TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

רשת אמפוריום תכניס לראשונה מותגים שלא בבעלות סקאל


רשת אמפוריום (צילום אסף לוי)
במסגרת ההחללטה מכניסה הרשת את המותגים: לקוסט, ניו באלנס, ולאו, פוסיל וגאנט
קבוצת סקאל, המפעילה את רשת חנויות אמפוריום, רשת מולטי ברנדס מהגדולות בישראל, המתמחה בשיווק מותגי אופנה בינלאומיים, מרחיבה את פעילותה ותחל לשווק בכל סניפיה מותגי על בינלאומיים, שאינם מיובאים ע"י קבוצת סקאל.

עד כה שיווקה רשת אמפוריום אך ורק מותגים בינלאומיים המיובאים בלעדית לארץ ע"י קבוצת סקאל, בניהם: נאוטיקה, טימברלנד, ראלף לורן, וינס קמוטו, קנת קול ועוד.

במסגרת החלטה להכניס מגוון רחב של מותגים בינלאומיים מכניסה רשת אמפוריום בימים אלה את המותגים: לקוסט, ניו באלנס, ולאו, פוסיל וגאנט.

קובי סקאל, מבעלי קבוצת סקאל המפעילה את רשת אמפוריום מסר כי: "מנתוני המכירות של הרשת בשנה האחרונה עולה כי יש עליה משמעותית בצריכת מותגי אופנה בינלאומיים בישראל וקיים צורך אמיתי למותגים בחנויות פרימיום. המטרה בסוף המהלך ליצור בית של מותגים עם תמהיל רחב ביותר לנשים וגברים". עוד מסר קובי סקאל: "בימים אלה אנו בוחנים מותגים נוספים שנצרף לרשת אמפוריום במהלך שנת 2017."

לדברי סקאל: "ניו באלאנס, לקוסט וגאנט הם מותגים מאוד מבוקשים בארץ ועל כן, החלטנו להכניס אותם לתמהיל הרשת בשלב הראשון כאשר הגענו עם היבואנים של המותגים לתמחור שגם הצרכן הסופי ייהנה ממחירים נוחים".

רשת אמפוריום מופעלת ע"י חברת סקאל ספורט ומונה כיום 22 סניפים בכל הארץ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il