TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אקסטל לימיטד מסכמת את הרבעון הראשון 2017


אקסטל לימיטד
התקדמות בפיתוח הפרוייקטים המובילים והשגת מימון נוסף ,קבלה הלוואת בניה בהיקף 100 מיליון דולר למימון פרוייקט One Manhattan Square
חברת אקסטל לימיטד בבעלות גארי ברנט, שהינה אחת מהחברות היזמיות המובילות במנהטן, מסכמת את הרבעון הראשון של 2017 והדגשים הינם:
ברבעון הראשון של שנת 2017, המשיכה החברה את בניית הפרויקט Central Park Tower ונכון למועד הסמוך לפרסום דוח זה, הושלמה הבנייה לגובה של 375 רגל (כ-114.3 מטרים) מתוך 1,550 רגל (כ-472.4 מטרים) של הפרוייקט ונכון למועד הסמוך לפרסום הדוח, גויס סך של כ-189 מיליון דולר. במהלך הרבעון אושרה תוכנית המכירות של יחידות הפרוייקט על ידי רשויות מדינת ניו יורק.
בפרויקט One Manhattan Square (OMS), נמשכה הבניה ונכון למועד הסמוך לפרסום הדוח, גויס סך של כ-154.5 מיליון דולר.
בפרויקט The Kent המשיכה החברה את בנייתו ונכון למועד הסמוך לפרסום דוח זה, הושלמה הבנייה של שלד קומה 28 מתוך 28 קומות הפרויקט.
פרוייקט 555 Tenth Ave. נמצא לקראת השלמת בניית הדירות להשכרה.
כמו כן מדווחת אקסטל לימיטד על קבלת הלוואת בניה בהיקף של 100 מיליון דולר למימון פרוייקט OMS. בכך יגדל מימון הפרוייקט מ-600 ל-700 מיליון דולר. הרחבת ההלוואה המקורית בסך 100 מיליון דולר תאפשר לחברה להשתמש ב-100 מיליון דולר מתוך כספי הלוואת RXR לפרוייקטים וצרכיה השוטפים של החברה.
מר גארי ברנט אומר: "הרבעון הראשון של השנה משקף את המשך הרחבת פעילות הבניה בפרוייקטים השונים תוך השגת מימון משמעותי שיאפשר לחברה להתקדם בהשגת היעדים שלה. אנחנו נערכים כדי להמשיך בתנופת הבניה והעשייה כאשר ההלוואה שהתקבלה לפרוייקט OMS היא אבן דרך נוספת להשלמתו ולשימושים נוספים של החברה".
אודות אקסטל:
אקסטל הינה אחת מיזמיות הנדל"ן המובילות במנהטן ופעילה בעיקר ב:
ייזום ופיתוח של נדל"ן למכירה בניו יורק – פיתוח ובניה של נדל"ן המיועד בעיקר למגורים ו/או למסחר ו/או למלונאות - תחום הנדל"ן היזמי.
נדל"ן להשקעה בניו יורק – רכישה, החזקה והשבחה של נכסי נדל"ן לרבות קרקעות המיועדות לבניה למטרת השכרה וכן רכישה, הפעלה של נדל"ן מניב - תחום הנדל"ן להשקעה.
מחזיקה באמצעות חברה כלולה (60%) בנכס הידוע בשם מלון Intercontinental Boston בבוסטון, המסווג בדוחותיה הכספיים של החברה הכלולה כנכס פיננסי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il