TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אופנהיימר: שיחה עם הנהלת חברת מדיוונד


אופנהיימר
אופנהיימר מעריכים שההודעה הנוכחית של מדיוונד חשובה וחיובית מאוד עבור החברה מכמה סיבות
אופנהיימר מעריכים שההודעה הנוכחית של מדיוונד חשובה וחיובית מאוד עבור החברה מכמה סיבות:
1. BARDA (Biomedical Advanced Research and Development Authority) הגדילו את התחייבות מימון המו"פ ל-NexoBrid מ-24 מיליון דולר ל-56 מיליון דולר.
2. BARDA ביקשו וקיבלו אופציה למימון מו"פ נוסף בהיקף של 10 מיליון דולר.
3. BARDA הודיעו שהם רוצים להיות מעורבים גם בניסוי ה-Phase 3 ב-NexoBrid בילדים, שנערך באירופה. בעקבות זאת, החברה פנתה ל-FDA וקיבלה אישור להרחיב את הניסוי האירופאי גם לאתרים בארה"ב. לאחר התפתחות זאת, BARDA תממן בעצם את כל הניסויים הקליניים של ה-NexoBrid.
· BARDA מחוייבים לרכוש את ה-NexoBrid ב-16 מיליון דולר לאחר שה-FDA מאשר את התרופה לשיווק בחירום (שימו לב – לא באישור שיווק כללי). לסוכנות יש גם אופציה לרכוש את התרופה ב-50 מיליון דולר נוספים. סך הגודל של ההסכם עם BARDA (מו"פ+רכש עתידי) גדל מ-112 ל-132 מיליון דולר.
· הגדלת המימון מצד BARDA מקטינה משמעותית את ה-Burn Rate של מדיוונד, מכיוון שלחברה לא יהיו יותר הוצאות מו"פ על ה-NexoBrid. הצפי הקודם של החברה היה להוצאה של 15-17 מיליון דולר במזומן השנה, כעת יש סיכוי שהמספר יהיה ברף התחתון של הטווח.
· החברה תרצה לנצל את ההסכם עם BARDA כדי "לדחוף" את התוכנית הקלינית בתרופה EscharEx, המיועדת לטיפול בפצעים כרוניים. הפוטנציאל של המוצר הוא גדול מכמה סיבות – גודל שוק של כמיליארד דולר בארה"ב בלבד (לפי מחקר שוק חיצוני), סיכון מוקטן בגלל השימוש באותו חומר פעיל כמו ב-NexoBrid, הסכמת ה-FDA לכך שהיעד בניסוי יהיה הטרייה (Debridement) ולא סגירת הפצע (יעד שהרבה חברות נכשלו בו, כולל MacroCure הישראלית) והעובדה שקיים קוד להטרייה אנזימטית בארה"ב (ואף יש מוצר בשם Sanytl שלSmith&Nephew בשוק).
· הקטליזטורים הקרובים במניית MDWD הם תוצאות ה-Cohort השני בניסוי Phase 2 ב-EscharEx (לקראת סוף הרבעון הנוכחי) ותוצאות ניסוי שלב 3 ב-NexoBrid בארה"ב (במחצית הראשונה של 2018). לגבי ניסוי השלב 3 ב-NexoBrid בילדים באירופה, החברה תספק עדכון לוח זמנים בקרוב.
· דו"חות החברה יפורסמו ב-2 לאוגוסט.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il