TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חו"ל במחירים לכל כיס - המדריך המלא


התייר המודע כבר לא צריך לקחת הלוואה כדי לתכנן חופשה חלומית בחו"ל. החל משימוש נכון באתרי השוואות מחירים, דרך המלצות ברשתות החברתיות ועד קופונים והטבות: הנה כל מה שכדאי לדעת על הנושא

עד לפני מספר שנים יכלו רק יחידי סגולה להרשות לעצמם לטוס לחו"ל על בסיס קבוע. מאז זרמו הרבה מים בנהר, וכמעט כל תייר שמודע לאופציות שמונחות על השולחן יכול לתכנן לעצמו חופשה של פעם בחיים בתקציב מוגבל. הדבר היחיד שצריך לעשות הוא להקדיש קצת זמן ולנצל את ארגז הכלים הטכנולוגי של המאה ה-21.


קודם כל, חיפוש אחר טיסות זולות מתחיל בשימוש באתרי אינטרנט ייעודיים. הגישה לאתרי אינטרנט היא מכל מחשב, טלפון או מכשיר נייד ולא צריכים להיות מומחים לתכנון כדי להשתמש בהם. יש אלפי אתרי השוואות מחירים בעברית ובאנגלית והתחרות ביניהם פועלת לטובת הצרכן. כתוצאה מכך, באותם אתרים ניתן למצוא טיסות אטרקטיביות בהתראה קצרה או ארוכה ולהפעיל מסננים ייעודיים לפי העדפות אישיות.


מה עושים אחרי שנוחתים?
כמובן שהטיסה היא לא הפקטור היחיד שמשפיע על התקציב של חופשה בחו"ל. כדאי לנצל את ההזדמנות של ביקור באתרי השוואת מחירים על מנת להשוות גם בין בתי מלון, פתרונות לינה ואפשרויות אירוח נוספות. אפשר למשל לחסוך בהוצאות בעזרת מתן עדיפות לשירותי AirBnB על פני בתי המלון המסורתיים, או בכל מקרה להתמקד רק בבתי מלון שעולים בקנה אחד עם היכולת הפיננסית.


זמן שווה כסף ובהקשר של ענף התיירות הוא יכול לעשות את ההבדל בין צבירת חובות לבין חזרה לארץ עם עודף בכיס. קחו בחשבון השקעה של כמה שעות לפחות באתרי השוואת מחירים, אך התמקדו באתרים שרלוונטיים עבורכם. נסו לקבל כמה שיותר המלצות על אתרים טובים ואל תתפתו להצעות מחשידות. בדקו כל הזמן מי עומד מאחורי האתר, אל תמסרו פרטי אשראי לגופים שאתם לא מכירים והעדיפו לנהל שיחת טלפון במקרה של דילמה או התלבטות.


ממי מקבלים המלצות?
עוד דרך טובה לנצל את הכלים הקיימים כדי לחסוך בהוצאות לפני תכנון חופשה בחו"ל היא להשתמש ברשתות החברתיות. גם כאן זה לא דורש מכם כלום מלבד השקעה של קצת זמן, כמו למשל באמצעות פרסום פוסט לבקשת המלצות. כל אחד עם תקציב שונה יכול למצוא משהו שמתאים לו בחו"ל בזכות קבוצות פייסבוק להתייעצות, חשבונות אינסטגרם עם תמונות מהיעד וציוצים בטוויטר על מבצעים של הרגע האחרון.


בנוסף, תוכלו להירשם לאתרי קופונים ולקבל הטבות על בילויים מסוימים ביעדים פופולאריים. רוב ההטבות רלוונטיות לאטרקציות של משפחות, מופעים ואירועי תרבות, אבל יש גם הנחות על אירועים ספציפיים יותר. השתמשו בקופונים האלה כדי למצוא פעילות שמתאימה לאופי החופשה שאתם מתכננים ועל הדרך גם תחסכו בהוצאות מיותרות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il