים באירופה גרמו לאווירה חיובית בשווקי המניות בעולם, ומנגד ירידת שערים בשוק האג"ח

נתוני תעסוקה טובים בארה"ב ונתונים כלכליים חיובים באירופה גרמו לאווירה חיובית בשווקי המניות בעולם, ומנגד ירידת שערים בשוק האג"ח. להערכתנו, רמת הסיכון בשוק האג"ח עלתה משמעותית לנוכח המשך עליה צפויה בריבית בארה"ב, וצמצום תוכניות רכישת האג"ח באירופה. אנו ממליצים על הקטנת הסיכון בתיק האג"ח, הן על ידי הקטנת מרכיב אג"ח החברות והן על ידי קיצור מח"מ התיק.
בשוק המניות, חשוב להיות סלקטיבים בעת הזאת, המניות בישראל נראות במחירים נוחים ביחס למרבית שווקי העולם, וביחוד מניות הבנקים והפארמה, מנגד מניות חברות הנדל"ן נראות יקרות יחסית.
השווקים בחו"ל גבוהים, המשקיעים בעולם מתמקדים בתקופה זו במספר גורמים שעשויים להשפיע על כיוון השווקים: המדיניות הכלכלית של הנשיא טראמפ והחשדות בפלילים שלו ושל ממשלו, הבחירות בגרמניה ובאיטליה, והמדיניות המוניטארית בגוש האירו וארה"ב.

התפתחויות כלכליות ואינדיקאטורים מרכזיים שפורסמו לאחרונה
בארה"ב, מדד פעילות הייצור של אזור פילדלפיה נפל החודש לרמה של 19.5 נקודות לעומת רמה של 27.6 נקודות ביוני, מדד גבוה מאפס מצביע על צמיחה בפעילות הייצור ואילו מדד שלילי משקף התכווצות בפעילות הכלכלית.
באירופה, הבנק המרכזי (ECB) הותיר כצפוי את הריבית בגוש היורו ללא שינוי, ושב ואישר כי ימשיך בתוכניתו לרכישת אג"ח ממשלתיות ונכסים אחרים בהיקף של 60 מיליארד יורו מדי חודש עד דצמבר, "או מעבר לכך, אם יהיה צורך".
בישראל, מדד מנהלי הרכש של בנק הפועלים וארגון מנהלי הרכש לחודש יוני ירד ב- 5.9 נקודות לרמה של 50.3 נקודות. מאז השיא בחודש דצמבר ניכרת מגמת ירידה במדד. רמת המדד מצביעה עדיין על התרחבות בפעילות התעשייתית, אם כי החודש היא על הגבול בין התרחבות להתכווצות.


שווקי ההון
מניות- שווקי המניות בארץ ובעולם סגרו את השבוע במגמה מעורבת. מדד המעו"ף עלה השבוע ב- 0.14% לעומת מדד ת"א 125 שירד ב- 0.26%. כאשר מבחינה סקטוריאלית בלט לחיוב מדד ת"א ביומד אשר הציג עליות שערים של כ-0.94% בממוצע לעומת מדד ת"א תקשורת וטכנולוגיות מידע שבלט לשלילה וסגר את השבוע בירידה של 3.97%. בארה"ב, מדד ה- S&P500 סגר את השבוע בעלייה של 0.54% לצד הנאסד"ק שסגר בעלייה של 1.43%. באירופה, המדדים נסחרו במגמה שלילית, כאשר מדד הדאקס הגרמני סגר את השבוע בירידה של 3.10% לצד מדד ה- Eurostoxx50 שסגר בירידה של -2.11%.
אג"ח- האפיק הסולידי והאפיק הצמוד נסחרו השבוע במגמת מעורבת. האג"ח באפיק הממשלתי הצמוד עלה ב- 0.17% לצד האפיק השקלי שעלה ב-0.65%. כאשר האג"ח באפיק הקונצרני סגר את השבוע עם עלייה של 0.79% באפיק השקלי בניגוד לאפיק הצמוד שסגר בירידה של 0.09%.
מט"ח- השקל סגר השבוע במגמת החלשות אל מול המטבעות העיקריים, הדולר התחזק אל מול השקל בכ-0.58% ועמד על 3.55 ש"ח לדולר, כאשר האירו התחזק אל מול השקל בכ-2.81% וסגר ברמה של 4.14 ש"ח לאירו.

* הנתונים נכונים לתאריך 23.07.17



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il