TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הסכם שת"פ אסטרטגי ללודן


חבירה לשותף פיננסי לצורך הרחבת הפעילות בתחום ייזום, הקמה והפעלה לתקופה ארוכה של מתקני אנרגיה ירוקה בהולנד
חברת לודן מודיעה כי חברת בת המאוגדת בהולנד, לודן אנרגיה הולנד, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברה ישראלית הפעילה בתחום ההשקעות במיזמי אנרגיה בארץ ובעולם. לפי ההסכם, החברות ישקיעו בפרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת לייצור גז ירוק וחשמל (בטכנולוגיה של ביוגז וגזיפיקציה) אותם לודן אנרגיה הולנד מפתחת ומקדמת בהולנד, בעצמה ובאמצעות חברות קשורות.
החברה מעריכה כי ההקמה וההפעלה השוטפת של כל פרויקט פוטנציאלי צפויה ל- 12 שנים. לודן אנרגיה הולנד, באמצעות חברות קשורות במגזר פעילות אנרגיה ואיכות סביבה בחברה, תשמש כקבלן הביצוע וההקמה של המתקן, וכן כקבלן התפעול והתחזוקה של המתקן לאורך כל תקופת פעילותו.
במסגרת ההסכם, לודן אנרגיה הולנד תפעל לאיתור פרויקטים פוטנציאליים בהולנד, בשלבי פיתוח וקידום שונים בתחום הביוגז. כמו כן, לודן אנרגיה הולנד תתאם רכישת זכויות בפרויקטים פוטנציאליים מבעלי הזכויות הנוכחיים, תפעל לקבלת מענקי סיוע ממשלתיים או מחוזיים, תתאם רכישת הקרקע להקמת המתקן, תפעל לקבלת היתרים דרושים להקמת המתקן, תתאם התקשרויות עם ספקי חומרי גלם, ותקדם ביחד עם השותף סגירה פיננסית עם גורם מימון חיצוני למימון הקמתו של הפרויקט.
הצדדים יפעלו להעברת הזכויות בכל פרויקט להחזקה בחברת פרויקט משותפת, כאשר יחס ההחזקות המשותפות של הצדדים בחברה המשותפת יהיה 51% החזקות של השותף, ו-49% החזקות של לודן אנרגיה הולנד, וניתן יהיה לצרף שותפים נוספים לכל חברת פרויקט.
לפי ההסכם, ההשקעה בהון העצמי הדרוש לצורך מימון הקמת הפרויקט תתחלק בין הצדדים. בנוסף, לודן אנרגיה הולנד תהא זכאית למענק פיתוח בגין כל פרויקט מאושר אשר תבוצע לגביו סגירה פיננסית עם גורם מימון זר.
החברה צופה, שחתימת הסכם שיתוף הפעולה האסטרטגי, תמנף ותקדם את פעילותה בתחום ייזום, פיתוח, הקמה והפעלה של מתקני ביוגז בהולנד בשנים הקרובות ותאפשר לה להגדיל את פורטפוליו הנכסים שלה בשוק זה.
ארנון אהרון, מנכ"ל משותף בלודן חברה להנדסה: "לודן ממשיכה את יישום התוכנת האסטרטגית של הרחבת מגזרי טכנולוגיות סביבה, תוכנה ובקרה. מגזרים אלו מרכזים את פוטנציאל הצמיחה תוך ייצוב הכנסות לאורך זמן, על ידי שילוב הכנסות מביצוע הפרויקטים והכנסות מתפעול ותחזוקה לאורך חיי הפרויקטים. כמו כן מגזרים אלו מאפשרים הצפת ערך בפריסה הגיאוגרפית של חברות הקבוצה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il