TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הלמן-אלדובי-סקירה שבועית


הלמן אלדובי
למרות העלאת הריבית בארה"ב, שוק המניות בארה"ב מהווה אלטרנטיבת השקעה ראויה בעיקר לאור התוכניות של טראמפ לעודד את הכלכלה האמריקאית

למרות העלאת הריבית בארה"ב, שוק המניות בארה"ב מהווה אלטרנטיבת השקעה ראויה בעיקר לאור התוכניות של טראמפ לעודד את הכלכלה האמריקאית, יחד עם זאת בשל רמת המכפילים הגבוהה נכון יהיה לצמצם מעט את החשיפה לשוק האמריקאי ולהגדיל חשיפה למניות בישראל, דוחות הרבעון האחרון של שנת 2016 המתפרסמים בתקופה זו צפויים לבטא את הצמיחה של המשק הישראלי, גורם אשר עשוי להמשיך ולתמוך במגמה החיובית בשוק המניות הישראלי. לאור התחזקות השקל רצוי להתמקד בחברות הפועלות בשוק המקומי ופחות חברות יצוא.

נקודות עיקריות :
המסחר באחוזת בית נפתח בירידות שערים, זאת לאחר שביום שישי הסתיים המסחר בוול סטריט בירידות שערים..
השווקים בחו"ל גבוהים אך עם אי-וודאות גדולה בנוגע להמשך מדיניות טראמפ וכמה מתוך מה שהוא מספר יצא אל הפועל, כמו כן ישנו חשש בנוגע לבחירות בצרפת ולתוצאות.
3.בורסות וול סטריט סגרו את השבוע הגרוע ביותר בשנת 2017 לאחר שביטול ההצבעה בבית הנבחרים האמריקאי על חוק הבריאות החדש של נשיא ארה"ב, הגביר את החששות כי דונלד טראמפ יתקשה להעביר את הרפורמות השאפתניות שלו בקונגרס.

התפתחויות כלכליות ואינדיקאטורים מרכזיים שפורסמו לאחרונה
בארה"ב, טראמפ נכשל בהעברת חוק הבריאות, בוטלה ההצבעה בבית הנבחרים על חוק הבריאות של הנשיא לאחר שהתברר לרפובליקאים שאין להם מספיק קולות, זה כישלון מהדהד מפני שההתחייבות לבטל את אובמה-קר הייתה אחת מההבטחות המרכזיות של טראמפ ושל הרפובליקאים במסע הבחירות לנשיאות אשתקד.
באירופה, בריטניה תתחיל רשמית בתהליך הפרידה שלה מהאיחוד ב-29 במרץ, מערכת היחסים החדשה שתתפתח בין בריטניה והאיחוד האירופי, כוללת החלטות על הסכמי סחר חדשים וקביעת מעמדם של אזרחי האיחוד המתגוררים בבריטניה. פירוש הדבר כי הברקזיט יקרה לכל המוקדם במרץ 2019.


בישראל, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה ששיעור האבטלה בפברואר עמד על 4.3%, מספר המובטלים עמד על 169 אלף איש. שיעור המשתתפים בכח העבודה, הכולל את כל העובדים והמובטלים מתוך האוכלוסיה בגילאי העבודה, לא השתנה גם הוא בחודש שעבר ונשאר על 64.1%.

שווקי ההון
מניות- שווקי המניות בארץ ובעולם סגרו את השבוע במגמה מעורבת. מדד המעו"ף ירד השבוע ב-0.76% לצד ירידה של 0.65% במדד ת"א 125, כאשר מבחינה סקטוריאלית בלט לחיוב מדד ת"א נדל"ן אשר הציג עליות שערים של כ-1.87% בממוצע, כאשר לעומתו, מדד ת"א בימד ירד ב-3.08% בסיכום שבועי. בארה"ב, מדד ה-S&P500 סגר את השבוע בירידה של 1.44% לצד הנאסד"ק שסגר אף הוא בירידה של 0.83%. באירופה, המדדים נסחרו בדומה למגמה בעולם כאשר מדד הדאקס הגרמני סגר את השבוע בירידה של 0.26% ומדד ה- Eurostoxx50 שסגר אף הוא בירידה קלה של 0.12%.
אג"ח- האפיק הסולידי והאפיק הצמוד נסחרו השבוע במגמת עלייה. האג"ח באפיק הממשלתי הצמוד הוסיף לערכו כ-0.58% כדומה לעלייה של 0.35% באפיק השקלי. כאשר האג"ח באפיק הקונצרני סגר את השבוע עם צמיחה של 0.14% באפיק השקלי לצד עלייה של 0.15% באפיק הצמוד.
מט"ח- השקל נחלש השבוע מול המטבעות העיקריים, הדולר התחזק מול השקל בכ-0.22% ועמד על 3.63 ₪ לדולר, כאשר האירו התחזק אל מול השקל בכ-0.97% וסגר ברמה של 3.93 ש"ח לאירו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il