TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פרויקט No More Ransom הופך למאמץ גלובלי


13 גופי משטרה נוספים מצטרפים למאבק נגד תוכנות הכופר
יותר מ- 2500 קורבנות הצליחו לשחרר קבצים מוצפנים. הודות ליוזמה הגלובלית נחסכו כמיליון דולר

שלושה חודשים לאחר ההשקה המוצלחת של No More Ransom, כוחות אכיפת חוק מ- 13 מדינות התגייסו למלחמה בתוכנות הכופר לצד תעשיית אבטחת המידע.

החברות החדשות בפרויקט הן: בוסניה הרצגובינה, בולגריה, קולומביה, צרפת, הונגריה, אירלנד, איטליה, לטביה, ליטא, פורטוגל, ספרד, שוויץ ובריטניה. רשויות אכיפת חוק נוספות וארגונים במגזר הפרטי צפויים להצטרף לתוכנית בחודשים הקרובים. שיתוף הפעולה שלהם יביא לזמינות של כלים חופשיים נוספים לפיענוח הצפנה, סיוע לקורבנות נוספים לשחרור הצפנת מכשירים ופיצוח המידע עליהם, ופגיעה בעברייני הסייבר במקום בו הכי כואב להם: בכיס.

No More Ransom הושק ב-25 ביולי 2016 על ידי משטרת הולנד, יורופול, אינטל סקיוריטי ומעבדת קספרסקי, כשהוא מציג רמה חדשה של שיתוף פעולה בין רשויות אכיפה לבין המגזר הפרטי במאבק המשותף בתוכנות כופר. המטרה של הפורטל המקוון www.nomoreransom.org היא לספק סיוע לקורבנות תוכנות כופר. משתמשים יכולים למצוא מידע על תוכנות הכופר, כיצד הן פועלות, והכי חשוב, כיצד להגן על עצמם.

במהלך החודשיים הראשונים, יותר מ- 2,500 משתמשים הצליחו לשחרר את הצפנת הנתונים שלהם ללא צורך לשלם לעבריינים, באמצעות שימוש בכלים המרכזיים לשחרור הצפנה (CoinVault, WildFire ו-Shade). השימוש בהם מנע מעברייני הסייבר דמי כופר בסכום מוערך של מיליון דולר.

מאז השקת הפורטל ביולי, התווסף לאתר כלי לשחור הצפנה של WildfireDecryptor ושני כלים לשחרור הצפנה עודכנו: RannohDecryptor (עודכן עם פיענוח הצפנה עבור תוכנת הכופר MarsJoke הידועה גם כ- Polyglot) ו- RakhniDecryptor (עודכן נגד Chimera). הפורטל גם הותאם לתמיכה בשפות שונות.

"היורופול מחויב לתמיכה בהרחבת פרויקט No More Ransom כדי להגיב לתוכנות כופר באופן יעיל ומתואם", מסר סטיב ווליסון, ראש המרכז האירופאי לפשעי סייבר. "על אף האתגרים המתרחבים, היוזמה הראתה כי גישה מתואמת מצד אכיפת החוק באיחוד האירופאי, אשר כוללת את כל השותפים הרלוונטים, יכולה להביא להצלחות משמעותיות במלחמה בסוג זה של פשיעה, תוך מיקוד בנושאים החשובים של מניעה ומודעות. אנו קוראים לכוחות משטרה וגופים במגזר הפרטי להצטרף אלינו למאבק".

"המלחמה נגד תוכנות הכופר מצליחה כאשר רשויות אכיפת חוק והמגזר הפרטי משלבים כוחות", אמר יורט ואן דר ויל, חוקר אבטחה בצוות המחקר והניתוח הגלובלי של מעבדת קספרסקי. "חוקרים יכולים לבצע ניתוח רחב יותר של קוד זדוני ולספק שירותים כגון סריקת הרשת, ולסייע למצוא את הקשרים בין יחידות מידע שונות. הדבר מאפשר למשטרה לאתר וללכוד שרתים המשמשים לניהול התקפות. במקרים מסוימים, התובנות של החוקרים יכולות אף לסייע לאתר ולעצור את העבריינים האחראים לכך. השרתים שנלכדים יכולים להכיל מפתחות לשחרור ההצפנה, וכאשר משתפים אותם עם חברות במגזר הפרטי ניתן להפוך אותם לכלי פיענוח הצפנה שיסייעו לקורבנות לשחרר את הנתונים שלהם מבלי לשלם כופר. בבסיס הדברים, שיתוף מידע הוא המפתח לשיתוף פעולה יעיל בין המשטרה לבין חוקרי אבטחה. צירוף רשויות אכיפה נוספות ממדיניות שונות ישפר את שיתוף המידע, כך שבסופו של דבר הלחימה בתוכנות הכופר תהיה יעילה יותר".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il