TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Anagal ופורום C3 משיקים: מועדון ידע טכנולוגי עסקי לארגונים בצפון


anagal
המועדון ירכז ידע בנושאי טכנולוגית המידע ומתן ערך מוסף לעסקים וישמש קטליזטור לקשרים וחילופי ידע בין המנמ"רים באזור.

חברת Anagal של החברה לפיתוח הגליל, יוזמת ומשיקה את מועדון 'המנמ"רים' של הצפון, שירכז ידע בנושאי טכנולוגית המידע ומתן ערך מוסף לעסקים וישמש קטליזטור לקשרים וחילופי ידע בין המנמ"רים באזור.

מדובר בהמשך ישיר לפעילות המתבצעת בחברת Anagal לשם קידום תחום מערכות המידע והמחשוב הארגוני בקרב ארגונים באזור הצפון. חברת Anagal יזמה את הקמת המועדון ובהפקה משותפת יחד עם "אנשים ומחשבים" ופורום C3 תושק ביום שני 12.12.16 בין השעות9:00-13:00, במלון חוף התמרים בעכו באירוע מתוקשר, רב משתתפים, בו ייקחו חלק מנהלים מארגונים רבים בצפון.

בין המרצים בכנס, ירצה ג'ימי שוורצקופף, מנכ"ל STKI ישראל, שיסקור את פני שוק ההשקעות ויעריך את הפוטנציאל בשנה הקרובה, אמיר פורקוש, סמנכ"ל טכנולוגיות בינת תקשורת מחשבים שירצה בנושא הדיגיטל במובן הפרקטי. כמו כן תתקיים סדנה מקצועית בנושא הערכות למתקפות סייבר בהובלת אבי וייסמן, מנכ"ל שיא סקיוריטי.

כמו כן במסגרת האירוע, יתקיים פנל ראשון של מועדון המנמר"ים, בו ישתתפו מנהלי מערכות מידע בכירים מארגונים בצפון, שיבחנו את אתגרי המנמ"ר בפריפריה, בהשתתפותם של חנן איל מנמ"ר גניגר מפעלי פלסטיקה, רונן בית הלוי מנמ"ר שמיר אופטיקה, מרינה שטיינברג מנמ"רית עמיעד מערכות מים ומולי צפריר מנמ"ר אוניברסיטת חיפה.

שרון אלפסי, מנכ"לית חברתAnagal של החברה לפיתוח הגליל אומרת: "הקמת מועדון המנמ"רים הצפוני, הינו חלק מהרצון שלנו להביא ללקוחות בצפון את מיטב הפתרונות והטכנולוגיות הדרושים להם וליצר דיאלוג מתמיד בינינו לבין הארגונים שסביבנו. חברת Anagal פועלת מתוך תפיסה ששמה את הצפון במרכז פעילותה ופועלת לקידומו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il