TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

צירון מודיעה על התנעת התהליך לתחילת ההקמה של בית הזיקוק בניגריה


פגישות רשמיות שהתקיימו עם נציגי הממשל הניגרי סוללות את הדרך לתחילת הקמתו של בית הזיקוק בפורט הרקורט עוד השנה
קיום הפגישה הרשמית בין הצדדים לצורך התנעת הפרויקט ותחילת יישום מזכר ההבנות, מינוי חברי הוועדות, ביקור הצדדים באתר ואיתור מיקום הפרויקט, מהווים כולם נדבכים חשובים ביישום הפרויקט וקידומו לקראת חתימת הצדדים על הסכם סופי ומחייב.

בתי זיקוק צירון דיווחה על אבן דרך משמעותית להקמת בית זיקוק בניגריה. הקונסורציום בו שותפה ואותו מובילה חברת-הבת Amber Energy, לצורך הקמת בית זיקוק בעל כושר ייצור של 100 אלף חביות נפט ביום, בסמוך לבית זיקוק קיים בפורט הרקורט שבניגריה, מעדכן כי התקיימה פגישה רשמית לתחילת יישום מזכר ההבנות בין נציגי הקונסורציום להנהלת חברת הנפט הלאומית של ניגריה (NNPC), במסגרתה הציגו הצדדים את נציגיהם בוועדת ההיגוי ובוועדה הטכנית, כנדרש על פי הוראות מזכר ההבנות בין הצדדים.

במסגרת הפגישה הסכימו הצדדים כי הקונסורציום יגיש את טיוטת הסכם הסופי בין הצדדים ל- NNPC. במקביל החל הקונסורציום במסע בין הבנקים המקומיים למטרת גיוס כספים הנחוצים לשלב הנוכחי של פרויקט.

הצדדים קיימו ביקור בפורט הרקורט במהלכו נבדק שטח האתר, גודלו ויתר מאפייניו על רקע הכוונה להקים עליו את בית הזיקוק. הצדדים בחרו את המגרשים הספציפיים באתר עליהם יוקם בית הזיקוק מחדש, והקונסורציום מינה מודד לצורך מיפוי רשמי של המגרשים, אשר יצורף כנספח להסכם השיתוף הסופי שיגובש בין הצדדים.

בתי זיקוק צירון היא חברה ישראלית, המספקת שרותי ייעוץ וייזום עסקאות בתחום בתי זיקוק. בבעלות החברה בית זיקוק המאופסן בשטח סחר חופשי בנמל Famagusta בצפון קפריסין ומוכן לשינוע לכל מקום בעולם. בית הזיקוק הינו בעל כושר ייצור של 100,000 חביות ביום. ההון העצמי של החברה עומד על כ – 32 מיליון דולר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il