TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

"כיום בין 700-800 חנויות נסגרות בעיר ניו-יורק מידי חודש בשל החדירה המאסיבית של הקניות באינטרנט"


ניר שמול, מנכל חברת שניר
"כיום בין 700-800 חנויות נסגרות מידי חודש בניו-יורק בתחומי ביגוד, אופנה, הנעלה ומוצרי חשמל
ניר שמול מנכ"ל חברת שניר:
"כיום בין 700-800 חנויות נסגרות בעיר ניו-יורק מידי חודש בתחומי ביגוד, הנעלה, ומוצרי חשמל בשל החדירה המאסיבית של הקניות באינטרנט. אני מעריך שתופעה זו תגיע גם לישראל בעשור הקרוב, ואף מוקדם יותר"

700-800 חנויות נסגרות מידי חודש בניו-יורק בתחומי ביגוד, אופנה, הנעלה ומוצרי חשמל בשל החדירה המאסיבית של הקניות באינטרנט. אני מעריך שמהפכה זו תגיע גם לישראל כבר בעשור הקרוב או מוקדם, יותר במידה וזמני האספקה, המשלוח של הקניות באינטרנט ישתפרו בדומה לארה"ב.

דברים אלה אומר ניר שמול מנכ"ל חברת שניר המשווקת פרויקטים בתחום המגורים ובתחום המסחרי, לאחר ששב לאחרונה שב מועידת הנדל"ן השניה בניו-יורק שארגן מרכז הבניה הישראלי, עם חזון פורץ דרך, שמטרתה לחבר בין יזמים ואנשי נדל"ן ישראלים ליהודים שפועלים בארצות הברית בכלל, ובניו יורק בפרט. המטרה - לייצור קהילה, ולהביא מהיכולות הקשרים וההזדמנויות העסקאות של כל אחת מהמדינות במטרה לייצור קשרים עסקיים ועבודה משותפת בישראל ובניו יורק .

לדברי ניר שמול: "מהפכה שלמה מתרחשת על עולם הרכישה בארה"ב ובניו-יורק, ומידי חודש הרכישות און ליין גדלות ב – 5-10 אחוזים לעומת החודש הקודם. כבר היום רואים בארה"ב יעילות מדהימה של הקניות באינטרנט. כך ניתן לראות הזמנות של בגדים והנעלה שעושים ילדים דרך אמזון, ואם המוצר המגיע אינו מתאים, למחרת כבר מגיע שליח עם החזר כספי, או שמתאפשרת החלפה מהירה ללא תוספת עלות. העובדה שאמזון הגיעה למעל 1000 דולר למניה מראה שבכל העולם יש מהפכה. כך, בניו-יורק החנויות אשר אינן מסוגלות להעניק ללקוח חוויה מסוג אחר, למעט המוצר עצמו לא יוכלו להתחרות באפליקציות המנוהלות על-ידי ילדים בני 8 ומעלה.

ניר שמול נחשף בועידת הנדל"ן בניו-יורק גם לחברה חדשה שפורסמה בארה"ב ובצרפת: AIR-BNB של עולם הריטייל. לדברי ניר שמול: "זוהי אפליקציה המאפשרת בלחיצת כפתור לאתר בעלי נכסים המעוניינים להשכיר את נכסיהם לתקופות קצרות. זה פתרון מעולה לכאלה המעוניינים לשכור מתחם לעסק חדש ורוצים בתחילה לבדוק את ההתכנות שלו לפני שמתחייבים לפרקי זמן גדולים, או לכאלה המעוניינים להפיץ סחורה רק לזמן מוגבל. כך החברה המשכירה דואגת לביטוח לנכס, לתשלומים המועברים לבעלי הנכס והכל בלחיצת כפתור. הנושא נראה מעניין ואולי נראה בעתיד יבוא של השיטה הזאת גם לארץ.

עוד נושאים שעלו בועידה: התחדשות עירונית; דיור בר השגה, בנייה לגובה – גורדי שחקים, פרויקטים פורצי דרך - השקעות נדל"ן בישראל וארה"ב , שילוב תעשיות הבנייה הישראליות בשוק הבנייה בארה"ב בכלל ובניו יורק בפרט, קונספטים חדשניים של קמעונאות, מימון ופיננסים, רגולציה עיצוב פנים ואדריכלות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il