TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ביוליין אר. אקס. מספקת עידכון על ניסוי קליני Phase 2 ללא סמיות ב- BL-8040 כטיפול חדשני לניוד תאי גזע


ביוליין
ביוליין אר. אקס. (נאסד"ק: BLRX, ת"א: ביול), חברה ביופרמצבטית בשלבי פיתוח קליני המתמקדת באונקולוגיה ובאימונולוגיה, הודיעה היום על תוצאות ביניים בניסוי קליני Phase 2, ללא סמיות (open label), ב- BL-8040 כטיפול חדשני במתן יחיד לניוד תאי גזע ממח העצם ואיסופם ממחזור הדם.

ביוליין אר. אקס. (נאסד"ק: BLRX, ת"א: ביול), חברה ביופרמצבטית בשלבי פיתוח קליני המתמקדת באונקולוגיה ובאימונולוגיה, הודיעה היום על תוצאות ביניים בניסוי קליני Phase 2, ללא סמיות (open label), ב- BL-8040 כטיפול חדשני במתן יחיד לניוד תאי גזע ממח העצם ואיסופם ממחזור הדם.

תוצאות הביניים מצביעות על כך שהזרקה חד-פעמית של BL-8040 גרמה לניוד של כמות מספקת של תאי גזע לצורך השתלה ברמת יעילות דומה לזו המושגת לאחר 4-6 הזרקות של G-CSF, הטיפול המקובל כיום. יתרה מזאת, כל החולים שעברו השתלה עד כה חוו קליטה מוצלחת של נוטרופילים. המעקב אחר החולים יימשך שנה על מנת לעקוב אחר אירועים חריפים או כרוניים של מחלת השתל נגד המאכסן (GVHD). באשר לתורמים, הטיפול ב-BL-8040 היה בטוח וללא תופעות לוואי משמעותיות.

פיליפ סרלין, מנכ"ל ביוליין אר. אקס. אמר, "אנחנו מאוד מעודדים מתוצאות ראשוניות אלו של הניסוי הקליני Phase 2 להערכת BL-8040, הפלטפורמה המובילה שלנו בתחום האונקולוגיה וההמטולוגיה. מטרת הניסוי להעריך את BL-8040 כטיפול יחיד לניוד תאי גזע המטופוייטיים לצורך השתלות אלוגניות. תאי גזע המטופוייטיים משמשים יותר ויותר כחלק משגרת הטיפול בסוגים מסוימים של סרטני דם, וכן לטיפול באנמיה חמורה ובמחלות כשל של מערכת החיסון. תוצאות אלו, התומכות בטיפול במתן יחיד של BL-8040, שלאחריו מתקיים איסוף תאי דם (אפרזיס) במהלך יום או יומיים, לצורך ניוד מהיר של כמויות מספקות של תאים, מייצגות שיפור משמעותי באופן יחסי לטיפול הקיים כיום, הדורש 4-6 הזרקות יומיות של G-CSF ועד ארבעה מחזורי אפרזיס לצורך איסוף התאים. במידה ובמהלך חלקו הראשון של הניסוי לא יתגלו בעיות בטיחות לחולים באשר לאי קליטת השתל או דחייתו בסקירת ביניים של בטיחות זוגות התורמים והנתרמים, אנו נמשיך אל חלקו השני של הניסוי, שיאפשר גיוס חולים בעלי התאמה חלקית. חלק זה יכלול גיוס חולים נוסף עד להגעה מספר כולל של 24 זוגות של חולים ותורמים. אנחנו מצפים לתוצאות הסופיות של הניסוי, הצפויות להתקבל עד סוף 2017."

"אנו ממשיכים במאמצינו למצות את הפוטנציאל של BL-8040, הפלטפורמה האונקולוגית הייחודית שלנו, על ידי מספר ניסויים קליניים עבור אינדיקציות נוספות, הנמצאים כעת בעיצומם או שיחלו במהלך 2017, כולל מספר ניסויים של טיפולים משולבים עם חלבוני בקרה של מערכת החיסון, ומחקר לצורך קבלת אישור רגולטורי של BL-8040 בניוד תאי גזע לצורך השתלות עצמיות," הוסיף מר סרלין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il