TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ביקושי יתר גדולים של למעלה מ-140% בשלב המוסדי בהנפקת המניות של מגוריט ישראל בע"מ


ביקושים של כ-80 מיליון שקל, החברה הגדילה ב-50% את סכום ההנפקה לציבור, הגיוס הכולל של הקרן יסתכם בכ-240 מיליון שקל
מגוריט ישראל, קרן הריט למגורים הראשונה בישראל, דיווחה היום על הצלחה בשלב המוסדי של הנפקת המניות, במסגרתה זכתה החברה לביקושי יתר גבוהים של כ-80 מיליון שקל. כתוצאה מכך בכוונת החברה להגדיל את השלב המוסדי ב-50% (בשל הכוונה המקורית לגייס 32 מיליון שקל) ותגייס במסגרתו 48 מיליון שקל.

סכום גיוס זה והסכום שיגויס בשלב הציבורי יתווסף ל-180 מיליון שקל שלגביו החברה קיבלה התחייבויות מוקדמות. עם השלמת השלב הציבורי, החברה תגייס כ-240 מיליון שקל.

את ההנפקה הובילה אקסלנס נשואה חיתום יחד עם קונסורציום חתמים.

עם מייסדי הקרן ומנהליה ניתן למנות את אייל גבאי, יו"ר הקרן; יעל אנדורן, מנכ"לית משרד האוצר לשעבר; ומתי דב, מנכ"ל הקרן.

הקרן תרכוש מקבצי דיור הכוללים לפחות 20 יחידות דיור בכל פרויקט בפריסה גיאוגרפית או מקבצי דיור שיוצעו למכירה על ידי המדינה. הקרן תשכיר ותחזיק את הדירות לפרקי זמן ארוכים. על פי החוק הקרן מחויבת לחלק באופן קבוע מדי שנה לפחות 90% מרווחיה, שינבעו מדמי השכירות שיניבו הדירות, כדיבידנד לבעלי מניותיה.

לעניין תוצאות המכרז המוסדי אמר היום מתי דב, מנכ"ל הקרן: "ההנפקה המוצלחת מצביעה על הבעת האמון מצד המשקיעים ועל הערכתם, כי בידינו מוצר חדשני וייחודי, שיעניק פתרון אמיתי ויהווה חלופה להשקעה ישירה בדירות מגורים."

מגוריט ישראל הוקמה על רקע הטבות מיסוי חדשות, שהעניק משרד האוצר כדי לעודד השקעות בדיור להשכרה לטווח ארוך, על פיהן קרנות ריט שיתמקדו בתחום המגורים להשכרה בישראל, יוכלו לרכוש דירות במס רכישה מופחת בשיעור של 0.5%, בהשוואה למס רכישה בשיעור של 8% שמשלמים משקיעים הרוכשים דירות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il