TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פנטזי נטוורק פורצת לשוק באמריקה הלטינית


חתמה על הסכם עם ADM המקסיקנית לשיתוף פעולה אסטרטגי הכולל השקעה מצטברת במדיה ושיווק בסך של 12 מיליון דולר ארה"ב לפחות
חברת פנטזי נטוורק, מדווחת כי חתמה על הסכם הפעלה ושירותים, עם ADM Desarollo de Marcas, S.A. de C.V. (להלן: "ADM"), אשר הנה חלק מקבוצת ב- TV Azteca SAB de CV, תאגיד תקשורת ומדיה מהגדולים במקסיקו ובאמריקה הלטינית (להלן: "אצטקה"), אשר לפיו תספק פנטזי נטוורק ל-ADM פלטפורמה להפעלת משחקי הפנטזי ספורט במקסיקו וכן שירותי התקנה, הפעלה וניהול וזאת בתמורה לחלוקת רווחים.
להערכת הנהלת פנטזי נטוורק, ההתקשרות בהסכם זה הינה מאוד משמעותית לחברה הן ברמת פוטנציאל ההכנסות שהוא מגלם והן ברמת החדירה לשווקים מתפתחים ואטרקטיביים. כמו כן, השקת משחקי הפנטזי ספורט המפותחים על ידה במקסיקו מהווה אבן דרך משמעותית במאמצי החברה לחדירה לשווקים משמעותיים חדשים בנוסף לשווקים בה היא פועלת וליצירת מנועי צמיחה נוספים.
עיקרי ההסכם הינם:
1. תקופת ההסכם הינה 5 שנים ממועד קבלת האישורים הרגולטוריים, אשר למיטב ידיעת החברה התקבלו כבר בידי ADM, וכולל אופציה להארכתו בתקופה של 5 שנים נוספות.
2. ADM אחראית של הכנת ויישום תכניות השיווק של הפלטפורמה ומשחקי הפנטזי המוצעים באמצעותה בטריטוריה ותשקיע במשך שלוש השנים הראשונות להסכם סך כולל של 12 מיליון דולר ארה"ב, לכל הפחות, בשיווק הפלטפורמה והמשחקים המוצעים על ידה.
3. פנטזי נטוורק תהייה אחראית על ניהול משחקי הפנטזי ספורט בפלטפורמה והפעלתם עבור ADM במשך תקופת ההסכם. במשך תקופת ההסכם ADM לא תפעיל, משחקים המתחרים במשחקי הפנטזי ספורט המסופקים על ידי פנטזי ומנגד פנטזי נטוורק לא תעניק רישיון שימוש במשחקי הפנטזי ספורט המפותחים על ידה לצדדים אחרים במקסיקו.
4. בתמורה פנטזי נטוורק תהייה זכאית לדמי הקמה בסכום לא מהותי וכן לחלוקת רווחים מהכנסות נטו של הפעילות בשיעורים הנעים בין 35% ל- 20% בהתאם למדרגות הכנסות נטו של הפעילות ולהשקעות מדיה ושיווק נוספות של ADM מעבר לסך כולל של 12 מיליון דולר ארה"ב, ככל ויהיו.
ברק איזנשטיין, מנכ"ל פנטזי נטוורק מציין כי: "חתימת ההסכם הינה משמעותית ביותר לחברה הן מבחינת פוטנציאל ההכנסות והן מבחינת החדירה לשווקים מתפתחים ופריסת הפלטפורמה של החברה בטריטוריות אטרקטיביות עבורה. אנו מאד שמחים על ההישג המשמעותי הזה ומצפים להמשך חדירת החברה לשווקים אטרקטיביים נוספים".
אודות אצטקה
למיטב ידיעת החברה חברת אצטקה הנסחרת בבורסה לניירות ערך המקסיקנית (BMV: AZTECA; Latibex: XTZA) נוסדה בשנת 1993 על ידי מר ריקרדו סלינאס פלייגו והינה חברת המדיה השניה בגודלה במקסיקו ואחת הגדולות בדרום-אמריקה ומהווה חלק מקונגלומורט 'גרופו סאלינס' העוסק בתחומי התקשורת, המדיה והבנקאות. אצטקה היא אחת משתי היצרניות הגדולות של תוכניות טלוויזיה בשפה הספרדית בעולם המפעילה שתי רשתות טלוויזיה בפריסה ארצית במקסיקו: אצטקה 13 המיועדת למשפחות, אצטקה 7 אשר מתמקדת בקהל צעיר, המכסות 97% ו -95% בהתאמה מהיקף הצפייה של משקי הבית במקסיקו. באופן דומה מפעילה אצטקה את ערוץ Proyecto 40, ערוץ אסופת האישים המרשימים ביותר של מקסיקו במישור התרבותי, חברתי, כלכליים ופוליטי. אצטקה הנה גם הבעלים של Azteca America, רשת טלויזיה הממוקדת בשוק ההיספני בארצות הברית המכסה כ -90% ממשקי הבית ההיספניים בארה"ב. כמו כן, בבעלות אצטקה קבוצות Atlas ו- Monarcas, קבוצות כדורגל הנכללות בליגה הראשונה של התאחדות הכדורגל המקסיקני .

אודות שוק הפנטזי ספורט במקסיקו
למיטב ידיעת החברה, ועל סמך מחקרי שוק אשר בוצעו בידי גורמים שלישיים, שוק הפנטזי ספורט במקסיקו הינו אחד הצומחים בעולם וצפוי לגדול ב- 19.34% שנתי עד שנת 2020 מהיקף של 724 מיליון דולר ארה"ב ל- 1.78 ביליון דולר ארה"ב .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il