TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

תגובת פסגות לדוחות כספיים רבעון שלישי של קנון


פסגות
הדוח של קנון עוסק בעיקר בתוצאות של IC POWER
להלן תגובת נועם פינקו, אנליסט בכיר בפסגות לדוחות קנון לרבעון השלישי:

בדוח של קנון אנו כמובן מתעניינים בעיקר בתוצאות של IC POWER.

IC POWER – בדוח נראה שיפור בתוצאות בזכות ההנבה שח הפרויקטים החדשים אך גם הפרויקטים ה"וותיקים" הראו תוצאות סבירות. בפרו, התחנה הגדולה והוותיקה "קלפה" הציגה ירידה בהכנסות מ-115 מ' דולר ל-104 מ' דולר בשל ירידת תעריפים (תהליך ידוע שמתמשך תקופה ארוכה בפרו) אך השיגה שיפור קל ב-EBITDA מ-39 מ' ל-40 מ' גם בזכות הכנסה של 7 מ' דולר מסיום התקשרות חוזית. בישראל ההכנסות גדלו מ-89 מ' דולר ל-95 מ' דולר בזכות תחילת ההנבה של התחנה שנרכשה מנייר חדרה. הEBITDA- גדל מ-20 מ' דולר ל-22 מ' בזכות ירידה בעלות המכר. במרכז אמריקה נשמרה יציבות ב-EBITDA (15מ') גם בזכות הפעלת התחנה KANAN שפיצתה על ירידה בניקרגואה שם התחנה המופעלת ברוח סבלה מרוחות חלשות.

התחנות והרכישות החדשות: – חברות הפצת החשמל בגוואטמלה שנרכשו בתחילת השנה תרמו 22 מ' דולר ל-EBITDA. במהלך הרבעון שילמה IC POWER תחת מחאה תשלום מס של כ-48מ' דולר בגין שנים קודמות ואמורה לשלם עוד כקרוב ל-20 מ'. החברה מקווה לבטל או להפחית את חבות המס האמורה. הפרויקט הגדול בפרו CDA , בהיקף של 510MW בטכנולוגיית הידרו-אלקטריק ובעלות של 960 מ' דולר החל לפעול במהלך אוגוסט ותרם כ-14 מ' דולר לEBITDA. כרגע רק חוזה PPA אחד בתוקף והשני אמור להיכנס בשנת 2018 ויגדיל משמעותית את קצב ה-EBITDA . הפרוייקט השני הינו פרויקט גיבוי בשם 1 SAMAY שבפרו בהיקף 600 MW ובעלות של כ-380 מ' דולר שצפוי להניב כ-50 מ' דולר הכנסות (כמעט הכל ל-(EBITDA עם פוטנציאל לגידול בהמשך. התחנות הוכרזו כלא פעילות במהלך הרבעון והחברה החלה לתקנם, כאשר תחנה אחת מתוך שלוש חזרה לפעילות והשאר בתחילת 2017. לחברה אמור להיות כיסוי ביטוחי לתקלות.

תמחור IC POWER – להערכתנו החברה צפויה להשיג EBITDA יחסי (ללא חלק המיעוט) בשנת 2018 של כ-465 מ' דולר, כולל התחנות החדשות וחברות ההפצה בגוואטאמלה.
בשימוש במכפיל 7.5, כולל אנו מגיעים לשווי של 1.37 מיליארד דולר (לעומת 1.47 מיליארד בעבר בשל הנחות שמרניות יותר על ה-EBITDA). כל עליה/ירידה של 1 במכפיל מעלה/מורידה את שווי החברה בכ-465 מ' דולר.

קורוס – קורוס משתפרת, אבל לא בטוח שזה מנחם יותר מידי את בעלי המניות. כמות הרכבים שהחברה מכרה עלה מ-3,667 יחידות ברבעון המקביל ל-5,833 יחידות הרבעון. אי לכך ההפסד הרבעוני ירד מ-75 מ' דולר ל-70 מ' דולר. באוקטובר השיפור אף היה גבוה יותר לאור השקת דגם קרוסאובר חדש . בכל מקרה אנו מעניקים לקורוס שווי שלילי בגובה הערבויות שקנון העניקה להקורוס עדיין תצטרך השקעות נוספות בקרוב בשביל לשרוד. ייתכן שקנון תשתתף בפיתרונות המימון שקורוס מחפשת, אך בשום אופן לא תגדיל את החשיפה שלה אליה.

בשורה התחתונה - הצפת הערך בקנון צפויה כמובן להגיע בעת הנפקת IC POWER, אך לא ברור מתי זו תהיה, כאשר החברה עשויה לנסות לבצע הנפקה בשנת 2017. חברת קנון אמורה תוך 2-3 שנים להתפרק לאחר שתחלק את אחזקותיה כדיבידנד בעין. אי לכך הערך בחברה צפוי להגיע בכל מקרה לבעלי המניות. המודל נותן מחיר יעד של 55₪ לקנון, זאת לאחר הפחתת 20% דיסקאונט חברות אחזקה (שלא בטוח שמוצדקת במקרה הזה לאור הפירוק הצפוי). להערכתנו החברה נסחרת בדיסקאונט עמוק והמלצתנו נשארת קניה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il