TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אוגורי מבטיחה סבב גיוס הון סדרה ב' בסך 17 מיליון דולר כדי להניע את עתיד ה-IIoT


אוגורי
Eclipse Ventures ו-Munich Re / HSB Ventures הובילו במשותף את הסבב עבור הזנק ה-IIoT מניו יורק

אוגורי (Augury), חברת טכנולוגיות IIoT (האינטרנט של הדברים תעשייתי), הודיעה היום על סגירת סבב גיוס הון סדרה ב' בסך 17 מיליון דולר שהובילו במשותף Eclipse Ventures ו-Munich Re / HSB Ventures, זרוע הון הסיכון של Hartford Steam Boiler (HSB) ו-Munich Re. אוגורי תשתמש בכסף כדי לחזק את הקשרים עם יצרני ציוד מקורי (OEM), לפתח שותפויות אסטרטגיות ולהמשיך לבסס את עצמה כמובילה באבחון מכני.
סבב גיוס הון הסיכון הזה של אוגורי מגיע אחרי גיוס סדרה א' מוצלח שהושלם באוגוסט 2015. משקיעים נוספים בסבב הנוכחי הם Sound Ventures, First Round Capital, Lerer Hippeau Ventures ו-Pritzker Group Venture Capital.
"אוגורי היא הספקית המובילה בפער גדול של אבחון מכני במגזר המסחרי ובמגזר התעשייתי", אמר ליאור סוסן, שותף מנהל, Eclipse Ventures. "ההשקעה הזאת מנציחה את היישום המסחרי של טכנולוגיית ה-IIoT בתוך מה שיהפוך לחלק הכרחי בטכנולוגיות של תחזוקה חזויה. אנחנו בטוחים שאוגורי תמשיך לשכלל ולהוביל את העתיד של האבחון באינטרנט של הדברים התעשייתי".


הקשרים הקיימים של אוגורי עם יצרני ציוד מקורי כוללים את גרונדפוס, ארמסטרונג ו- PSG Dover. בין הלקוחות אחרים שהם מובילים בענף שלהם: Johnson Controls, טריין, קרייר, מולר, אראמרק ו-AECOM. כשהם מרחיבים את השוק הפוטנציאלי שלהם, אוגורי תמשיך להגדיל מאוד את מילון התקלות המכניות שלהם, ובכך לשפר את יכולות האבחון שלהם. הזרמת הכסף הזאת תשמש לחיזוק מעמד המובילה בשוק של אוגורי כפתרון תחזוקה חזויה חכם בזמן אמת.
"אנחנו בונים חברה שתאריך ימים עם מטרה לאבחן כל דבר שיש בו חלקים נעים, ולמעשה ליצור את מערכת העצבים המכנית של ה-IIoT", אמר סער יוסקוביץ', מנכ"ל אוגורי. "יצרני ציוד ומובילי שוק אחרים במגזר התעשייתי פונים יותר ויותר לתחזוקה חזויה כרכיב קריטי באסטרטגיית ה-IIoT שלהם. הכסף הזה יאפשר לאוגורי להפוך לכוח מניע אל העידן המחובר של המחר".
"חברות ביטוח ממלאות תפקיד משמעותי בהתקנה של פתרונות IIoT", אמרה ז'קלין לה-סאז' קראוזה, מנהלת כללית, Munich Re / HSB Ventures. "ההשקעה הזאת באוגורי מחזקת עוד את המעמד של HSB כמובילה ב-IIoT וביטוח".


אודות אוגורי
אוגורי מביאה את הטכנולוגיה של תחזוקה חזויה לשווקים חדשים. הטכנולוגיה משלבת שני שינויים חשובים בענף: בינה מלאכותית והאינטרנט של הדברים התעשייתי. ההצטלבות של המגמות האלה מאפשרת לאוגורי לספק מכונות עם מערכת עצבים מכנית ועם המודעות למטב את הבריאות שלהן, ובכך להאיץ את היצרניות והבטיחות של בני האדם. למידע נוסף על אוגורי, בקרו באתר www.augury.com או תעקבו בטוויטר @augurysys.


אודות Eclipse Ventures
Eclipse Ventures היא חברת הון סיכון בשלב המוקדם שסוללת את הדרך שבה מתבצעות השקעות בחברות פול סטאק. Eclipse, שהוקמה ב-2015 על ידי ליאור סוסן, מתמקדת בדיגיטציה של העולם הפיזי. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.eclipse.vc.


אודותHartford Steam Boiler (HSB)
Hartford Steam Boiler (HSB), חברה במשפחת פתרונות הסיכונים של Munich Re מאז 2009, היא חברת ביטוחים מיוחדים מובילה שמספקת ביטוח נגד תקלות בציוד, כיסויים מיוחדים אחרים, שירותי בדיקה וניהול סיכונים על בסיס הנדסי שקובעים את אמות המידה של המצוינות בכל העולם. אנחנו מתמקדים בלקוחות ופועלים איתם כדי ליצור פתרונות ביטוח ושירותים חדשניים כדי לכסות סיכונים קיימים ומתפתחים שגורמים השינויים הטכנולוגיים. כיום, כמו במהלך 150 שנות ההיסטוריה שלנו, המשימה שלנו היא להשתמש בידע ובתובנות ההנדסיים שלנו כדי לעזור ללקוחות למנוע הפסד, לקדם שימוש בר קיימא במשאבי אנרגיה ולבנות קשרים עמוקים יותר שמועילים לעסקים, לתעשייה, למוסדות ציבוריים ולצרכנים. HSB מחזיקה בדירוג הפיננסי הגבוה ביותר A++ (מעולה) של A.M. Best Company.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il