TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סקייליין חתמה על שני הסכמי מימון בהיקף כולל של כ-116 מיליון שקל


blake lyon -skyline CEO
חברת סקייליין השקעות, המתמחה בהשקעות בנדל"ן מלונאי מניב בקנדה וארה"ב ובפיתוח קרקעות בקנדה, דיווחה היום כי חתמה על שני הסכמי מימון בהיקף כולל של כ-116 מיליון שקל.

הסכמי המימון צפויים להוזיל את עלויות המימון, להאריך את מח"מ החוב ולהגדיל את הגמישות הפיננסית של החברה




 




לדברי בלייק ליון, מנכ"ל סקייליין: "אנו שמחים לדווח היום על חתימת שני הסכמי מימון בהיקף כולל של כ-116 מיליון שקל. ההסכמים שנחתמו מאפשרים לחברה להוזיל את עלויות המימון, תוך הארכת מח"מ ההתחייבויות. בנוסף, מסגרת האשראי עליה חתמה החברה, כנגד שעבוד אתר הנופש Horseshoe, מחזקת את הנזילות והגמישות הפיננסית של החברה, ובכלל זה גם את היכולת לנצל הזדמנויות עסקיות עתידיות עליהן אנו שוקדים בימים אלה".




 




 




חברת סקייליין השקעות, המתמחה בהשקעות בנדל"ן מלונאי מניב בקנדה וארה"ב ובפיתוח קרקעות בקנדה, דיווחה היום כי חתמה על שני הסכמי מימון בהיקף כולל של כ-116 מיליון שקל.




 




במסגרת הסכם המימון הראשון, חתמה החברה על הסכם עם בנק קנדי לקבלת קו אשראי בסכום של כ-54 מיליון שקל (כ-20 מיליון דולר קנדי), וזאת כנגד שעבוד אתר הנופש Horseshoe. ההלוואה תישא ריבית שנתית בשיעור פריים + 2% (המשקף כיום ריבית של 4.7%) לתקופה של חמש שנים.




 




במסגרת הסכם המימון השני, חתמה החברה על הסכם עם בנק אמריקאי למימון מחדש של מלון Hyatt Cleveland בסכום של כ-62 מיליון שקל (כ-17 מיליון דולר ארה"ב), וזאת כנגד שעבוד זכויות הבעלות של סקייליין במלון ועמידה באמות פיננסיות מקובלות. ההלוואה תישא ריבית שנתית בשיעור של Libor + 2.5%  (המשקף כיום ריבית של 3.4%) לתקופה של חמש שנים עם אופציה של החברה להארכה בשנתיים נוספות. ההלוואה תפרע הלוואה קיימת בהיקף נמוך יותר של כ-42 מיליון שקל, הנושאת ריבית גבוהה יותר של כ-4.76%. העודף המימוני מתוצאה מהמהלך, המסתכם בכ-20 מיליון שקל, ינותב בין השאר להמשך השבחת המלון במטרה לשפר את ביצועיו התפעוליים.




 




חברת סקייליין השקעות הינה חברה קנדית המתמחה בהשקעות בנדל"ן מלונאי מניב בקנדה וארה"ב. לחברה אחזקות בשטחים מסחריים, במלונות ועתודות קרקע סמוכות לפיתוח בהיקף של כ-5,200 יח"ד בארבעה מתחמים עיקריים. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב (סימול: סקלן). בעלת השליטה בחברה הינה חברת מישורים, שבעלי השליטה בה הם גיל בלוטרייך ואלכס שניידר. מר בלייק ליון הינו מנכ"ל החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il