TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סינריון מערכות ו- GoTech Vision חתמו על הסכם שיתוף פעולה: העסקה המשותפת הראשונה במרכז רפואי ברזילי


synreion control
שיתוף הפעולה, מאפשר שליטה ובקרה ממערכת מרכזית אחת, על מערכות בקרת הכניסה וניהול הנוכחות של עובדים בארגון. ההסכם צפוי להניב לחברות הכנסות של מיליוני שקלים בשלוש השנים הקרובות

סינריון מערכות, המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון וחברת Go Tech Vision, המפתחת של מערכת לשליטה ובקרה - Genesys, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה. שיתוף הפעולה צפוי להניב הכנסות של מיליוני שקלים בשלוש השנים הקרובות. החיבור בין שני הגופים, הניב כבר זכיה במספר פרויקטים משותפים, ביניהם במרכז הרפואי ברזילי באשקלון, כמו גם פרויקטים רבים נוספים העומדים לקראת סגירה.
ההסכם בין שני הגופים, מאפשר ביצוע של פרויקטים אינטגרטיביים של שתי החברות, תוך שליטה ובקרה ממערכת מרכזית אחת, על מערכות אבטחה וניהול עובדים במערכות ארגוניות רבות מועסקים. מערכת Genesys של Go Tech Vision, הפשוטה להפעלה וידידותית למשתמש, מאפשרת שליטה ובקרה במערכות דוגמת מערכת הנוכחות ובקרת הכניסה של סינריון. השילוב מאפשר לקבוע מערך חוקים והתראות המאפשרים לנהל אמצעים שונים במצבי שגרה ובחירום תחת פלטפורמה אחודה.
"שיתוף הפעולה מאפשר מענה משולב עם מערכת בקרת הכניסה מתוצרת Rosslare המשווקת על-ידי סינריון, כמו גם מערכות של ויסוניק, המותקנות אצל לקוח," אומר אפרים שילוני, מנהל תחום בקרת כניסה בסינריון מערכות. "זאת בנוסף לשליטה ובקרה על מערכת הנוכחות של סינריון, מערכות אזעקה של פימה וריסקו, מצלמות ממגוון ספקים, שילוב LPR – מחסומי כניסה לחניונים, מודול מבקרים ועוד – הכל נשלט באמצעות מערכת Genesys."
"שיתוף הפעולה עם סינריון, מרחיב את תפיסת הפתרון ההוליסטי של GoTech Vision, המשקללת את מדיניות האבטחה הרצויה, יחד עם מרכיבי החומרה ויכולות השליטה והניהול הרצויות, תחת קורת גג אחת." אומר יוסי כהן, בעלים ומנכ"ל GoTech Vision. "אנו שמים דגש רב על זיהוי הצרכים הנוכחים והעתידיים, שליטה מקיפה וניהול גמיש. יכולות אלה מבטיחות לך סקירה של תרחישים רבים ושונים ומתן מענה לצרכי הניהול של כלל הדרגים ובעלי התפקיד המעורבים. בזכות זאת, מושגת תאימות מוחלטת בין שכבות האבטחה והשליטה, יחד עם תמיכה עתידית בכל דרישה שתעלה".
אודות סינריון:
סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם ניסיון של שלושה עשורים, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים, ניהול גיוס עובדים וניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון (Talent Management).

מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות Talent Management.
www.synerion.com

אודות GoTechVision
חברת Go Tech Vision משלבת בין יכולות פיתוח טכנולוגיות לבין ביצוע פרויקטים אינטגרטיביים בעולמות שליטה ובקרה, ניהול אתרים (Site Management), תקשורת ואבטחה. החברה מקדמת תפיסת פתרון רב ממדית, הכוללת הטמעת פתרונות תוכנה, חומרה, תחזוקה וליווי שוטף.
Go Tech VIsion משקיעה משאבים, ידע וניסיון בהבנת אופי הפרויקט, דרישות השליטה והתאמת הפתרונות המיטביים לאתגרים נוכחיים ועתידיים. מושקעת מחשבה בתרגום היכולות הטכנולוגיות והמענה הרב מערכתי לכדי פתרון הוליסטי ובעל ערך מוסף.
עם לקוחות החברה נמנים מפעלים, מבני מגורים ותעשייה, רשויות מקומיות ואתרים בקנה מידה לאומי, ביניהם תאגידי מים, בתי חולים ותעשיה צבאית.
www.gotechvision.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il