TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ביוליין אר. אקס. מודיעה על רכישתLtd. Agalimmuneבכדי להאיץ את הרחבת צנרת התרופות שלה בתחום האימונו-אונקולוגיה


ביוליין
התרופה המובילה של Agalimmune, AGI-134, מציעה גישה ייחודית להפעלת תגובה חיסונית אנטי-סרטנית ספציפית לכל חולה, במגוון סוגי סרטן

ביוליין אר. אקס. (נאסדק/ת"א: BLRX), חברה ביופרמצבטית לפיתוח קליני של תרופות המתמקדת באונקולוגיה ובאימונולוגיה, הודיעה היום על רכישתLtd. Agalimmune, חברה בריטית פרטית בעלת פלטפורמה חדשנית לאימונותרפיה של סרטן. העסקה כוללת תשלום מידי של 6 מיליון דולר, מתוכם
3 מיליון דולר במזומן והשאר במניות של ביוליין אר. אקס. תשלומים עתידיים תלויים באבני דרך של פיתוח ומסחור התרופה.

המוצר המוביל של Agalimmune הוא AGI-134, אימונותרפיה המבוססת על מולקולת אלפא-גאל (alpha-gal)סינתטית לצורך טיפול בגידולים מוצקים. תרופת ה AGI-134 רותמת נוגדנים נפוצים במיוחד הקיימים בגוף האדם באופן טבעי (אנטי-אלפא-גאל) , בכדי לעורר תגובה חיסונית נגד תאי הסרטן. התגובה הנוצרת היא מערכתית וספציפית לגידול המתמקדת בנאו- אנטיגנים, כלומר, מולקולות המתבטאות באופן הייחודי לגידול הסרטני של המטופלים והיכולות להוות מטרה למערכת החיסון. תגובה זו לא רק הורגת את תאי הגידול באתר הזרקת AGI-134, אלא גם מעוררת תגובה חיסונית ממושכת נוספת כנגד הגרורות.

AGI-134 כבר השלים מספר רב של ניסויים פרה-קליניים, בהם נצפתה תגובה חיסונית חזקה כנגד התפתחות גידולים משניים בחיות מודל של מלנומה, וזאת לאחר מתן חד פעמי של התרופה. ניסויים פרה-קליניים אחרים הראו סינרגיה של AGI-134 עם תרופה אימונותראפית נוספת, נוגדן ל PD-1(immune checkpoint inhibitor), שעשויה להרחיב את השימוש באימונותרפיות אלו ולשפר את עוצמת ומשך התגובה שלה במגוון סוגי סרטן. AGI-134 קרוב לשלב הפיתוח הקליני וניסוי ראשון בחולים עם גידולים מוצקים צפוי להתחיל במחצית הראשונה של 2018.

פיליפ סרלין, מנכ"ל ביוליין אר. אקס., ציין, "אימונו-אונקולוגיה היא אחת הגישות המבטיחות ביותר לטיפול בסרטן. למרות שמספר אימונותרפיות קיימות זוכות לתשומת לב נרחבת, גידולים מוצקים רבים עדיין מצליחים לחמוק ממערכת החיסון. מרבית האימונותרפיות מתאימות במיוחד לגידולים המכונים גידולים 'חמים', כלומר גידולים שפיתחו הרבה מוטציות ושחדרו אליהם תאים רבים של מערכת החיסון. למרבה הצער, הרוב המכריע של גידולים הם גידולים 'קרים', ולכן הפיכת גידול 'קר' לגידול 'חם' מהווה יעד מרכזי בטיפול בסרטן".

"בהקשר זה, AGI-134, התרופה המובילה של Agalimmune, רותמת נוגדים הקיימים באופן טבעי בגופנו כדי שיעוררו תגובה חיסונית ייחודית למטופל אשר הינה ספציפית לגידול הסרטני. מדובר, אם כך, בתרופה המבוססת על מולקולה קטנה המספקת גישה אוניברסלית לאימונותרפיה מותאמת אישית. לאחר הזרקת התרופה, יש הפעלה וגיוס של תאי T אל אתר הגידול, ותאים אלו מזהים את הנאו-אנטיגנים הייחודיים למטופלים ועשויים להפוך גידול 'קר' לגידול 'חם'. בעזרת רכישה משמעותית זו, אנו נהנה גם מהמומחיות של Agalimmune באימונולוגיה ומהמעבדות של החברה בבריטניה, שתומכים שניהם בהתמקדות האסטרטגית שלנו בתחום זה. אנו נלהבים לכלול בצנרת התרופות שלנו את התרופה המבטיחה הזו, הקרובה לכניסה לקליניקה, ואשר תחזק בצורה משמעותית את העמדה שלנו בתחום האימונו-אונקולוגיה", הוסיף מר סרלין.

דמיאן מארון, מנכ"ל Agalimmune, אמר, "אנחנו מאוד נרגשים שמצאנו שותפה אידיאלית עבור צנרת התרופות המבטיחה שלנו. התרשמנו מאוד מיכולות פיתוח התרופות של ביוליין אר. אקס., וכן משיתופי הפעולה המשמעותיים שלה עם חברות פרמצבטיקה גלובליות. אנחנו מאמינים מאוד בערכה של הפלטפורמה הייחודית שלנו ומצפים לפיתוחה הקליני המואץ על ידי ביוליין אר. אקס".

אודות Agalimmune ו-AGI-134
Agalimmune היא חברת ביו-פרמצבטיקה בעלת צנרת תרופות חדשניות בתחום האימונותרפיה המיועדות ליצירת תגובה חיסונית מערכתית ומותאמת לגידולים מוצקים. החברה נוסדה ב-2013 ומשרדיה ממוקמים בלונדון, עם מעבדות בסנדוויץ', אנגליה ובבוסטון מסצ'וסטס.

AGI-134, המולקולה המובילה של Agalimmune, היא אימונותרפיה בפיתוח המבוססת על אלפא-גאל סינתטי לצורך טיפול בגידולים מוצקים. AGI-134 רותם את הנוגדנים הטבעיים והנפוצים במיוחד הקיימים בגוף כנגד אלפא-גאל כדי לעורר תגובה חיסונית אנטי-סרטנית הייחודית לנאו-אנטיגנים של כל חולה וחולה. התגובה לא הורגת רק את תאי הסרטן באתר ההזרקה אלא גם מעוררת תגובה חיסונית ממושכת כנגד גידולים משניים וגרורות. אלפא-גאל הוא אנטיגן הנמצא על פני השטח של תאים בכמעט כל היונקים והחיידקים מלבד בני אדם. משום כך, לכל בני האדם יש רמות גבוהות של נוגדנים כנגד אלפא-גאל, עקב חשיפה לאנטיגן זה על גבי חיידקים של מערכת העיכול.

AGI-134 מוזרק אל הגידול, שם הוא מצפה את דפנות התאים הסרטניים וכתוצאה מכך אלפא-גל נחשף למערכת החיסון על גבי תאי הגידול. נוגדנים כנגד אלפא-גאל נקשרים למרכיב האלפא-גאל של AGI-134 ומעוררים תגובה חיסונית ראשונית שגורמת למוות של התאים הן בעזרת מערכת המשלים (complement) והן בתיווך נוגדנים. המוות התאי מוביל לזיהוי הגידול על ידי מערכת החיסון וכן מעודד תאים מציגי אנטיגן (תאי APC) לבלוע אנטיגנים הספציפיים לגידול הסרטני. תאי APC אלו גורמים לתגובת המשך חיסונית מערכתית על ידי הפעלה והתרבות של תאי T מסוג CD8 המכירים את הנאו-אנטיגנים הייחודיים למטופלים. גישה זו לא רק תוקפת את הגידול המרכזי הנגיש להזרקה, אלא גם הראתה יעילות כלפי גידולים משניים מרוחקים. יתרה מזאת, מנגנון הפעולה מרמז על פוטנציאל הגנה ארוכת טווח כנגד גרורות עתידיות. השימוש באלפא-גאל כדי לטפל בגידולים מוצקים הומצא על ידי פרופסור אורי גלילי בעודו באוניברסיטת מסצ'וסטס בארה"ב, משם נרכשו הזכויותעל הקניין הרוחני. הזכויות עבור שימוש הקשור ל-AGI-134 נרכשו מ-KODE Biotech Ltd., הממציאים של AGI-134.

אודות ביוליין אר. אקס.
ביוליין אר. אקס. הינה חברה ביופרמצבטית הנמצאת בשלבי פיתוח קליניים והמתמקדת באונקולוגיה ובאימונולוגיה. ביוליין רוכשת תרופות פוטנציאליות, בעיקר ממוסדות אקדמיים ומחברות ביוטק ישראליים, מפתחת אותן בשלבים פרה-קליניים ו/או קליניים, ולאחר מכן מתקשרת בשיתופי פעולה עם חברות פרמצבטיות לצורך פיתוח קליני מתקדם ו/או מסחורן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il