TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

תים מסכמת שנת פעילות מוצלחת כנציגתה הבלעדית של חברת פיירגלאס בישראל


תים לוגו
עם מכירות של מיליוני דולרים וגיוס 20 לקוחות חדשים

בתום שנת פעילות משותפת של חברת תים מקבוצת מלם תים עם חברת הסייבר הישראלית פיירגלאס Fireglass)), מציינת תים, כנציגתה הבלעדית בישראל, הישגים עסקיים מרשימים, אשר באו לידי ביטוי בגיוס של כ- 20 לקוחות חדשים, ביניהם ארגונים פיננסיים, חברות ביטוח, ארגוני בריאות, ארגונים ביטחוניים וחברות טלקום ותעשייה.


סך הפעילות המשותפת של החברות בתום השנה מסתכמת במכירות של מיליוני דולרים.
הפתרון החדשני של הסטארט אפ הישראלי פיירגלאס, אשר נרכש בשבוע שעבר על ידי ענקית התוכנה סימנטק, ייחודי ביכולתו לאפשר גלישה מאובטחת בחברות וארגונים, תוך בידוד (Isolation) מלא בין הרשת הארגונית לרשת האינטרנט (Air-Gap) ללא צורך בשרתי טרמינל של מיקרוסופט או סיטריקס.


פיירגלאס מספקת חווית גלישה טבעית (Native) ותומכת בכל הדפדפנים הנפוצים. הפתרון המבוסס על תשתית Linux מוצע כמכשיר וירטואלי (Virtual Appliance) המיושם ברשת הארגונית או בענן ואיננו מצריך התקנה כלשהיא בתחנות הקצה. ארכיטקטורת הפתרון מאפשרת גלישה באיכות וביצועים גבוהים, רמת אבטחה גבוהה וניהול פשוט ויעיל מצד הארגון תוך חסכון מהותי בעלויות התשתית הנדרשת, ביחס לפתרונות אחרים בשוק.
"אנו נרגשים מההתפתחויות הדרמטיות האחרונות בתעשיית הסייבר הישראלית ומברכים את שותפתנו, חברת פיירגלאס הישראלית על רכישתה בשבוע שעבר על ידי תאגיד אבטחת המידע האמריקאית סימנטק ,(Symantec) אשר תים היא שותף פלטינום שלה. אומר אודי וינטראוב, מנכ"ל מלם תים ומוסיף: "הרכישה מהווה חיזוק משמעותי למעמדה של פיירלגאס כמובילה עולמית בתחום החדשנות הטכנולוגית בעולם אבטחת המידע ותאפשר לסימנטק להציע ללקוחותיה פתרון כולל".


גיא גוזנר, מנכ"ל פיירגלאס: "במהלך השנה שחלפה זכינו להתעניינות רבה בפתרונות החברה בשוק המקומי והעולמי, אשר הגיעה לשיאה ברכישתנו המדוברת. אין ספק כי לשותפותנו האיתנה עם חטיבת התוכנה של תים תרומה משמעותית לערך אותו אנו מעניקים ללקוחותינו, בזכות האקוסיסטם החזק שלה ולהיותה חברה מובילה בשוק ה IT המקומי והבינלאומי. המיזוג עם סימנטק ירחיב אף יותר את יכולותינו, בעיקר בהתגברות על התקפות ואירועים קריטיים מיידיים, תוך הורדת אירועי האבטחה בצורה משמעותית וביטול איומי רשת מתקדמים".
נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה בחברת תים: "משמעות המהלך היא הצטרפות נתח לקוחות משמעותי מלקוחות סימנטק לפתרונות פיירגלאס. אנו נפעל למימוש יכולותינו הטכנולוגיות המתקדמות וההיכרות המעמיקה בשוק הישראלי לקידום הפתרונות והמשך שיתוף פעולה מוצלח בין החברות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il