TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אנלייט היא אחת מהזוכות הגדולות במכרז רשות החשמל להקמת מתקנים סולאריים- זכתה בנתח משמעותי בהיקף של 40 מגה וואט


אנלייט
גלעד יעבץ מנכ"ל אנלייט אמר היום: ""המכרז מהווה הוכחה שמהפכת האנרגיה המתחדשת שמתחוללת בכל העולם הגיעה לישראל

אנלייט אנרגיה מתחדשת מקבוצת יורוקום הודיעה היום, ג', כי במסגרת המכרז הראשון מסוגו שפרסמה רשות החשמל, להקמת מתקני ייצור פוטו-וולטאים המחוברים לרשת החלוקה, זכתה החברה בהספק מצטבר של 40 מגה-וואט, המהווה נתח משמעותי מתוך סך של כ-235 מגה-וואט שאושרו על ידי רשות החשמל במסגרת מכרז זה. המחיר במכרז נקבע על 19.9 אג' לקוט"ש.
מדובר במכרז הראשון מבין שורת מכרזים שצפויה רשות החשמל לפרסם בשנתיים הקרובות בהיקף כולל של מעל ל- 1000 מגה-וואט. לפי הודעת רשות החשמל, במכרז השתתפו 26 מציעים שהגישו למעלה מ- 40 הצעות בהיקף של מאות מגה-וואט.
בחברה מציינים, כי הקמת המתקנים כפופה בין השאר לקבלת אישורי חיבור לרשת מחברת החשמל, ועמידה באבן הדרך לחיבור המתקנים בתוך 21 חודשים.
גלעד יעבץ מנכ"ל אנלייט אמר היום: ""המכרז מהווה הוכחה שמהפכת האנרגיה המתחדשת שמתחוללת בכל העולם הגיעה לישראל. אנו משוכנעים שבשנים הקרובות ניתן יהיה לבסס את המשק הישראלי על חשמל נקי לחלוטין שיגיע בעיקר מאנרגיה סולארית ואנרגיית רוח בתעריפים כלכליים ובגיבוי הדדי ביניהן בשעות הייצור. זוהי בשורה גדולה למשק הישראלי בכללותו ולמאות אלפי ישראלים בפרט, אשר סובלים מתחלואה הנגרמת מזיהום האוויר שנותר בתחנות הכח הקונבנציונאליות".
חברת אנלייט אנרגיה מתחדשת מקבוצת יורוקום, הנסחרת בבורסה של ת"א, היא מהמובילות בישראל בייזום, פיתוח, מימון, הקמה והפעלה של מיזמים לייצור חשמל נקי ממקורות אנרגיה מתחדשת. החברה פועלת כיום בישראל ובאירופה. במהלך השנתיים האחרונות הקימה ו/או השקיעה החברה בלמעלה מ- 130 פרויקטים, בהספק כולל של מעל 200 מגה ואט. החברה נהנית מצבר הכנסות הולך וגדל הבנוי מהסכמים ארוכי טווח למכירת החשמל במתקניה הקיימים, ובמקביל מפתחת פורטפוליו משמעותי של פרויקטים נוספים בעלי פוטנציאל מימוש בעתיד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il